تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«افشای جزئیات ترور احمدی‌نژاد در رم»

خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از ابوالفضل ظهره‌وند «سفیر ایران در رم» اعلام کرد که محمود احمدی‌نژاد در دیدار از ایتالیا در خردادماه سال جاری، هدف عملیات تروریستی با اشعه‌ایکس بوده است.

آقای ظهره‌وند امروز دوشنبه با اعلام این خبر گفت که هدف این عملیات قرار دادن احمدی‌نژاد در معرض گسترده اشعه‌ایکس بوده است که در نشست سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو شرکت کرده بود.

خبرگزاری ایرنا در حالی از ظهره‌وند با عنوان سفیر ایران در ایتالیا نام برده است که پیش‌تر محمدعلی حسینی سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گزارش‌ها در مورد برکناری سفیر این کشور در ایتالیا را تأیید کرده است.

رئیس جمهور ایران چندی پیش اعلام کرده بود که در سفر اسفندماه سال گذشته خود به عراق، هدف عملیات تروریستی نافرجام بوده است.

پس از آن یکی از مشاوران وی نیز اعلام کرد که در رم نیز توطئه‌ای برای ترور رئیس‌جمهوری ایران تدارک دیده شده بود.

ظهره‌وند گفت که یک روز قبل از ورود احمدی‌نژاد به رم، بررسی‌هایش نشان داده که دستگاه تشخیص اشعه ایکسی که در محل اقامت وی نصب شده بود، تشعشات زیادی را از خود منتشر می‌کند.

وی افزود: «سطح تشعشات این دستگاه به جای ۳۰۰ درجه ۸۰۰ درجه بوده است.»

دستگاه‌های تشخیص اشعه‌ایکس یا امگا به طور معمول در فرودگاه‌ها برای بازرسی چمدان‌های مسافران به کار برده می‌شوند که برای افرادی که در کنار این دستگاه می‌ایستند، بی‌خطر هستند.

آقای ظهره‌وند در همین‌باره گفت: «ابتدا به خرابي دستگاه مشكوك شديم و به فرض اين‌كه دستگاه خراب است، دستگاه ديگري به محل آورديم اما معلوم شد كه مشكل از دستگاه نيست و ظاهرا اشعه از جايي كنترل مي‌شد.»

وی افزود:‌ «وقتی رئيس‌جمهوري وارد محل شد، ميزان اشعه دستگاه بيشتر شد و به بالای ‪ ۱۰۰۰‬رسيد به‌طوری كه آثار ناشی از شدت اشعه در محيط داخل ساختمان كاملاً احساس می‌شد.»

چند روزنامه میانه‌رو در ایران نیز اخیراً اظهارات رئیس‌جمهوری این کشور را مبنی بر این‌که وی در عراق هدف یک توطئه بوده است، زیر سئوال برده‌اند.


در همین رابطه:
احمدی‌نژاد: مستندات ترور را افشا می‌کنم
«افشای نقشه ترور احمدی‌نژاد در ایتالیا»
احمدی‌نژاد از طرح ترور خود در عراق خبر داد

نظرهای خوانندگان

به قول گوبلز دروغ را چنان بزرگ بگویید که همه بگن دروغ دیگه به این بزرگی نمیشه...بعضی ها هم میگن : پر رو برده... ولی من میگم اون ممه رو لولو خورده...

-- کژدم ، Jun 30, 2008

شما گفتید وما هم باور کردیم!!!

-- مهتاب ، Jun 30, 2008

بله درسته ! من هم تایید میکنم .
درجه تشعشع افزایش پیدا کرده بوده .
ولی علتش هاله نور احمدی نزاد بوده دیگه !

-- him ، Jun 30, 2008

اي خدااااااا به دادمون برس . اينجا ايران است يا دارالمجانين ؟!

-- محمود ، Jul 1, 2008

روزنامه مینه رو منظورتون لابد اعتماد و اعتماد ملی و... هکذاست؟!!!

-- میم نقطه ، Jul 1, 2008

افزایش ميزان اشعه دستگاه چند علت دیگر هم می تواند داشته باشد: 1. وجود و بروز سندروم هاله ی نورانی در سفرهای بین المللی احمدی نژاد 2. افزایش غنی سازی اورانیوم و ادامه ی بیش از حد آن، که تشعشعاتش به آقای احمدی نژاد هم رسیده کرده است! 3. نزول جبرئیل در مراسم سخنرانی (به خصوص در خارج ایران) و پیدایش مجدد هاله ی نور 4. هاله-پرانی و هاله-چرانی در جمع های بین المللی از طرف احمدی نژاد 5. غنی شدگی و غنی سازی احمدی نژاد در اثر الطاف امام دوازدهم و بروز نشانه های آن در دستگاه تولید اشعه ی ایکس...

-- پارسا پویا ، Jul 1, 2008

آقااحمدی‌نژادچه در سازمان ملل یا رم و هر جای دیگر تحت تاثیر اشعه و یا چیز دیگری قرار دارند.این یکی از مشکلات دیکتاتورها که از عوارظ بزرگ بینی ناشی می شود. راه حل برای ایشان معرفی به یک روان پژشک است.

-- دکتر م.ع ، Jul 1, 2008

تا کنون چند نفر در دنیا با استفاده از اشعهء ایکس ترور شده اند که این آقا یکی از آن ها باشد؟ اول هالهء نور بود، حالا اشعهء ایکس و همین فردا و پس فرداست که نوبت به اشعهء مادون قرمز و اشعهء ماوراء بنفش هم برسد. رو که نیست! چه خوب بود اگر یکی از دانشجویان عزیزی که در ایتالیا مشغول تحصیل است برای آن جناب سفیر یک کلاس اکابر می گذاشت و در بارهء اشعهء ایکس و کاربرد و تاثیر آن بر اشیاء توضیحاتی به آن بابا می داد.

-- Mirza ، Jul 1, 2008

paranouyaaaa

-- farhad ، Jul 1, 2008

به نظر من باید تمام این عامل ها از بین برود

-- مهری ، Oct 31, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)