تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

برندگان جوایز تلویزیونی «امی» معرفی شدند

در مراسم شصتمین دوره اهداء جوایز تلویزیونی «امی» (Emmy) که روز گذشته برگزار شد، مجموعه تلویزیونی «مردان دیوانه» در ژانر درام و مجموعه «ثرتی راک» (۳۰ Rock) در ژانر کمدی بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.

در این مراسم که به معرفی بهترین سریال‌ها، برنامه‌ها و شوهای تلویزیونی اختصاص دارد، هنرمندان بریتانیایی در رقابت با هنرمندان آمریکایی، کمترین جوایز را به دست آوردند.

مجموعه کوتاه تلویزیونی «جان آدامز» محصول شبکه اچ‌پی‌او، با دریافت ۱۳ جایزه امی، رکورد دریافت این جوایز را شکست.
سریال تلویزیونی کابلی «مردان دیوانه»، جایزه بهترین مجموعه درام را به دست آورد. مجموعه «سیت کام ثرتی راک» هم به عنوان بهترین مجموعه کمدی انتخاب شد.


سریال تلویزیونی جان آدامز با کسب 13 جایزه، رکورد شکست

در همین حال، برنامه تلویزیونی طنز سیاسی «دیلی شو» که جان استوارت آن را اجرا می‌کند و محصول شبکه پی‌بی‌اس و سنترال کمدی است، جایزه بهترین برنامه تلویزیونی در این زمینه را به دست آورد.

برایان کرنستون بازیگر سریال «شکستگی بد»، جایزه بهترین بازیگر مرد و گلن کلوز به خاطر بازی در سریال «خسارت‌ها» (Damages)، جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کردند.

تینا فی و الک بالدوین، به خاطر بازی در مجموعه «ثرتی راک»، به عنوان بهترین بازیگران کمدی زن و مرد شناخته شدند.

دایان ویست، جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را برای سریال «معالجه» (Treatment) و جرمی پیون برای سریال کمدی «ملازمان»، جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم را به دست آوردند.

در ژانر رئالیتی تی‌وی، مجموعه تلویزیونی «مسابقه شگفت انگیز» به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی در این ژانر شناخته شد.

جایزه بهترین مجموعه کوتاه تلویزیونی نیز به سریال «جان آدامز» تعلق گرفت و لورا لینی بازیگر آن به عنوان بهترین بازیگر این قالب درام تلویزیونی شناخته شد.

گرگ یی‌تانس کارگردان مجموعه تلویزیونی «هاوس» (House) هم به عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی شناخته شد.
هاوس نام کاراکتر اصلی این سریال است.

بری سونن‌فلد نیز جایزه بهترین کارگردانی سریال کمدی «گل‌های مینای سمج» را به دست آورد.

لوئیس جی‌هورویتس نیز به خاطر کارگردانی مراسم هشتادمین دوره جوایز اسکار، جایزه بهترین کارگردانی یک برنامه تلویزیونی را کسب کرد.

تینا فی نیز به خاطر نوشتن سریال کمدی «ثرتی راک»، جایزه بهترین نویسنده ژانر سریال کمدی و متیو وینر نویسنده سریال درام «مردان دیوانه»، جایزه بهترین نویسنده تلویزیونی در ژانر درام را به دست آوردند.

نظرهای خوانندگان

lمی شود به ما هم توضیح بدهید که این خبر مطابق کدام اصل جذابیت و اهمیت لازم را داشته که میان سرتیترهای خبری صفحه اول زمانه بیاید؟

---------------------------------------------------------------
زمانه: دوست گرامی
طبق معمول، سرتیتر همه خبرهای روز زمانه یکبار در صفحه اول می آید. بخشی از خبرهای زمانه را نیز اخبار هنری و فرهنگی تشکیل می دهند و خبر شصتمین دوره اهدای جوایز امی نیز یکی از این خبرهاست

-- مریم ، Sep 22, 2008 در ساعت 01:52 PM

فارسی هم خوب چیزیه والا! و نثر روان و درست. ناسلامتی شما رسانه اید. و نیز یه کمی "نیز" کم نیاوردید؟

-- شیلا مقدم ، Sep 22, 2008 در ساعت 01:52 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)