تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

اول مهر و دانشگاه زنجان و غیره!

Download it Here!

سال تحصیلی جدید آغاز شد. دانشگاه امیر کبیر برای رفاه حال دانشجویان اندکی معترض، بازداشتگاه خود را تکمیل کرد تا دانشجویان عزیز مجبور نباشند واحد‌های خود در اوین بگذرانند، همچنین دانشگاه زنجان معاونت عفاف را به معاونت‌های دیگر اضافه نمود ولی از دانشجویان خواسته شده از آوردن دوربین فیلمبرداری هنگام بازیگوشی مقام‌های دانشگاه شدیدا خودداری کنند.

رئیس جمهوری ایران گفت، ما در ایران آزادی مطلق داریم. کارشناسان معتقدند باز ایشان دستور زبان فارسی‌اش خراب شده که ناشی از وبلاگ‌نویسی‌شان می‌باشد. احتمالا منظور ایشان طلاق گرفتن آزادی و ایران از یکدیگر است.

رئیس جمهوری ایران در نیویورک با تاکید بر دموکراتیک و آزادی‌خواه بودن دولتش گفت ۹۸ درصد مردم ایران با ما موافقند. البته صدام حسین هم همین حرف را در مورد عراق می‌زد. آقای احمدی‌نژاد گویا از سال ۵۸ که ۹۸ درصد مردم بدون آنکه بدانند جمهوری اسلامی چیست به آن رای دادند، خیال می‌کند همان پدر و مادرهای ما که درصد بی سوادی‌شان که ظاهرا چیزی کمتر از ۹۸ درصد نبوده هنوز اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهد.

احمدی‌نژاد در سازمان ملل با مقام‌های مهم دنیا از جمله خاخام‌های مخالف اسرائیل، پسرخاله هوگو چاوز، مادرزن زوما رئیس جمهوری آینده آفریقای جنوبی و انجمن اسلامی همجنس‌گرایان خواهان پاک شدن اسرائیل مستقر در نیویورک ملاقات خواهد کرد. در ضمن مدیر برنامه ایشان از کلیه شهروندان نیویورک که برای ایشان دست تکان دادند تقدیر کرد و فقط از مردم عزیز نیویورک خواست در هنگام دست تکان دادن، همه انگشتان را نشان دهند نه فقط انگشت میانی را چون باعث سو استفاده ضد انقلاب فراری خواهد گرفت.

رحیم صفوی که زمانی قصد داشت زبان مخالفان و منتقدین نظام را با شمشیر قطع کند گفت ایران دموکرات‌ترین کشور جهان است و انتخاباتی آزاد دارد و شورای نگهبان آزاد است هر کسی که مردم به می‌خواهند رای بدهند را بنشاند سرجای خودش. وی با حمله به نظام خشن آمریکا گفت نداشتن شورای نگهبان و مقام معظم رهبری در آمریکا عامل اصلی دیکتاتوری بودن آن است. وی افزود در ایران آزادی مطبوعات کاملا وجود دارد مثلا نشریه ما در سپاه آزاد است علیه هر کسی که به مقام معظم نگاه چپ کرده بنویسد و کیهان نیز آزادانه پرونده‌سازی‌اش را می‌کند.

وی با تاکید بر دادن آزادی کامل به ماموران و بازجویان سپاه تاکید کرد زندانیان بند ۵۹ و دیگر بازداشت‌گاه‌های سپاه حاضرند شهادت بدهند بازجویان ما چقدر آزادانه کار خود را انجام می‌دهند.

با مطرح شدن عبدالله نوری به عنوان کاندیدا از سوی عبور کنندگان از خاتمی، نظام مقدس وی را تهدید به برخورد فیزیکی کرد. مقام‌های نظام مقدس گفتند ما به همان آقای خاتمی راضی هستیم چون در دوران او هر کاری دلمان خواست کردیم، ایشان اعتراضی نکردند و حداکثر کمرشان درد گرفت و آخر سر بهترین تدارکاتچی نظام بودند. حتی مقام‌های بالاتر نظام گفته‌اند آقای کروبی بهتر از نوری است، حداقل اینقدر جوک در دوران او درست می‌شود که نیاز خنده چند نسل را برطرف خواهند کرد.

