تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

لاریجانی: بادامچیان باید کنار برود

دبير ستاد حقوق‌بشر جمهوري اسلامي از "اسدالله بادامچیان" عضو برجسته هیأت مؤتلفه اسلامی، یک حزب محافظه‌کارِ سنتی و وابسته به بازار، خواست که با کناره‌گیری از انتخابات مجلس هشتم، راه را برای نیرو‌های جوان سیاسی این حزب باز کند.

محمدجواد لاريجاني که خود نیز از نیرو‌های برجسته محافظه‌کار به‌شمار می‌رود، صبح امروز در ششمين اجلاس دانشجويان حزب موتلفه اسلامي در دانشگاه تهران، گفت:"آقاي بادامچيان بايد از فهرست جبهه متحد اصول‌گرايان كنار برود."

به گزارش خبرگزاری ایسنا، لاریجانی با تاکید بر این‌که در ويترين حزب موتلفه‌ي اسلامي بايد نسل پرورش يافته‌ نيروي جوان هم باشد، گفت: "براي مثال حزب موتلفه در ليست تهران نبايد بادامچيان را به عنوان نماينده‌ خود معرفي كند؛ بلكه بايد از نيروي جوان استفاده كند كه پرورش يافته‌ وي باشد و در واقع حزب موتلفه‌ اسلامي كه بوي اسلام مي‌دهد بايد مدرن بوده و به مسايل روز بپرازد."

کارشناسان سیاسی در ایران پیش بینی می‌کنند، در انتخابات 24 اسفند مجلس، به علت ردصلاحیت بخش گسترده‌ای از نامزد‌های اصلاح‌طلب، رقابت اصلی میان دو طیف محافظه‌کار طرفدار و مخالف احمدی‌نژاد خواهد بود.

"ائتلاف فراگير اصول‌گرايان" حول محور سه شخصیت محافظه‌کار یعنی علي لاريجاني، محمد‌باقر قاليباف، و محسن رضايي تشکیل شده است که رقیبان محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بودند و عمدتاً منتقد دیدگاه‌های جناح محافظه‌کار طرفدار دولت، به ویژه در خصوص انتخابات مجلس هشتم هستند.

نظرهای خوانندگان

خودش کنار نرود مردم او را کنار می زنند.

-- بدون نام ، Feb 27, 2008 در ساعت 12:49 PM

کی گفته بادامچیان پیره؟ مگه از همسر نوجوانش خبر ندارد؟ به مقاله ی آقای نبوی (ول کن بابا اسدالله) مراجعه کنید تا ببینید ایشان چه دل جوانی دارند.

-- Aria ، Feb 27, 2008 در ساعت 12:49 PM

این آقاظاهرا از طراحان اصلی درگذشته کردن مرحوم احمد خمینی هم هست. گویا راضی نیستند اسمش مطرح بشه مبادا قضیه دوباره بیخ و از این حرفا...

-- ببو ، Feb 27, 2008 در ساعت 12:49 PM

ای آقا دارن هیزم تنور رو زیاد میکنند
سگ زرد برادر شغاله
آره .....
ما باور کردیم که دست چپ اصول گراها با دست راست مخالفه
خیلی هم زیادی باور کردیم

-- آشنا ، Feb 27, 2008 در ساعت 12:49 PM

سی سال است که شاهد این جنگ زرگری هستیم. همین آقا که امروز شده سمبل مبارزه بر علیه احمدی نژاد تا دیروز خودش رییس انرژی هسته ای حق مسلم ماست خود محمود بود. همین که از کار برکنار شد یکشبه مخالف شد.

-- مسیح ، Feb 27, 2008 در ساعت 12:49 PM

اون که شما می گید علی لازیجانی هست، این شخصی که اینجا هست محمد جواد لاریجانی هست. کسی نگفته الان شما با این خبر گول بخور که فلان کس مخالف احمدی هست یا چیز دیگه. اساس خبر داره می گه اینقدر جامعه در خفقان هست که رقابت فقط محدود شده به طیف های درون حاکمیت. حالا جنگ قدرت فقط بین خودشون هست، هیچ نشانی از مردم در مناسبات این ها نیست. این پیامی هست که این خبر داره بیان می کنه.

-- پیام ، Feb 28, 2008 در ساعت 12:49 PM

سلام آقا
من میگم حاج آقا بادامچیان کاندید بشه شاید قیمت بادوم ارزون بشه . جیگرشو

-- اقدس بلنده ، Feb 29, 2008 در ساعت 12:49 PM

بین دو تا باربر پیر و جوان من باربر جوان را انتخاب میکنم به این شرط که کسی نگه کدام باربر جوان باید انتخاب بشه

-- بدون نام ، Mar 1, 2008 در ساعت 12:49 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)