تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

میترا حجار در هالیوود

میترا حجار بازیگر ایرانی که مدتی است از سینمای ایران فاصله گرفته و در غرب به سر می‌برد، موفق شده است برای نخستین بار در یک فیلم آمریکایی به نام «استلینای آبی» ظاهر شود.

این فیلم، داستان زنی به نام استلینا مارتین است که در جریان یک سرقت تیر می‌خورد و در وضعیت کما قرار می‌گیرد. وی وقتی بعد از یک ماه به هوش می‌آید، احساس می‌کند آدم دیگری است و زندگی دیگری را آغاز کرده است.


پوستر فیلم «استلینای آبی»

«استلینای آبی» نخستین ساخته فیلمساز جوانی به نام گابریل اسکات است و بازیگرانی چون کریستینا مائورو، کریس کرامر و نوید نگهبان در آن بازی می‌کنند.
میترا حجار در این فیلم در نقش دختری به نام میترا ظاهر شده است.

خانم حجار، با فیلم غریبانه ساخته احمد امینی فعالیت بازیگری‌اش در سینما را شروع کرد و به خاطر بازی در فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، جایزه بهترین بازیگر زن هیجدهمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

«فریاد»، «صورتی» و «زمستان است» ساخته رفیع پیتز از جمله فیلم‌هایی هستند که میترا حجار در آنها بازی کرده است.

بعد از گلشیفته فراهانی، میترا حجار دومین بازیگر زن ایرانی سینمای بعد از انقلاب ایران است که پا به عرصه سینمای بین‌المللی گذاشته است.

نظرهای خوانندگان

افتخاری دگر برای ایران و ایرانیان ........امیدوارم که این دو هنرمند عزیز ایرانی در سینمای بین المللی موفق و بلهای ترقی را هر چه زود تر بشته سر بگذارن....

-- farid anti ، Oct 15, 2008

رشد و شکوفائی زن ایرانی میتواند نویدبخش تحولات بنیادی در جامعه ایران باشد
جامعه ما نیازمند یک انقلاب فرهنگی-اخلاقی میباشد.

-- سیروس ، Oct 16, 2008

یکی یکی همه در میرند از این جامعه عقب افتاده با این فرهنگ ضده زن: به نظره من جامعه ی ایران بسیار مریض است نه تنها رژیم جنایتکار بلکه این مردم عادی جامعه است که به رژیم جنایتکار این امکان را میدهد هر طوری که دوست دارند با هنرمندهای این سرزمین به ویژه زنان رفتا ر کند و انها را وادار به ترک کشور بنماید

-- KIA ، Oct 16, 2008

متاسفانه ایران اکنون در واقع یک زندان بزرگ است ... گلشیفته یکی از زندانیانی است که با خوش شانسی از زندان گریخته است اما کما کان زندان پر از زندانی است.

-- osam moayer ، Oct 21, 2008

به کسی ربطی نداره که کی کجا بازی می کنه ، تازه به نظرم بازیگری که اونقدرا حرفه مهمی نیست کاشکی به متفکرامون گیر ندن که کجا چه لباسی می پوشن یا چی کار می کنن . ولی خداییش هم گلشیفته فراهانی هم میترا حجار تو ایران قابل تحمل تر بودند . بیشتر شبه دخترهی آفریقایی وعرب هستند .

-- بهاره ، Oct 22, 2008

من از نوع بازی خانم حجار خوشم نمیاد اما برای این که تا این حد در حرفشون پیشرفت کردند خوشحالم.گلشیفته نمونه زن مقاوم،سخت کوش وموفق نسل ناامید ایران غارت شده امروز است .به عنوان زن ایرانی به شجاعت و سادگی ومهربانی گلشیفته افتخار می کنم.از این که ثابت کرد در محدویت هم می توان رشدکرد.در ضمن خانم بهاره ،حسادت نکنید گلشیفته واقعازیبایی و نجابت ایرانی در چهره داره ،چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

-- sanaz ، Oct 29, 2008

آن خانم ها! اینجا راحت نبودند رفتند خب معلومه برا چی رفتند چون راحت نبودند!
چون چیزی را که می خواستند در ایران کمیاب بود!

-- بدون نام ، Oct 31, 2008

به هرحال حضور"گلشيفته" دراثري توليد هاليوود شروع نسبتأ خوبي بود،هرچنددرحداين همه جنجال مطبوعاتي نبودچون نقش كليدي درفيلم دروغ ها نداشت وحضورش كمرنگ بود...
بايدمنتظربودوديدادامه كار اين بازيگرمستعد-كه ازاميدهاي ارزنده سينماي ايران است-به كجامي انجامد...

-- [س. ا ) سايه ، Nov 6, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)