تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«نمی‌خواهم فرصت بازی‌گری را از دست بدهم»

گلشیفته فراهانی که برای شرکت در مراسم افتتاح نمایش فیلم تازه‌اش «مجموعه دروغ‌ها» ساخته ریدلی اسکات به آمریکا سفر کرده و در نیویورک به سر می‌برد، در گفتگو با روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» گفته است که از بازگشت به ایران نگران است.

به نوشته این روزنامه، این بازیگر ۲۵ ساله و زیبارو، نخستین بازیگر زن ایرانی است که بعد از انقلاب اسلامی در یک فیلم هالیوودی ظاهر شده است.

فراهانی در این گفتگو، نگرانی‌اش را از بازگشت به ایران به خاطر آن‌چه که وی «زیر پا گذاشتن قوانین اسلامی» خوانده، اعلام کرده است.

وی در این باره به نیویورک دیلی نیوز می‌گوید: «من به خاطر این فیلم دردسرهای زیادی کشیده‌ام. مقامات ایرانی، گذرنامه مرا گرفتند و نیروهای امنیتی بارها از من بازجویی کردند؛ اما در پایان قاضی گفت که ما باید فیلم را ببینیم و بعد تصمیم بگیریم که با تو چه کار کنیم.»

فراهانی گفته است که با این‌که مقامات ایرانی گذرنامه او را پس داده‌اند، اما نمی‌داند بعد از بازگشت به ایران، چه بر سر او می‌آید.


وی در این گفتگو افزوده است: «من عاشق ایران‌ام. خانواده‌ام آن‌جا هستند. اما الان اگر آن‌ها بخواهند مرا ببینند، باید کشور را ترک کنند.»

> عکس‌های بیشتر را این‌جا ببینید

> فیلم حضور گلشیفته در مراسم افتتاحیه

فیلم مجموعه دروغ‌ها در مراکش فیلم‌برداری شده و گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش پرستاری را بازی می‌کند که به معالجه لئوناردو دی‌کاپریو می‌پردازد و رابطه عاشقانه‌ای بین آن‌ها به وجود می‌آید. اما آن‌ها حتی دست‌های یکدیگر را در این فیلم لمس نمی‌کنند.

گلشیفته فراهانی بعد از نمایش فیلم، در مورد لئوناردو دی‌کاپریو به خبرنگاران گفت: «او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و کمک زیادی به من کرد. اگر نبود کار من سخت‌تر می‌شد. او نه تنها بازیگر بزرگی است، بلکه یک انسان بزرگ و یک مرد بزرگ است.»


گلشیفته فراهانی در صحنه‌ای از «مجموعه دروغ‌ها»

گلشیفته هم‌چنین درباره نقش خود در این فیلم و رابطه عاشقانه‌اش با دی‌کاپریو گفت: «دختری که نقش وی را بازی کردم، دختری از خاورمیانه است و دختر بودن در خاورمیانه و داشتن رابطه با مردها کمی متفاوت است. در شرق داشتن این‌گونه روابط آسان نیست».

فراهانی هم‌چنین در این گفتگو اعلام کرد که قصد دارد در آمریکا بماند.

وی گفت: «من فرصت تست بازیگری را برای فیلم شاهزاده ایران از دست دادم و حاضر نیستم بار دیگر این کار تکرار شود.»

گلشیفته فراهانی چندی پیش در مراسم فرش قرمز در برابر دوربین خبرنگاران گفت: «چیزهای زیبای زیادی در خاورمیانه وجود دارد و ما نمی‌خواهیم آن‌ها را ببینیم. اکنون در چشمان ما، تنها چیزهای سیاه و خطرناک است. از خاورمیانه می‌ترسیم، ولی خاورمیانه زیباست.»

سایت شبکه فاکس‌نیوز نیز در یادداشتی درباره‌ی هنرپیشه‌های فیلم‌های تازه نوشته است: «گلشیفته فراهانی باید در فکر تغییر نام خود به «گلدی فرهی» یا نامی شبیه به آن باشد که به فضای هالیوود نزدیک‌تر باشد.»


گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی‌کاپریو در صحنه‌ای از فیلم

«مجموعه دروغ‌ها» داستان یک روزنامه‌نگار در دوران جنگ عراق است که توسط سیا مأمور می‌شود یکی از رهبران القاعده را در اردن شناسایی کند.

گفته شده پس از گزینش گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم، سازندگان، تغییراتی در فیلم نامه‌ی اولیه داده‌اند تا حضور فراهانی در فیلم با موازین ویژه‌ی قانونی ایران در تضاد نباشد.

چندی پیش، بعد از افشای خبر بازی گلشیفته فراهانی در فیلم ریدلی اسکات در کنار دی‌کاپریو و راسل کرو، خبر ممنوع‌الخروج شدن وی در مطبوعات انتشار یافت؛ اما چند روز بعد روزنامه دولتی جام جم، این خبر را تکذیب کرد.

وزارت ارشاد اسلامی نیز به تازگی اعلام کرده که بازیگران ایرانی برای شرکت در فیلم‌های خارجی باید از این وزارتخانه مجوز دریافت کنند.

Share


در همین رابطه:
ممنوعیت خروج گلشیفته فراهانی تأیید شد

نظرهای خوانندگان

خوشحالم از اینکه گل شیفته تصمیم گرفته در آمریکا بماند. استعدادها متعلق به جایی هستند که ارج نهاده میشوند و امکان شکوفایی میابند.

-- گشتاسب ، Oct 7, 2008

"خود شیفتگی" یکی ازبدبختیهای ما ملت است. کاش حداقل این خانم قدری صبرمی کرد که بعد از نمایش فیلم به ازخود گویی بپردازد. به نظر من کوچک بشر که ۲۰ سال تجربه کاردرتهیه و توزیع فیلم دارم و این فیلم را هم دیده ام صادقانه عرض کنم که نقش این خانم در فیلم از اهمیتی بر خوردار نیست وبازیگریشان هم اصلا چشمگیر نیست. خود فیلم هم بنظر من فقط در دو روز اخر هفته تماشاگر خواهد داشت. قضاوت نهایی با تماشا گران هموطنان دیگرخالی از هر گونه غرور بیجا.

-- بدون نام ، Oct 7, 2008

زمان مشخص مي كند

-- زن سان ، Oct 7, 2008

من فکر میکنم بدبخی ملت ما حسادته.

-- امیر ، Oct 7, 2008

جناب کوچک بشر که ۲۰ سال تجربه کاردرتهیه و توزیع فیلم دارید!
ای کاش این تجربه طولانی قدری حمایت از نسل جوان و هنرمند ایرانی را هم به شما آموخته بود. لابد رایدلی اسکات را هم قبول ندارید!

چه نیکو گفت :
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد!

-- A Persian ، Oct 7, 2008

Dear reporters
Why you do you like to convert everything and just lie?I watched most of her interwies. Do you think that Iranians are so stupid to believe your disgusting lies?She never claimed that she didn't want to come back to Iran or the exadurated situation that you wrote in your report. Do you have problem in translation? Can't you understand Persian or English? May be you just speak dutch!Please try to learn other languages...or if the Departments of Foreign Affairs or Intelligence force you to tell lies,please inform us!!!

--------------------------------------------------------------------
زمانه: دوست گرامی
توصیه می‌کنیم پیش از قضاوت، سری به منبع مطلب بزنید.
http://tinyurl.com/4w75qr

-- Fatemeh Ahmadi ، Oct 7, 2008

به‌نظر من گلشیفته داره اشتباه می‌کنه که قید ایران رو می‌زنه. توی سینمای ایران که اندازه‌ی یک استخره راحت می‌شه مطرح شد اما در هالیوود نمی‌گم غیرممکنه اما خیلی سخته. گلشیفته می‌تونست پل‌های پشت سرش رو خراب نکنه و بازم برای سینمای ایران بمونه. می‌شد کم‌کم بره سمت بین‌المللی شدن. اما خب، حیف! و حیف از قوانین مسخره‌ی کشورمون که به همه‌چیز همه‌کس در همه‌جا خودش رو مسئول می‌دونه! گلشیفته با این کارش شاید حتی شرایط کار هنری برای پدر و خواهرش رو هم سخت کرد.
حیف...

