تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال شد

امیرحسین واعظی آشتیانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، به جای علی فتح‌الله‌زاده، انتخاب شد.

به گزارش ایسنا در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران که بعد ازظهر امروز جمعه (۲۹ شهریور) برگزار شد، اعضای هیات مدیره به اتفاق آرا به مدیر عاملی امیر حسین واعظ آشتیانی رای دادند.

پیش از این، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل و منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از سوی مسعود زریبافان، رئیس مجمع باشگاه استقلال از کار برکنار شده بودند. رییس مجمع باشگاه استقلال دلایل برکناری آقای فتح‌الله‌‌زاده را «صلاحیت نداشتن» وی برای اداره این باشگاه اعلام کرده بود.

در این جلسه مقرر شد که اسناد مالی باشگاه و مخارج این تیم در زمان حضور فتح‌الله‌زاده در سمت مدیر عاملی باشگاه بررسی شود. همچنین مقرر شد که که نام باشگاه استقلال تهران هر چه سریع‌تر در لیست ثبت شركت‌‏ها قرار گیرد.

خبرگزاری ایلنا به نقل از یکی اعضای هیات مدیره با شگاه استقلال نوشته است که اعضای هیات مدیره با خرید جباری به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان موافق نبوده‌اند.

آقای آشتیانی در حالی سمت یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت را در اختیار گرفته که ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری را نیز برعهده دارد. وی هفته گذشته از معاونت وزارت صنایع و معادن استعفا داده بود.
آشتیانی پنجمین مدیر عامل استقلال در سه فصل اخیر و پس از قهرمانی این تیم در لیگ پنجم است.

محمدحسین قریب، کاظم اولیایی (به عنوان سرپرست)، مقداد نجف‌نژاد و علی فتح‌الله‌زاده مدیران استقلال در این مدت بوده‌اند.

روز گذشته، پنج‌شنبه در شرایطی که تیم استقلال فاقد مدیرعامل بود، توانست تیم همنام اهوازی را شش بر صفر مغلوب کند تا از رتبه هفدهم جدول با ده پله صعود در رده هفتم جا گیرد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)