تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پیش‌بینی احمدی‌نژاد از وقوع شورش‌های جهانی

رئیس جمهور ایران در سخنانی که امروز چهارشنبه توسط خبرگزاری‌های ایران منتشر شد، پیش‌بینی کرد که ممکن است جهان با شورش‌های سنگین اجتماعی روبه‌رو شود.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، احمدی‌نژاد در این سخنان که روز دوشنبه و در جمع دانشجوبان دانشگاه امام صادق ارائه شد، با اشاره به اینکه جهان به سوی تحولات جدید در حرکت است، گفت: «مديريت امروز جهان در اختيار هيچكدام از سازمان‌های بين‌المللی نيست و مانند بازی دومينو فروپاشی نظام‌های جهانی آغاز شده است.»

وی تصریح کرد که بعيد نيست كه شاهد شورش‌های سنگين اجتماعی در جهان باشيم.

محمود احمدی‌نژاد که اخیراً بسته پیشنهای خود در موضوع هسته‌ای را با عنوان «مدیریت چالش‌های جهانی» به قدرت‌های عضو گروه ۵+۱ ارائه کرده است، پیشتر در یک سخنرانی در شهر قم گفته بود که دولتش باید خود را آماده اداره جهان کند.

وی پیش از این بارها در سخنرانی‌های خود اعلام کرده است که تمام تحولات و مدیرت جهان برعهده امام دوازدهم شیعیان است.

سال سخت هجوم به دولت
ایرنا، همچنین به نقل از رئیس جمهور ایران نوشت: «امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود.»

وی افزود: «دشمن به‌طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت راي داده‌اند، انتقام بگيرد.»

این برای نخستین‌بار است که رئیس‌جمهور محافظه‌کار ایران به صراحت به مردمش هشدار می‌دهد که به‌خاطر رای دادن به وی، ممکن است مورد انتقام دشمنان قرار بگیرند.

احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم، توانست با پیروزی بر علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی قدرت را در اختیار بگیرد، در آخرین دور از سفر‌های استانی خود در جمع مردم شهرکرد برای نخستین‌بار هشدار داد که سال‌جاری سالی پر از توطئه علیه مردم ایران خواهد بود.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با زیر سؤال بردن انتقاد‌های مخالفانش در مورد گرانی‌ها و نرخ روبه رشد کالاها و خدمات در ایران گفت: «می‌خواهند توان دولت را در بازی‌های مقطعی هدر دهند ولی دولت بی‌توجه به اين بازی‌ها، به حوزه‌های مختلف، نگاه راهبردی و استراتژيك دارد.»

به گفته آقای احمدی‌نژاد، «تاكنون در يك مقاله، تئوری‌های واقعي دولت نهم مورد نقد علمی واقع نشده است.»

این در حالی است که در سه سال اخیر بیش از ۵۰ اقتصاددان و مدرس دانشگاه در نامه‌‌های جداگانه‌ای به نقد سیاست‌های اقتصادی دولت پرداخته‌اند.


در همین رابطه:
احمدی‌نژاد: هوشیار باشید، توطئه‌ای در کار است
طرح احمدی‌نژاد برای توزیع عادلانه غذا در جهانپیش‌بینی احمدی‌نژاد درباره سرنگونی آمریکا و اسرائیل
احمدی‌نژاد: تنها راه‌نجات جهان، راه امام حسین است

نظرهای خوانندگان

به گفته آقای احمدی‌نژاد، «تا كنون در يك مقاله، تئوری‌های واقعي دولت نهم مورد نقد علمی واقع نشده است.»
دکترای افتخاری گرفتن هم نتیجه اش این جور سخن پرسانی است. در کجای دنیا می توان با تئوری و فرضیات مملکت را چرخاند؟؟؟ این جور فریبکاری ها و بازی با لغات و دنیا را برای ملت اسیر در قفس سیاه و تاریک جلوه دادن ها بخش دیگری از مکر روزانه آقایان است.

-- بدون نام ، Jun 18, 2008 در ساعت 04:26 PM

این شخص خطرناک است

-- بدون نام ، Jun 18, 2008 در ساعت 04:26 PM

بنظر میرسد در سخنان ایشان هر جا که کلمه ی "جهان" آمده باید بخوانیمش"ایران". ظاهرا ایشان ایران را مرکز ثقل کائنات می بیند و خود را مدیر آن. پیش بینی اش هم از شورش های سنگین اجتماعی در جهان (بخوانید ایران) به احتمال زیاد درست است. به امید آنروز.

-- آرش ، Jun 18, 2008 در ساعت 04:26 PM

این شخص خطرناک است .این شخص خطرناک است.شخص خطرناک است.شمس هواران و بهاران من مرگ مرا ببین و از من گذر.این شخص رمیدم که رهانم از تن این شخص جهانم بجهید از جهت.هوا هوا هوا و ای وای ما.هوا هوا هوا و فردای ما.

-- بدون نام ، Jun 19, 2008 در ساعت 04:26 PM

من نیز سخنان آقای احمدی نژاد را تایید می کنم و برای آن دلیل قانع کننده دارم: ببینید احمدی نژاد وقتی رییس جمهور شد و به مدیریت ایران پرداخت ایران دچار مشکلات زیادی شد. مدتیی است که می گوید ما می خواهیم به مدیریت جهان بپردازیم. طبیعی است که از این پس باید منتظر بروز مشکلات در سطح جهان باشیم که شورشهایی نیز به دنبال خواهد داشت. از این پس در جهان شورش نان، شورش گرسنگان و پابرهنگان خواهیم داشت چون احمدی نژاد اراده کرده است جهان را اداره کند.

-- مهتاب ، Jun 19, 2008 در ساعت 04:26 PM

منتظر شورش های بزرگ تر در ایران هستیم. مشهد و زنجان ...ببینیم شهرهای بعدی کدام هستند.

-- پارسا ، Jun 19, 2008 در ساعت 04:26 PM

اينكه انسان شرافت داشته باشد چيز خيلي خوبي است . وگر نه براحتي مي توان هر انتقاد را توطئه خواند

-- بدون نام ، Jun 19, 2008 در ساعت 04:26 PM

خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

-- مجید ، Jun 21, 2008 در ساعت 04:26 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)