-- اشکان ، Oct 7, 2008

اما بهرحال امیدوارم هرچه زودتر موفقیت‌هاش رو در سینمای هالیوود ببینم. فقط کاش در همین قدم اول به خودش مغرور نشه چون هنوز خیلی جوونه و تازه اول راهشه.

-- اشکان ، Oct 7, 2008

آقای بدون نام (کوچک بشر ) چرا دروغ میگوئید این فیلم قرار است در تاریخ 10 اکتبر یعنی 3 روز دیگر تازه اکران شود بنا بر این جنابعالی می توانید بگوئید که این فیلم را از کجا دیده اید . شمائی که به قول خودتان 20 سال تجربه در تهیه و توزیع فیلم دارید . و بهتر نیست اگر با بازی یا شخصیت این هنر پیشۀ محبوب مشکل دارید نظرات شخصی خود را اینچنین و به دروغ به دیگران تحمیل نفرمائید و بگذاریم همگان بعد از نمایش واقعی فیلم در این مورد قضاوت نمائیم.

-- بهنام ، Oct 7, 2008

Dear Koochek Bashar, me and non of my friends and relatives ever hered your name all of our life, and you are 20 years in this job? that's why nobody know's you.
HAR KASI NAGHSHE KHISHTAN BINAD DAR AB

-- Javid ، Oct 7, 2008

دوست بدون نام خوشحالم كه يك ايراني جزو اولين تماشاگران اين فيلم تازه اكران شده بوده .
پس ديديد ما ايراني ها از همه چيز ايراني خوشمان مياد از شما كه ميگيد فيلم را ديديد تا گلشيفته كه تازه بازي هم در فيلم كرده . با نيازي به ارزيابي بازي خوب يا بد گلشيفته نداريم . همانطوري كه نيازي نداريم تا ببينيم شما در ٢٠ سال تجربه تهيه و توزيع فيلم چه كار كرده ايد. پس واقع بين باشيد.

-- داود ، Oct 7, 2008

من پیام اولی ام را قبل از خواندن این گزارش فرستاده بودم . ولی بعدا که گزارش را خواندم و به بخش یشنهاد فاکس نیوز مبنی بر تغییر اسم خانم فراهانی رسیدم به پیش گویی خودم احسنتی گفته و برای خودم نوشابه ای باز کردم که این همان دره عمیقی است که دنیای کبک و کلاغ ها را از هم جدا کرده که من بهش پرداخته بودم.

-- سهند ، Oct 7, 2008

Dear friend
I didn't know that gossips in Daily News are your reference. we don't have celeberity magazines in Iran because our dear Ershad closes every celeberity magazine or stupid yellow magazine. we read serious journals and nobody can sensor our bloggers!do you always use those funny references for serious reports?!They are not reliable and accurate. This is not the first time I see these mistakes in your site. We have to be carefule about our references because of dear lovely intelligence service and basij.So we have freedom of speech but not freedom after speech!It seems that you have freedom in everything and don't care about what you write.Is it a moral and honest journalism?

-- Fatemeh Ahmadi ، Oct 7, 2008

این هنرمند پر توان
که به اندازه کافی نشان داده که چه مقتدرانه تسلط هنری دارد، هر جا که هست، پاینده و پیروز تر باشد، آزاد، رها و بی دغدغه، گلشیفته عزیز، بهترین ها را برایت آرزو می کنم

-- حامد راد ، Oct 7, 2008

بسی جای خوشحالی است که یک هنرمندجای
مغام خود را انتخاب کند و افتخارآفرینی کند و دومکراسی را در هر محیطی رعایت کند و خود را اسیر بی حاصل نکند ... بخاطر پول و خوش آیند دهنمکی دخترش را وادار می کند در فیلم مبتذل اخراجیهای دو شرکت کند در عوض آقای فرحانی
دخترش را می گذارد افتخارآفرینی کند در کنار ریدلی
اسکات ...

