تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

‫آغوش سیاسی دو ورزشکار‬‬

بسکتبالیست ایرانی در آغوش مربی اسراییلی

به فاصله‌ی‌ کمتر از یک روز، دو اتفاق کاملاً متناقض توسط کاروان ایران در بازی‌های المپیک رخ داد. اگر دیروز فدراسیون شنا، علی‌رغم موافقت سازمان تربیت بدنی اجازه نداد تا محمد علیرضایی، شناگر ایرانی در یک استخر با شناگر اسرائیلی شنا کند؛ حامد حدادی، بازیکن تیم بسکتبال ایران، دیوید برانت، مربی اسراییلی تیم روسیه را درآغوش کشید.

مشخص نیست که وقتی شناگر ایرانی، لحظاتی پیش از مسابقه، به شکلی «تصادفی» مریض می‌شود تا در کنار شناگر اسراییلی مسابقه ندهد؛ چطور تمام بازیکنان تیم ملی بسکتبال با مربی اسراییلی روسی خوش و بش می‌کنند و او را در آغوش می‌گیرند.



المپیک ۲۰۰۸: کاپیتان ایران و مربی اسراییلی روسیه همدیگر را بغل کردند
آغاز ناامیدکننده‌ی ایران در المپیک

نظرهای خوانندگان

همین چند روز پیش بود که مسئولین ورزش ایران فریاد مظلومیت و وااسفا سر دادند که تیم های اسپانیایی،انگلیسی،مصری و .... سیاست را با ورزش قاطی کرده اند و ما با فیفا یا چه میدانم فلانجا شکایت می کنیم که دنیای ورزش و رقابت های ورزشی جای اینگونه کارهای سیاسی نیست ولی دیری نشد که مثل همیشه رسوا شدند.نمیدانم تا کی این مسئولین سرزمین امام غایب!! به این تزویر و دورویی ادامه خواهند داد؟این حضرات که با دولت مهرورزی می خواستند به مردم ایران و دنیا عشق و محبت را بیآموزند تنها چیزی که به یادگار گذاشتند مشکلات مبتلا به مردم و اعدام و سنگسار دسته جمعی جوانان ایران به بهانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی بود.
نمردیم و معنای مهرورزی آن هم از نوع حکومت عدل اسلامی را آموختیم!!

-- هادی ، Aug 10, 2008 در ساعت 07:32 PM

حالم از این رفتار بهم خورد

-- بدون نام ، Aug 11, 2008 در ساعت 07:32 PM

خاک به گورم. ورزشکار ما نجس نشه:)

-- زالزالک ، Aug 11, 2008 در ساعت 07:32 PM

بازيكنان تيم ملي بسكتبال هيچ كاري خلاف عرف و اخلاق انجام نداده اند.
نوع نگارش خبر به گونه اي است كه انگار گناه زشتي اتفاق افتاده .بر عكس، كار اين بازيكنان نشانه ادب و رعايت اصول ورزشكاري و عين جوانمردي بوده است.

-- كيوان 1 ، Aug 11, 2008 در ساعت 07:32 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)