تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: اسرائیل پرچمدار فساد است

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران هم‌زمان با افزایش انتقادهای داخلی از مواضع دوستانه یکی از معاونانش در رابطه با مردم اسرائیل، بار دیگر اعلام کرد که اسرائیل «ستون فقرات ام‌الفسادها و پرچمداران فساد در دوران کنونی» است.

خبرگزاری دولتی ایرنا، امروز چهارشنبه به نقل از آقای احمدی‌نژاد اعلام کرد: «صهیونیست‌ها در حالی که منزوی‌ترین گروه در دنیا هستند، دیگران را با تبلیغات رسانه‌ای پیچیده، منزوی نشان می‌دهند.»

این اظهارات تند رئیس‌جمهور ایران در حالی ایراد می‌شود که انتقاد محافظه‌کاران ایران از محمود احمدی‌نژاد به خاطر سکوت در برابر اظهارات اسفندیار رحیم مشایی، که معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است، افزایش یافته است.

آقای مشایی اعلام کرده که مردم اسرائیل دوست ملت ایران هستند. محافظه‌کاران و روحانیون بلند‌پایه با رد اظهارات آقای مشایی از رئیس‌جمهور خواستار برکناری وی شده‌اند.

با این حال آقای احمدی‌نژاد برخلاف دیدگاه معاون خود که رابطه‌ای بسیار نزدیک با وی دارد در در ششمین همایش گرامیداشت هفته جهانی مساجد در مورد اسرائیل گفته است: «به فضل الهی دوران صهیونیست‌ها به پایان رسیده است و به سران اروپایی و آمریکایی نیز نصیحت می‌کنیم که تسلیم صهیونیست‌ها نباشند.»

آقای احمدی‌نژاد در عین حال افزوده که «در بین سران آمریکا و اروپایی نیز درباره موجودیت صهیونیسم تردید جدی ایجادشده» است.

وی همچنین گفت که اسرائیل موجودیت خود را از دست داده است.

تداوم جنگ لفظی با اسرائیل
سخنان رئیس‌جمهوری ایران جدید‌ترین مواضع ضد اسرائیلی وی از تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۸۷ است.

احمدی‌نژاد در این روز اعلام کرده بود که اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و قدرت شیطانی آمریکا با نابودی مواجه است.

احمدی‌نژاد این اظهارات را در جمع میهمانان خارجی شرکت‌کننده در نوزدهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران بیان کرده بود.

جنگ لفظی در ایران و اسرائیل از زمان روی کارآمدن احمدی‌نژاد در ایران، تشدید شده است.

تهران و تل‌آویو با متهم کردن طرف دیگر به عنوان دشمن صلح و آزادی از مقامات یکدیگر به مجامع جهانی شکایت کرده‌اند.

نظرهای خوانندگان

"پاک نمایی" و"تظاهر" تا چه حد؟؟؟ اگرکشوراسراییل ستون فقرات "ام الفسادها" است پس نظام منزه!! حاکم بر کشور چه بخشی از ان مجموعه است؟؟ لازم به تذکر است که لغت "ام الفسادها" اختراع خود اقای احمدی نژاد است و در قران فقط کلمه "ام الفساد" ذکر شده و نه "ام الفسادها". همچنین قران صریحا "پاک نمایی" را منع میکند.

-- بدون نام ، Aug 20, 2008 در ساعت 12:11 PM

بله یکی بیاد به آقای رییس جمهور، عربی و دستور زبان فارسی دوره راهنمایی رو یادآوری کنه. واژه عربی با علامت جمع فارسی نباید جمع بسته بشه. ام الفسادها از نظر دستوری درست نیست. حالا که ایشون فرمودن دکترا کاغذپاره است، ازشون در حد سیکل هم نمی شه انتظار داشت؟!

-- maryam ، Aug 20, 2008 در ساعت 12:11 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)