-- hadichitgar ، Oct 7, 2008

من خيلي خوشحالم. كاري هم ندارم كه گلشيفته خوب بازي كرده يا نه؟ همين كه يك دختر ايراني توانسته توجه يكي از كارگردانان مطرح را جلب كند، خيلي مهمست. مهم تر از آن، شكسته شدن حصاري ست كه جمهوري اسلامي به دور ما كشيده و البته خود ما هم در استحكام اين حصار چيزي كم نمي گذاريم. نمونه اش همين آقايي كه بيست سال در كار تهيه و توزيع فيلم بوده ...

-- آرش ، Oct 7, 2008

The interested may wish to read the following essay by Ms Golshifteh Farahani which has been published in the biweekly magazine "Mashgh-e Aftab" (Mordad 1387):

http://www.cinemaema.com/NewsArticle4830.html

The following address provides a reproduction of the same essay:

http://minaa2007.blogfa.com/post-95.aspx

This essay should give us pause that we should not behave carelessly and with our unmeasured words cause Ms Farahani unnecessary problems in Iran. To my best judgement, New York Daily News is not a serious publication and most of the things that are being ascribed to Ms Farahani have been published in the "Rush & Molly Gossip" section of this publication.

In her above-mentioned essay, whose title is

برای آن‌ها که که دوستم ندارند

Ms Farahani says:

و سه سال بعد كه بليت سفرم در دستم بود و خانه‌ام در وين اجاره شده بود مادرم را كنار كشيدم و گفتم: من نمي‌خواهم بروم... اين راه، راه من نيست!

مادرم هاج و واج مرا نگاه كرد و هيچ نگفت. انگار بارها اين صحنه را در خواب‌هاي خود ديده بود كه آنقدر پافشاري مي‌كرد من نروم سر فيلم درخت گلابي.

ادامه دادم: من نمي‌خواهم مخاطبينم قشر مرفه روشنفكري باشد كه معمولاً به ريستال‌هاي پيانو مي‌روند... من عاشق موسيقي راك هستم... وقتي خوانندگان متال مورد علاقه‌ام دردهايشان را فرياد مي‌كشيدند من چنان خالي مي‌شدم كه هيچ ربطي به شوپن و موتسارت نداشت... مادرم من مي‌خوام براي مردم عام كار كنم... مادرم اشك در چشمانش درخشيد و هيچ نگفت و من از آن سال به رودخانه سينما افتادم. رسالت بزرگ سينما...

Those who have seen e.g. "Boutique" will testify to the sincerity with which Ms Farahani has written the above words (in my opinion "Boutique" is one of the best films ever made, anywhere, and Ms Farahani's total immersion in her role in this film, is one of the most profound - this film has haunted me ever since I have seen it, largely due to the impeccable performances of Ms Farahani, Mr Mohammad-Reza Golzar and Mr Reza Rooygari). Let us therefore not use the statements ascribed to Ms Farahani and carelessly and needlessly turn her into a persona non grata in Iran.

-- BF ، Oct 7, 2008

به شماها چه مربوطه كه گلشيفته فراهاني چه ميكند و چرا درفيلم آمريكائي بازي كرده ؟ ووارد كردن انواع تهمتها وتوهين ها كه دريك وبلاگ ايراني به وي وارد شده. ماايرانيها بايد بياموزيم كه از دخالت درزندگي وكار ديگران دوري كنيم چون نه آدم زنده وكيل ووصي ميخواد ونه اينكه ماها خرج زندگي ديگران راتأمين ميكنيم. بايد بياموزيم كه هركسي آزاداست تا هرطور كه مايل است راه خودش راانتخاب كند وهرجا كه دلش ميخواد بتونه زندگي كنه. هركسي مسئول اعمال خودش است وما حق نداريم براي سايرين تكليف معين كنيم. اين طرز قضاوتهاي عهد بوقي رو بندازيم دور و كاسه هاي داغترازآش نباشيم. شماها حق ندارين حتي دركار بستگان نزديك خودتان هم دخالت كنين چه برسه به كارسايرمردم. عده اي اومدند ودراون سايت لقبهاي بسيار زشت به اين دخترداده وحسين شريعتمداري وار وناجوانمردانه به اوتهمتهاي ناروا زده اند. يكي نيست ازاينها بپرسه كه شماها ازكجا مطلع شدين كه اين دختر قدم به راه خلاف عفت گذاشته است؟ شماها مثل كبك سرتون رو زير برف كردين وتصور ميكنين كه كسي از درون ايران خبري نداره كه چه ميگذره وچه فجايعي رخ ميده. بس كنين. به كاروزندگي ديگران دخالت نكنين و درقضاوت عجله نكنين.

