تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تازه‌های نشر: «گرداب»

«گرداب» چهارمین کتاب از مجموعه سپتیموس هیپ، نوشته آنجی سیج و ترجمه پرتو اشراق، در ۲۲۰۰ نسخه از سوی انتشارات ناهید به بازار کتاب آمده است.

«جادو»، «پرواز» و «فیزیک» به ترتیب عناوین سه کتاب نخستین این مجموعه ویژه نوجوانان هستند که از سوی همین انتشارات منتشرشده است.

کتاب در ۴۹ فصل کوتاه، داستان سراسر حادثه و خیال‌انگیز زندگی سپتیموس هیپ را روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب آمده است: «در قلعه غوغایی برپاست. مرین مردیت با نقشه‌های شوم برای سپتیموس بازگشته است. دردسرهای خطرناک و حوادث عجیبی در انتظار سپتیموس و جناست. روح نخستین دست‌نوشته سحرآمیز، ترتیوس فیوم نام دارد که برای این دو، نقشه‌ها کشیده و خیال‌های جنایت آمیز در سر می‌پرورد. روح دست‌نوشته سحرآمیز می‌خواهد سپتیموس را به گردابی مرگ‌بار اندازد و در تله‌ای گرفتار کند که خلاصی از آن ممکن نیست...آیا سپتیموس می‌تواند از گرداب مهیبی که در راه دارد به سلامت عبور کند؟»


سپتیموس هیپ، هفتمین پسرِ هفتمین پسر، شب تولدش ناپدید می‌شود. قابله اعلام می‌کند که این بچه مرده به دنیا آمده است. همان شب پدر این پسر، مردی به نام سیلاس هیپ در راه بازگشت به خانه، میان برف‌های سنگین جنگل، دختری کوچک می‌یابد که وی را پشت بوته‌ای گذاشته بودند. او را به خانه می‌برد و نامش را جنا می‌گذارند. این دختر اسرارآمیز کیست و چه بر سر فرزند خانواده هیپ، هفتمین پسرِ هفتمین پسر آمده است؟

یکی از منتقدان داستان‌های کودکان در مجله کرکاس می‌نویسد: «هری ـ هری پاترـ سر بردار و بنگر، جادوگری جوان در راهست؛ کتابی که تا تمام نکنی زمین نمی‌گذاری.»

قیمت این کتاب، ۶۵۰۰ تومان است.


در همین رابطه:
تازه‌های نشر: «داستان شورانگیز بازرگان وندیکی»
تازه‌های نشر: «اگه تو بمیری»
تازه‌های نشر: «نقشه‌هایت را بسوزان»
تازه‌های نشر: «زبان و آگاهی»

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)