رئیس بانک مرکزی استعفا شد. در قدیم می‌گفتند طرف استعفا داد یا استعفا کرد یا استعفا نمود، اما از بعد از آمدن دولت نهم، دیگر از فعل "شد" استفاده می‌شود. نامبرده که حاض نشد بودجه ستاد رایحه خوش خدمت برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را از صندوق بانک مرکزی تامین نماید، مورد قضب قرار گرفت و اردنگی قرار گرفت.

نظرهای خوانندگان

اصل مطلب نبوغ در دزدی است! در سفر نیویورکی مان هم واژه دزدی « دموکراسی» را در هاون «اسلام ناب محمدی»مان میکوبیم. نمک «رای» و فلفل «انتخابات» به آن میافزاییم. در وافور تاریخی مان میریزیم. با حرارت منقل آسمانی هلوکاست شیعی میپزیم و افطار مینماییم. من صداقت احمدی نژاد را به غلط اندازی"اصلاح"طلبان نظام بهشتی مان ترجیح میدهم. این شخص جسور است و رابطه را به اسم ضابطه به عوام قالب نمیکند.
غیر خودی

-- بدون نام ، Sep 24, 2008

ديكر اينكه متهمين رابطه با آمريكا و روزنامه نكاراني كه از آمريكا حقوق مي كرفتند بايد آزاد شوند فقط فعلا تا اطلاع ثانوي روزنامه نكاران صهيونيستي بايد زنداني و همه ي بهائيان را هم بايد يا از كشور بيرون كرد و يا اعدامشان كرد فعلا امسال تا اطلاع ثانوي تب صهيونيستي داغ است . آقاي احكدي نزاد كفته هر جي ما مي خواهيم با آمريكائي ها مذاكره كنيم اين صهيونيستها كار شكني مي كنند حالا علاوه بر اينكه ما در ايران 98 درصد طرفدار داريم در آمريكا هم آمريكائي ها به من راي ميدهند تا با صهيونيستها مبارزه كنم به همين دليل من هم تقاضاي كرين كارت كرده ام كه بتوانم بعد از اتمام دوره ي 5 ساله ام در ايران در انتخابات آمريكا شركت كنم تا به اين صهيونيستها نشان بدهم با كي طرفيد . همه ي بسيجي ها را به آمريكا مي برم تا آنجا هم به من راي بدهند . فعلا رؤياهاي احمدي نزاد زياد است خدا به داد دنيا برسد .

-- فرهاد-فرياد ، Sep 24, 2008

خدا به دادمان برسد"وقتي انقلاب كردم تا ميخواست حرفي از دهاني خارج شود يا وقتي ميخواستيم بنشينيم ويا زماني كه از جا بلند شوديم ويا خيلي فعل و انفعالات ديگر فقط كه احتمال پيش آمدنش ميرفت بي اختيار گريه ميكريم.وقتي جنگ شد "دليل محكمي براي گريه كردن پيدا كردم پس تا دلمان جواب ميداد وكم نمي آورد گريه ميكرديم اون هم با تمام وجود. وقتي خاتمي رييس جمهور شد بي اختيار يا اينكه بدونيم چرا فقط لبخند ميزديم (زياد هم بد نبود).اما وقتي آقاي احدي نزاد"را با تلاشي فراوان "وخستگي ناپذير نه تنها به آقا بلا سري خودمان بلكه به صدراعظميي دنيا نايل نموديم "دليلي جدي براي خندين پيدا كرديم " در اين مدت اينقدر خنديديم وخنديديم كه ديگر دلمان جواب نميدهد(نه اينكه خداي نكرده دشمن در دلمتن نفوذ كرده باشد"بلكه بيشتر انرژي دلمان در گريه قبلا تلف شده بود). از كليه دوستان ودشمنان تمنا ميكنم ديگه حرف آقاي كهروبي رو هم به زبون نيارن" نه كه اون تفلكي بد باشد دلمون كم اورده ....مخلص مردم مخلص بهروز سابق..!!!

-- behrooz ، Nov 5, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)