-- علي كبيري ، Oct 8, 2008

اين خانم روسري که سرش بود خوشکل تر بنظر مي رسيد. ايشان به خاطر مسائل سياسي بزرگ مي شوند نه بخاطر هنر سينمائي

-- امي ، Oct 8, 2008

گلشيفته‌ي عزيز:
و همه‌ي آناني كه «زمانه‌اي» هستسد
سعي كنين اون چيزي رو كه دوست دارين به دستش بيارين نه اون چيزي رو كه به دست ميارين دوست داشته باشين .
گلشيفته براي خواسته‌هايش تلاش كرد و به آن دست يافت چه بسا اگر ما هم بوديم و چنين موقعيتي برامون بوجود مي‌اومد قطعاً هين كارو مي‌كرديم من مجدداً به اين خانم بااستعداد و محبوب تبريك مي‌گم و از كامنت‌گذاران خواهش مي‌كنم حسادت ممنوع لطفاً!!!

-- حامد ، Oct 8, 2008

برای گلشیفته و گلشیفته ها آرزوی موفقیت و بازگشت به وطنی آزاد و به دور از اختناق دارم

-- بدون نام ، Oct 8, 2008

برای موفقیتش خوشحالم ، برای نیامدنش متاسف .. نه برای خودش .. برای سینمای ایران !

-- عطیه ، Oct 8, 2008

من او را از کودکی میشناسم، فکر میکنم او کم کم دارد به جایگاه اصلی خود می رسد. و اما شما که مغرورانه نظر میدهید، در این 20 سال چه کردید؟ و این غرور بیجا از آن شماست. بهتر است به جای انتقاد دست به عمل بزنید البته اگر توانش را دارید. ما به هر کس تلاش کند احترام میگذاریم و تحسینش میکنیم حنی شما!!!

-- بدون نام ، Oct 8, 2008

به نظر من کاری که گلشیفته کرد کار درستی است ایران خودش جوانها رو میرونه از مملکت آخه چرا باید برگرده همه توی دنیا تلاش میکنند برای پیشرفت و ارتقای شغل و حرفه شون چرا گلشیفته نه؟؟؟؟؟؟؟

-- ناشناس ، Oct 8, 2008

این آقای عصبانی که به انگلیسی هم کامنت گذاشته معلوم نیست از چی ناراحته؟ شاید از اینکه ممکنه گلشیفته دیگه برنگرده ایران اینقدر ناراحت شده. من که به اصل خبر رجوع کردم و دقیقا مطالب همون بود که ترجمه شده.

-- مهدی ، Oct 8, 2008

شکی نیست که ملت بی حوصله و عجول و حسودی هستیم. این حس های ناخوشایند هم حد و مرز نمی شناسد. متفاوت بودن را هم در مخالفت صرف می دانیم. فکر می کنم که این دوست عزیز اگر مطلب را به دقت می خواند، خونش انقدر به جوش نمی آمد، چرا که اساسا متن خبر با این مقدمه شروع شده:
" گلشیفته فراهانی که برای شرکت در مراسم افتتاح نمایش فیلم تازه‌اش «مجموعه دروغ‌ها» ساخته ریدلی اسکات به آمریکا سفر کرده و در نیویورک به سر می‌برد، در گفتگو با روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» گفته است که از بازگشت به ایران نگران است. " هیچ صحبتی هم از مصاحبه تلویزیونی در میان نیست و لینک به آن مصاحبه برای پر و پیمان کردن خبر است و تکمیل آن.
با آقای گشتاسب هم موافقم که : "خود شیفتگی" یکی ازبدبختیهای ما ملت است. اگرچه دلیل خودزنی ایشون رو نفهمیدم!! به هر حال همه ما کمبودها و سرخوردگی هایی داریم که واکنش های متفاوتی رو در پی داره.
برای گلشیفته هم آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر دارم، چرا که لایق موفقیت هست.

