تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

حرام‌خوری خوشمزه‌اس...!

Download it Here!

آقای کردان که زمانی معاون مالی و بمالی صدا و سیما بود و آن سال‌ها صدا و سیما ۵۰۰ میلیارد تومان را گم و گور کرده بود گفت که با آمدن دولت نهم فضا برای بچه حز‌ب‌الهی‌ها و حلال‌خورها مهیا شد و حرام خورها احساس خطر کردند.

اصولا از زمان اکران فیلم عروسی خوبان مخملباف، همه اهالی متوجه شدند که حرام‌خوری شدیدا خوش‌مزه است، می‌گویید نه، لطفا به ثروت‌های بادآورده و رانت‌آورده تعدادی از سرداران محترم سپاه از جمله سردار محصولی، مشاور حلال‌خوری ریاست جمهوری توجه کنید.

آقای کردان افزود همه اسناد حلال‌خوری خود را تقدیم ریاست جمهوری کرده است و همه این اسناد مورد تایید دانشگاه آکسفورد هستند! سال‌ها پیش وقتی این اسناد بخور بخور صدا و سیما مورد اعتراض نمایندگان مجلس ششم بودند، بر همگان معلوم شد که چون صدا و سیما مورد اعتماد مقام معظم رهبری است، کسی حق اعتراض به نماینده ایشان را نداشته و نخواهد داشت.

حسن روحانی گفت، عده‌ای مسوول جارو زدن صندوق ذخیره ارزی شده‌اند. نامبرده افزود آقای احمدی‌نزاد که از شهرداری، تنها رفتگری‌اش را یاد گرفته، پول‌ها را معلوم نیست در سطل آّشغال چه کسی می‌ریزد. فعلا سفرای سری‌لانکا، سوریه، سودان و غیره با سطل آشغال در ساختمان ریاست جمهوری مشاهده شده‌اند.

با کاهش قیمت نفت، دولت تشکیل جلسه اضطراری داد. تا پیش از این، اضافه قیمت نفت صرف ساختن باند فرودگاه ظهور جمکران می‌شد و حلال‌خورها مشغول حلال‌خوری بودند، اما با کاهش قیمت نفت مطمئنا حلال‌خورهای دولت نهم شدیدا ضربه می‌بینند که باعث ناراحتی مجلس امام زمان و غیره خواهد شد.

آقایان کردان وزیر جعلی کشور و رحیمی، معاون جعلی ریاست جمهوری به جای وزارت نفت، قرارداد جعلی نفتی می‌بندند. به گزارش خبرنگار ما از تهران، این دو پریروز در حال مداکره با مسوول شرکت کرسنت که متخصص رشوه‌دهی برای عقد قرارداد است مشاهده شده‌اند.

آقایان کردان و رحیمی که هر دو صاحبان مدارک دانشگاهی جعلی هستند، متهم به رشوه‌خواری و حرام‌خوری می‌باشند. که البته حرامخوری شدیدا خوشمزه است!

فعلا آش آنقدر شور شده که صدای حسین شریعتمداری هم درآمده! البته اگر سهم کیهان داده می‌شد، آش بدی از آب در نمی آمد...قدیم ندیم‌ها این مقامات دولتی معرفت بیشتری داشتند!

وبلاگ بررسی تقلب اساتید راه افتاد. در این وبلاگ که کار دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف است، معلوم خواهد شد چند در صد اساتید محترم واقعا مدرک داشته‌اند! پیشنهاد می‌شود اهالی حوزه علمیه هم وبلاگی برای بررسی مدارک حضرات آیات درست کنند تا بلکه بفهمیم چند در صد رساله‌ها فتوکپی برابر اصل بوده است!

مجلس لایحه قانون مجازات اسلامی را رسما تصویب کرد. بر اساس این لایحه کلیه کارهای بدبد ایرانیان خارج از کشور نیز قابل مجازات خواهد بود. از کلیه مصرف کنندگان مواد مخدر و الکل و غیره که به فسق و فجور شهرت دارند تقاضا می‌شود برای حفظ بخش‌های پسین خود از شلاق و غیره فعلا دور و بر ایران آفتابی نشوند! البته همکاران دولت نهم تا پایان تاریخ مصرف‌شان از این قاعده مستثنی هستند!

لايحه جرايم رايانه‌ای هم تصویب شد. از وبلاگ‌نویسان عزیز درخواست می‌شود هر شب پیش از نوشتن هر مطلب، اشهد خود را بخوانند.

نظرهای خوانندگان

با حال بود

-- بدون نام ، Sep 10, 2008

سلام نیک آهنگ جان
طنزات دارن پیشرفت می کنن.
اصطلاح "معاون مالی و بمالی صدا و سیما " خیلی باحال بود!

-- میلاد ، Sep 10, 2008

درود بر تو نیک آهنگ
طنزات خیلی خوبه فقط خیلی موقع نوشتن مطلب حرص نخور، یا حداقل حرصتو تو مطلب نشون نده، میدونم از روی وطن پرستیه، مطمئن باش ما همه تو شرایط فعلی داریم حرص میخوریم.

-- سعید ، Sep 10, 2008

انصافا ببینید چه سیاست خوبی دارند:آدم را اذیت میکنند،او را تحت فشار میگذارند،از زندگی سیرش میکنند،بعد او هم که چاره ای نمیبیند به خارج از کشور میرود،بعد هم میگویند:ای بی وطن ،ای بی وطن،دیدید اینها وطن ندارند؟دیدید ماهیت خودشان را نشان دادند؟حالا به او باید گفت:تو که اینجا نشستی وطن داری؟پس چرا هرروز بلند میشوی میروی جزایر لانگرهاوس؟

-- بدون نام ، Oct 2, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)