تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مدیریت فرنگی یا سنتی

Download it Here!

آقای کردان دروغی بودن مدرکش را تقصیر کسانی دانست که آنرا به او فروخته بودند. وی گفت فروشنده اصلا به او نگفته بود که روزی روزگاری جعلی بودن این مدرک رو خواهد شد.

انجمن اسلامی تولید مدارک جعلی اعلام کرد تا کسی تقاضای مدرک جعلی نکند، آنها بیکار نیستند برایش مدرک درست کنند.

ظاهرا اکثر نمایندگان مجلس نسبتا محترم که خیلی به آقای کردان گیر نداده‌اند هم مدارکشان را خریداری کرده‌اند. پیشبینی می‌شود اینها هم صادقانه بیایند و اعلام کنند نمی‌دانسته‌اند مدرکی که خریده اند جعلی بوده است.

مرکز تحقیقات مجلس البته اعلام کرد که البته عناوین بعضی از علما هم که از لندن خریداری شده جعلی بوده و انگلیسی‌های نامرد برای بی‌اعتبار کردن مرجعیت و غیره شیطنت کرده‌اند.

وزارت علوم با محکوم کردن جعل کنندگان مدرک که باعث دلگیری امت حزب‌الله شد، از فرماندهان سپاه و بازاری‌های محترم نزدیک به موتلفه که حال درس خواندن ندارند و فقط به مدرک احتیاج دارند خواست به جاهای معتبرتری بروند تا دیگر سه نشود.

ایران از جاهایی است که برای گرفتن دکتری انگار نباید درس هم خواند.

مقام غیر معظم ریاست جمهوری در بازگشت از نیویورک ضمن موفقیت آمیز سفر اعلام کرد که یک تنه آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی را شکست داده. رئیس جمهوری در نیویورک پوز استکبار جهانی را زد و اعلام کرد ما در ایران اصلا اعدام نوجوانان را لغو کرده‌ایم و جوانانی که اعدام شده‌اند بیخودی شناسنامه‌شان را تغییر داده بودند تا سن‌شان کم شود.

لاریجانی و احمدی‌نژاد اندکی دعوای‌شان شد. در دیدار نمایندگان مجلس و دولت، لاریجانی از احمدی‌نژاد به خاطر اشتباه گرفتن کشور با توالت فرنگی انتقاد کرد و احمدی‌نژاد هم به لاریجانی معترض شد که چرا فرق توالت فرنگی و توالت سنتی همراه با آفتابه را نمی‌داند. احمدی‌نژاد در پایان گفت که اگر لاریجانی ادعایش می‌شود، بیاید در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد تا بفهمد هنوز بخش عمده رای دهندگان خیال می‌کنند که محمود هاله نماینده امام زمان است و کابینه‌اش هم جمکرانی. اگر ادعای احمدی‌نژاد درست باشد، احتمالا میزان مهاجرت از کشور افزایش خواهد یافت!

نظرهای خوانندگان

خیلی یخ و بی محتوی بود. بهتره همون کار کاریکاتور رو ادامه بدید.

-- Sam ، Oct 1, 2008

margh bar foroshandeghan madareke jahli

-- karoon ، Oct 1, 2008

aghaye kosar karetan besyar alist hamintuor ba in tanse gasande va biparva edame bedahid movafagh bashid

-- [email protected] ، Oct 2, 2008

با توجه به اینکه میگوییم:هدف خلقت انسان بوده وانسان کامل خلیفه خدا بر روی زمین است،بنابراین تمسخر چنین موجودی صحیح نیست.بله درمورد نام،نسب وسن ایشان واینکه خداوندبه ایشان قدرت تجسم داده اختلاف است .انصافابعدازجمهوری اسلامی مابرای هرچیزاسلامی بایدچانه بزنیم.خودمانیم بچه مسلمان،عجب گیری افتادیم؟

-- بدون نام ، Oct 4, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)