تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شکایت ناطق نوری از عباس پالیزدار

علی‌اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد که از عباس پالیزدار شکایت کرده و و این شکایت را پیگیری خواهد کرد.

عباس پالیزدار در جریان یک سخنرانی در دانشگاه همدان، ۴۴ تن از مقامات بلند‌پایه جمهوری اسلامی را که در میان آنها نام ۹ روحانی بلند‌پایه دیده می‌شود، به فساد متهم کرده است.

وی ۲۲ خرداد ماه امسال از سوی قوه قضائییه بازداشت شد.

اعلام شده است که ۱۳ تن دیگر نیز در ارتباط با تهیه اسنادی که پالیزدار براساس آنها اتهاماتی را متوجه مسئولان بلند‌پایه جمهوری اسلامی کرده، بازداشت شده‌اند.

پالیزدار در بخشی از سخنان خود اتهاماتی نیز متوجه علی‌اکبر ناطق نوری رئیس‌ دفتر بازرسی آقای خامنه‌ای کرده بود.

به گزارش خبرگزاری‌ها، آقای ناطق‌نوری حاضر نشد این اتهامات را تکذیب یا رد کند و هیچ اشاره‌ای هم به جزئیات شکایت خود نکرد.

پیشتر قوه‌قضائیه ایران اعلام کرده بود که آقای پالیزدار به علت داشتن شاکی خصوصی بازداشت و راهی زندان شده است.

عباس پالیزدار در محافل داخلی ایران به عنوان یکی از متحدین نزدیک محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود، اما نزدیکان احمدی‌نژاد این گزارش‌ها را رد کرده‌اند.

وی بسیاری از مخالفان رئیس‌جمهور در بین محافظه‌کاران را که برخی از آنها متحدان سابق احمدی‌نژاد هستند، به بهره‌برداری از ثروت این کشور برای منافع خود متهم کرده و گفته که منابع طبیعی ایران از قبیل الوار در منطقه خزر غارت شده‌اند و کارخانه‌ها با قیمت‌های پایه به افرادی در داخل نظام فروخته شده ‌است.


در همین رابطه
عباس‌ پالیزدار زندانی شد

نظرهای خوانندگان

جدیدا مد شده هر کسی جرمی مرتکب شده و دستش رو می شه شکایت می کنه تا بگه همه دروغ می گن به جز خودش. از جمله معاون ... دانشگاه زنجان و همچنین وزیر کشور ... کردان. خلاصه شیر تو شیره. ... امکان نداره بتونن کاری با پالیزدار بکنن چون محمود ... پشتش می ایستد. بالاخره انتخابات نزدیکه باید به هم گیر بدهن و گند هایی که زدن را برای هم و مردم رو کنن. البته ملت می داند ولی نمی تواند فریاد بزند.

-- ملت بدبخت ، Aug 24, 2008 در ساعت 11:24 AM

اینکه تعجب نداره . وقتی آقای ... بعد از تعدی به دانشجو در جایگاه شاکی قرار می گیره، بایدم رییس دفتر مقام رهبری با داشتن ... شاکی بشه.

-- سعید ، Aug 25, 2008 در ساعت 11:24 AM

این پالیزدار هم تنش می خارید ها
اون آقا و یا خانم حرفی نزده دمش را به تله می اندازند، اینکه ۴۴ تن از مقامات بلند‌پایه جمهوری اسلامی که در میان آنان نام ۹ روحانی بلند‌پایه که انان را به فساد متهمشان کرده نیز دیده می شود حتمأ دیگر حکایتش معلوم است
به نظرم یکی در افراد ذی صلاحیت در ایران به خاطر اهدافی که در کار بوده، مانند آن آمریکاسی که زیر پای صدام نشست و چراغ سبز حمله به کویت را از جانب آمریکا به او نشان داد و در پایان هم پشت او را خالی گذاشت و بدبختش کرد همین کار را با او کرده باشد

-- داوید ، Aug 25, 2008 در ساعت 11:24 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)