-- ندا ایرانی ، Oct 8, 2008

اقا یا خانمی که گلشیفته را نقد میکنند و خود را صاحب 20 سال سابقه در فیلم سازی میدانند لابد نباید از بیان نظرشان با قید نام واقعی هراسی داشته باشند!!!!!!!

-- Ali ، Oct 8, 2008

behtarin va aghelane tarin rah hamin bud ke golshifte kard.khosh halam

-- بدون نام ، Oct 8, 2008

گلشيفته جان، بهت تبريك ميگم، تو فيلمی که لينکش تو همين صفحه داده شده ديدم كه با تسلّط به زبان انگليسى صحبت ميكنى و به خبر نگار ها جواب ميدى. تبريك به اين همه استعداد، هنر، پوشش ساده و بدون مبالغه و زيبايى طبيعيت! خوشم مياد ازينکه خودت هستی واز خود بيخود نشدي، اميدوارم همينطور ادامه بدي.با بهترين آرزو ها، دوستى از هلند.

-- Nazanin ، Oct 8, 2008

تازه فهمیدم فایده حجاب چیه خدا به فکر بعضی از خانم ها بود موی زن این شکلی؟

-- زیبا بین ، Oct 8, 2008

شما بايد ببنيد چه نكاتي از گلشيفته مورد توجه غربيها قرار گرفته در مصاحبه هاي گوناگوني كه از وي نقل شده كسي سئوالي هنري از وي نپرسيده و يا روي آن تمركز نكرده اند بيش از آن روي زيبايي وي بي حجابي وي آينده خانواده وي و مسائلي اين چنين كه بيش از خصوصي بودن استفاده براي مسائل رواني در ميان نسلهاي كشورهاي ديگر دارد اينجاست كه مشخص مي گردد هدف هم از ابتدا همين بوده كه از او براي اين مسائل استفاده كنند وگرنه چرا نمي گويند ايشان خوب بازي كرد يا بهترين كسي بود كه در اين نقش قابليت هاي خود را نشان داد؟؟؟

-- ناصر ، Oct 9, 2008

خوب کاری کرد
مرسی گلشیفته
همه چی یه اغاز داره و اغاز این کار تو بودی
امیدوارم این اغاز جللوی پیشرفتتو نگیره

-- روزنه صوورتی ، Oct 9, 2008

با سلام خدمت دوستان عزيز
گلشيفته نيز همانند بسياري از جوانان با استعداد به دنبال پيشرفت خود رفته و اين حق خدادادي و مسلم اوست و هيچ نيرويي نمي‌تواند و نبايد جلوي پيشرفت هيچ انساني را بگيرد. به اميد دهكده جهاني دموكراتيك

-- كورش ، Oct 9, 2008

خواستم به كارشما انتقاد كنم ولي واقعا ارزش نتقادكردن رانداريد.

-- بدون نام ، Oct 10, 2008

واقعا شما اینقدر بیکارید که می شینید درباره ی این چیزا حرف میزنید ؟ برید به فکر نون باشید که خربزه ابه !

-- judy abbotte ، Oct 11, 2008

صمیمانه برای گلشیفته آرزوی موفقیت می کنم . اما تصور نمیکنم سینمای حرفه ای امریکا به گلشیفته رحم کنه . اون رقبای قدری داره و با بلندپروازی های بچه گانه نمی شه واسه اون درخشش تو هالیوود رو متصور بود.
بهرحال امیدوارم گلشیفته موفق بشه . ضمن اینکه اصلا نمی فهمم با چه دیدگاهی این لباسو انتخاب کرده . این اصلا اون گلشیفته زیبایی که تو سینمای ایران دیدم نیست. خیلی معمولی بنظر می رسه نه زیبا.

