تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ده ضربه شلاق برای یک فعال جنبش زنان

مرضیه مرتاضی لنگرودی از فعالان جنبش زنان از سوی دادگاه انقلاب به شش ماه زندان و 10 ضربه شلاق محکوم شد.

فریده غیرت وکیل خانم مرتاضی با تایید این خبر به زمانه گفت که این حکم از سوی دادگاه بدوی صادر شده برای مدت دو سال به حالت تعلیقی است و آنها تقاضای تجدید نظر خواهند کرد.

فریده غیرت گفت امیدوار است این حکم در دادگاه تجدید نظر نقض شود.

Download it Here!

مرضیه مرتاضی یکی از 33 زنی است که در روز 13 اسفند سال هشتاد و پنج در اعتراض به محاکمه 5 نفر از فعالان حوزه زنان در دادگاه انقلاب مقابل این دادگاه تجمع کرده بودند و در همان روز بازداشت شدند.

مرضیه مرتاضی لنگرودی که به دلیل فعالیت‌هایش در جنبش زنان بارها مورد بازجویی قرار گرفته و دستگیر شده است. یكی ازفعالان زنان و از فعالان ملی مذهبی است که در حوزه های مختلف جنبش زنان در سالهای اخیر فعالیت کرده است.‬ وی از بنیانگذاران گروه مادران صلح است که در آبان 85 اعلام موجودیت کرد.وی هم چنین نقش فعالی در کمپین یک میلیون امضا دارد.

نظرهای خوانندگان

چی میتوان گفت؟ واقعا شرم اور است.

-- astyak ، Feb 29, 2008 در ساعت 07:01 PM

اترفند زندان و شلاق و سنگسارو اعدام نمی دانم گشت جندلله و ماشین های گشت و بگیروببندها ی 30 ساله داستان قدیمی شده و دیگر کسی باجی به این حرف ها نمی دهد ملت ایران می دانند برای رهایی از زورو قلدوری باید این تاوان ها را بپردازند و این کار را باجان و دل می کنند این سوژه ها والا کهنه شده و مسخره آمیز هست این بانوی عزیز و آزادیخواه شلاق های شما را هم می خورد و ککش نمی گزد بعدا چکار می کنید؟؟
با زورو دیکتاتوری چقدر می خواهید سر کار بمانید فایده اش چه هست برای شما؟ شما مگر مسلمان نیستید در اسلام خانه ی کسی را اگر به زور تصاحب کنید حتی نماز خواندن در آن مکان حرام است .

-- آینه باران ، Feb 29, 2008 در ساعت 07:01 PM

Eslam e aziz va naabe Mohammadi hamin ast.

-- Hossein ، Mar 1, 2008 در ساعت 07:01 PM

آينه باران عزيز ظاهرا تا حالا شلاق نخورده تا ككشان بگزد يا نگزد

-- شلاق ، Mar 1, 2008 در ساعت 07:01 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)