تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

حمله مشاور احمدی‌نژاد به خاتمی

یکی از مشاوران بلندپایه رئیس‌جمهور ایران، «مدیریت فشل و درجا زننده» سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق را عامل پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۴ دانست.

این اظهارات یکی از صریح‌ترین انتقاد‌های نزدیکان محمود احمدی‌نژاد از عملکرد هشت ساله دولت محمد خاتمی در سال‌های اخیر است.

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی که اظهاراتش امروز چهارشنبه از سوی وب‌سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده، در تحلیل چرایی پیروزی آقای احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری دور هشتم گفت: «در آن زمان با شناختی که از شخصیت ایشان به دست آورده بودم و با آسیب‌ها و خسارات سنگینی که از ناحیه جبهه دوم خرداد و مدیریت فشل و درجازننده آقای خاتمی متوجه کشور شده بود، بر این باور بودم که مردم به دنبال یافتن شخصیتی با ویژگی‌های دکتر احمدی‌نژاد هستند و اگر ایشان وارد عرصه شوند ، قطعاً موفق به جلب رای مردم خواهند شد.»

آقای جوانفکر که در آن زمان مسئول کمیته رسانه‌ای ستاد انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد بوده است، در ادامه افزود که «حمایت و هدایت خداوند» یکی دیگر از عوامل تعیین کننده پیروزی رئیس‌جمهور در انتخابات بوده است.

انتقاد از عملکرد دولت آقای خاتمی از سوی مشاور آقای احمدی‌نژاد پس از آن صورت می‌گیرد که گمانه‌ها از حضور رئیس‌جمهوری سابق ایران در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری افزایش یافته است.

حزب کارگزاران و مجمع روحانوین مبارز که دو جریان عمده میانه‌رو در ایران محسوب می‌شوند اعلام کرده‌اند که از نامزدی آقای خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت خواهند کرد.

این در حالی است که یک سایت وابسته به محافظه‌کاران در هفته‌جاری در گزارشی به نقل از علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت‌نظام اعلام کرده است که وی از سید محمد خاتمی خواسته اعلام حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را به تعویق بیندازد تا از انتقاد‌ها در امان بماند.


در همین رابطه:
حمایت کارگزاران از حضور خاتمی در انتخابات
خاتمی: سیاست بازنشستگی ندارد

نظرهای خوانندگان

اگر مدیریت ایشان فشل بود پس مردم دوباره به ایشان رای نخواهند داد لذا لطف بفرمائید در انتخابات مثل انتخابات مجلس انواع واقسام حیله ها و دغل بازی ها را راه نیاندازید ببینیم چه کسی رای خواهد آورد.
از قدیم گفتند چوب خدا صدا ندارد در 8 سال ریاست جمعوری خاتمی انواع کارشکنی ها کردند تا دولت فشل شود ولی نشد و در دولت احمدی نپاد همه حمایتها شد( از رهبری گرفته تا انواع و اقسام... ) اما خداوند همه آقایان رارسوا کرد ویکی از ناکارامدترین فشل ترین دولتهامی باشد مضاف براینکه رئیس دولت دروغگو،احمق و بی لیاقت است.

-- مسعود ، Jul 17, 2008 در ساعت 02:42 PM

چرا باید اینقدر فضای سیاسی ایران غیر اخلاقی باشد؟ چرا باید دروغ گفتن اینقدر ارزان باشد؟ چرا اسم خودشان را گذاشته اند اصولگرا؟ کدام اصول؟؟!! چطور ممکن است در ایران مدیریت فشل با نفت 12 تومانی جواب بدهد ولی مدیریت شخصیت برجسته فلان و نفت خداتومانی بعلاوه هدایت خداوند و مدیریت مستقیم شخص امام زمان جواب ندهد؟!

-- ممدآقا ، Jul 17, 2008 در ساعت 02:42 PM

درآن باغی که بلبل بشنود توبیخ زاغ
راح وریحان مرده بادو خاروخاشاک زنده باد

-- ابراهیم ملکی ، Jul 17, 2008 در ساعت 02:42 PM

Vala dar tarikhe iran shabih tarin dolat be dolate aghaye ahmadi nejad dolat seyed ziaodine tababayist. Che in dolat, na tanha ba koodeta va hile sare kar amad balke pas az koodeta chenan namayesh na omid konandeyi dasht ke hata ba hemayate estemargare pir, engelestan, ham natavanest davam biavarad va kabineye siah laghab gereft. Be nazare man in dolat akhir ma ham jaye an darad ke dolate siah laghab begirad.

-- بدون نام ، Jul 17, 2008 در ساعت 02:42 PM

خاتمی با خصوصیت هایی چون صداقت و منطقی بودن در قلب مردم جا دارد و متاسفانه آقای احمدی نیاد بر عکس.

-- reza rohi ، Jul 25, 2008 در ساعت 02:42 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)