تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

روز جهانی قدس در تهران

روز جهانی قدس در تهران (سامان اقوامی، ايسنا)

نظرهای خوانندگان

انگار همه در خواب غفلت به سر می برن!
"ملت چرتی،همه در خواب ناز..."

-- مهدی ، Sep 27, 2008

"میراث فرهنگی ِ صنایع دستی و گردشگری استان سمنان" روز قدس در شهرستانهای استان سمنان کلاه هایی سر مردم گذاشت که دیدنی بود .

جدی کلاه سر مردم گذاشت شوخی درکار نیست !

روی این کلاه ها عبارت مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود و پائینش هم عبارت" ایران گردی را از سمنان گردی شروع کنیم دیده میشد!" .

این خود شیرینی سازمان فرهنگی در واقع یه جور برائت از حرفهای مشایی هم به حساب میآد که چند وقت پیش حرفهای بوداری زده بود .

چقدر از این کلاه ها سر مردم گذاشتن خدا میدونه . اما معلومه تعدادش زیاد بوده چون فامیل سمنانی میگفتن توی خونه های مردم هم از این کلاه ها انداختن تا کسایی که تو راهپیمایی شرکت نکردند سرشون بی کلاه نمونه !

این درحالیه که مردم سمنان همیشه از وضعیت حفاظت و نگهداری از میراث فرهنگی سمنان شاکی هستن و کلا وضعیت بناها و موزه ها در این شهر اسفناکه ! به عنوان مثال موزه سمنان مدتهاست که تعطیل شده .

فکر کنم این بهترین کاری بوده که رئیس میراث فرهنگی سمنان میتونسته انجام بده که دل اسرائیل و آمریکا شاد بشه ! کم کاری و تخریب و تعطیل موزه ها و اماکن فرهنگی و در عوض گذاشتن کلاه مرگ بر اسرائیل روی سر مردم !

جالب اینه که کلاه چند ترک و برش دار هست و دقیقا از وسط قدس شریف برش کلاه میگذره و در واقع چیزی که از کلاه بیرون افتاده یه قدس دو نیم شده و پول گزاف این تبلیغ بیهوده و خود شیرینی ریاست میراث فرهنگی استان سمنان بوده بخاطر هیچ

-- امير ، Sep 30, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)