-- روشنک ، Oct 11, 2008

I just want to say "good job" to this beautiful actress for her gots !

-- بدون نام ، Oct 12, 2008

واقعا متاسفم برای این خانم شهرت بهر قیمتی؟!! !!

-- ali_s ، Oct 13, 2008

آدميزاد بايد مشكل داشته باشد كه بيايد مثلا يك سال وقت بگذارد و يك فيلمي بازي كند و جواز پخش آن صادر نشود و باز دوباره بيايد بازي كند . . .

-- مصطفي ، Oct 13, 2008

از خانوم گلشيفته خواهش مي كنم هر چه سريع تر يك مقدار از اين فرمت و ظاهر نازيبا خارج شوند و شكل و تيپي مثل بازيگران هاليوود داشته باشند نه مثل دختر بچه هاي لوس بابايي.

-- mini ، Oct 13, 2008

من مطمئن هستم كه در آينده اي نه چندان دور همانند سايرين پشيمان مي شود

-- امان ، Oct 13, 2008

Kheili khosh hal shodam ke khanome farahani tou in film bazi karadan,be omide movafaghiate ishon.zemnan mikhastam begam ki gofte Shohre Aghdashlou kam kasie tou Hollywood?.moshkele ma ine ke faghat mikhaim hame kalagh sia bashan

-- Hamid ، Oct 13, 2008

شوكه شدم!
هر چند كسي نمي‌داند به جاي او بود چه مي‌كرد ....
...
ولي سخت نيست پيش بيني حواشي‌هايي كه فاصله‌ خواهد انداخت با رسالتي كه خود از آن ياد مي‌كرد.

مطمئناً حواشي غير هنري اين هنرمند توانا را احاطه خواهد كرد و فاصله‌اي دور يا نزديك از فضيلت هنر خواهد گرفت...
...
براي مدتي سوژه‌اي جذابِ چند منظوره‌اي خواهد شد كه......
...
حيف!
افسوس كه ديگر صداي سنگين و خمارش كه جلوه‌اي خاص به اجرايش مي‌داد با زباني بيگانه در اثرها ضبط خواهد شد...

-- اناري ، Oct 13, 2008

شبیه ببعی شده فقط می تونم همینو بگم :))

-- شایان ، Oct 13, 2008

به نظر من همه چیز را زمان مشخص می کند . خدای گلی هم بزرگ است. نگران نباشید. گلی باید خودش تصمیم بگیره ولی یه ذره عجله کرده ! باید بهش فرصت داد ! تا تجربه کنه ! مرسی .

-- sarina ، Oct 13, 2008

بايد قبول كنيم اشتباه كرد
اشتباهي كه به قيمت آبروي ايراني بودنش تموم شد
يكي مثل اليليكينا مسلمان مي شه و روسري به سر مي كنه و پشت پا مي زته به همه ي گذشتش و يكي مثل گلشيفته روسري از سرش بر مي داره و پشت پا مي زنه به همه ي گذشتش
اميدوارم حداقل با خودش روراست باشه با ما كه نبود
و اينكه شهرت به هر قيمتي نمي ارزه...
و اينكه انسان اگه قرار باشه همه چيز رو خودش تجربه كنه تاريخ معنا پيدا نمي كنه..
ممنون

-- اسرا ، Oct 23, 2008

همه دنيا هاليوود و مولفه هاي اون رو ميشناسند! جوجه رو آخر پاييز ميشمارند! "شكوفايي" او را به زودي خواهيم ديد! در ضمن چقدر اطلاعات سينمايي ملت ما كمه كه كارگردان تجاري كاري مثل ريدلي اسكات را بزرگ ميدانند.

-- علي شيرازي ، Oct 25, 2008

بابا مگه چشه بنده خدا که هی میگن زشت شده!
مگه موهاش چشه همه خانما میرن فر میکنن که مثل این بشن دیگه!
به این قشنگی

-- کامیار ، Feb 4, 2009

هميشه ىر قبل ما ايراني ها ميماني و از بازی تو ما ایرانی ها لذت میبریم دوست دارم رضا )(

-- Devil_Crazy ، Mar 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)