تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
فلاشر - برنامه چهل و سوم

گاف کیهان و آرتیست‌بازی یک بسیجی

لیدا حسینی‌نژاد

Download it Here!

گاف جدید کیهان؛ اوباما ایرانی و از خانواده معروف «اوبامای بوشهر» است!

در خبرگزاری انتخاب آمده‌:
روزنامه موثق! کیهان در خبری به نقل از سرویس خارجی خود مدعی شد که اوباما ایرانی است.

جالب آن‌که این روزنامه‌ی سابقاً عصر، طبق عادت قدیمی، خبر را بدون منبع ذکر کرده، اما همان منبع اصلی که این خبر را منتشر کرد، قصدی به جز مزاح و طنز نداشت. این خبر پس از آن‌که در سایت آی‌طنز منتشر شد، در دیگر سایت‌ها نیز نقل گردید. اما سرویس خارجی! روزنامه‌ی «نیمه‌ی پنهان مردم» یک خبر ساخت داخل را بدون هیچ اشاره‌ای به کذب بودن خبر و منبع آن، با نام سرویس خارجی! خود درج کرده است.

‌در خبر کیهان آمده:
منابع موثق خبری می‌گویند‌ هیچ می‌دانید که سناتور «باراک اوباما»ی آمریکایی که شاید «بختش بزند» و رییس جمهور هم شود، ایرانی‌الاصل «از آب» درآمده است.

در ادامه آمده که:
گزارش «آسوشیتدنیوز» به ما می گوید که شخصی به اسم دکتر «اندی واسهول» از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه معتبر «ام.آی.تی» آمریکا، اعلام کرده که طبق تحقیقاتش، «باراک حسین اوباما» اصلاً اهل جنوب ایران و شیعه است! به عبارت دیگر، اصل و نسبش همان خانواده معروف «اوباما»ی «بوشهر» است که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل سر از آمریکا درآورده است!...

...گزارش‌ها باز هم می گویند، پدر «باراک» که اسمش «حسین اوباما» بوده، بعد از مدرسه و دانشگاه، تابعیت ایرانی- آمریکایی می‌گیرد و بعدش هم با یک دختر مسیحی ازدواج می‌کند و به اصرار همسر و خانواده همسرش، دینش می شود «اسلامی- مسیحی»! و چون نمی‌تواند اسم ایرانی روی پسرش بگذارد، پس اسمش را می گذارد «باراک» (همان «برک») و اسم خودش را در اسم بچه می‌گنجاند (باراک حسین اوباما).

حالا، می گویند افشای این موضوع می‌تواند کلی دردسر برای آینده سیاسی جناب «اوباما»ی آمریکایی درست کند!
به‌هرحال، تا حالا که خود «اوباما» که خودش را کشته تا حمایت صهیونیست ها را جلب کند، در این مورد اظهارنظری نکرده است.

بی‌اعتباری ایران برای کسب ویزا

ایران دومین کشور، بعد از افغانستان، از لحاظ بی‌اعتباری برای کسب ویزای کشورهای دیگر است.
در سایت پیک ایران به نقل از وبلاگ سیاستمدار آمده‌:

پس از اتباع افغانستان، ‌در زمینه به‌دست آوردن اجازه سفر به دیگر کشورهای جهان، بی‌اعتبارترین ملت جهان ایرانیان شناخته می‌شوند.

طبق این گزارش، مردم کشورهای فنلاند، دانمارک و آمریکا با داشتن اجازه سفر بدون ویزا به ۱۳۰ کشور جهان، معتبرترین و اتباع ایران با داشتن اجازه سفر بدون نیاز به ویزا به ۱۴کشور دنیا، بی‌اعتبارترین اتباع یک کشور در جهان محسوب می‌شوند‌.

در میان ۱۹۵ کشور مورد مطالعه ایرانیان رتبه ۱۹۴ را بدست آورده‌اند و به این ترتیب بعد از اتباع افغانستان در قعر جدول اعتبار جهانی جای گرفته‌اند.

امر به معروف یا آرتیست‌بازی‌؟

چند روز پیش در وبلاگ قند‌نوشته‌ها، نوشته مسعود مشهدی آمده بود که:
«توی روزنامه اعتماد ملی خوندم که یک بسیجی وقتی دوتا پسر رو با دوتا دختر توی ماشین می‌بینه جلو می‌ره تا امر به معروف کنه و جوان راننده چون ترسیده بوده پاش رو روی گاز می‌ذاره تا فرار کنه، غافل از این‌که این بسیجی به این راحتی‌ها ول کن نیست‌!

جوان بسیجی که میبینه ماشین حرکت کرد به سبک این فیلم‌های اکشن پلیسی می‌پره و به پنجره ماشین آویزون می‌شه و فرمون رو می‌پیچونه‌…. فرمون پیچیدن همان و کنترل ماشین از دست راننده در رفتن همان‌…‌! ماشین می‌ره و می‌ره تا شرق می‌خوره به دیوار که البته جوان بسیجی هم بین دیوار و ماشین می‌مونه و کشته می‌شه‌!

امروز دیدم دوست این جوان بسیجی توی وبلاگش نوشته که امروز دوستم شهید شد‌! جل‌الخالق‌! این آقا خودش آرتیست‌بازی در آورده و پریده فرمون رو گرفته و ماشین منحرف شده و دودش توی چشم خودش رفته، حالا بهش می‌گین شهید‌! کی گفته امر به معروف کردن یعنی اویزون شدن به ماشین مردم‌… یعنی فرمون رو گرفتن‌… یعنی ایجاد رعب و وحشت کردن‌… یعنی آرتیست‌بازی در آوردن‌! نکنه معنای شهید و شهادت عوض شده ما خبر نداشتیم‌! حالا باز اگه این آقا رفته بود تذکر بده و اونا مثلاً چاقو بهش می‌زدن و کشته می‌شد باز این لفظ شهید قابل هضم‌تر بود !...»

نظرهای خوانندگان

اگر حتا یک هزارم درصد هم این اوباشاما شانس داشت که رییس جمهور شود بر باد رفت. من این ابتکار فرزند برومند امام زمان را به پدر بزرگوار و پدربزرگ بزرگوارتر حسن عسگرآبادی تبریک می گویم. اصلا اینها چه جرثومه های فاسدی هستند که حتا تیشه بریشه خودشان می زنند. شاید هم البته از ماجوج واجوج فرمان دارند تا ایران را نابود کنند حتا به قیمت حرام شدن خودشان.
سر فضله چاه سلامت که تو بشکند تقاری *** که بیاید از جماران شه جمکران ز چاهی...
حالا هر چاهی حتا چاه خانه امام علی خان خامنه ای فرزانه ی دوران، شاه جهان ، امیر مومنان، سیدة نساء العالمین.

-- بدون نام ، May 31, 2008 در ساعت 02:07 PM

mageh hanuz basiji ham voujood dareh??

-- farah ، Jun 1, 2008 در ساعت 02:07 PM

مطلی کیهان طنز بود نه جدی. مطلب را کامل بخوانید

-- بدون نام ، Jun 2, 2008 در ساعت 02:07 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)