تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: مخالفان غنی‌سازی، تحت پیگرد قرار گیرند

رئیس‌جمهور ایران به مسئولان قوه قضاییه پیشنهاد کرد که برای مجازات قدرت‌های که تلاش می‌کنند برنامه هسته‌ای ایران بدون نتیجه بماند، پرونده ویژه‌ای تشکیل دهند.

به‌گزارش امروز سه‌شنبه خبرگزاری‌ها، احمدی‌نژاد خطاب به گروهی از قضات گفت: « قوه قضاییه باید پیگیر عدالت در عرصه‌ بین‌المللی باشد. ایران امروز خانه‌ امید ملت‌هاست و قوه قضاییه باید دادگاه‌های ویژه‌ای تشکیل دهد و جنایتکاران جهان را به پای میز محاکمه بکشاند.»

به‌گفته آقای احمدی‌نژاد «جنایتکاران» بین‌المللی برخلاف قوانین بین‌المللی می‌خواهند حقوق ملت‌ها را زیر پا بگذارند.

ایران برنامه‌های هسته‌ای خود را حقی مسلم می داند و اظهارات غرب را نیز رد و عنوان می‌کند که غنی‌سازی اورانیوم فقط به منظور تولید برق صورت می‌گیرد.

با این حال کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز گذشته با اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران از جمله توقیف دارایی‌های بزرگ‌ترین بانک این کشور، موافقت کردند.

این تصمیم که در خلال نشست وزیران کشاورزی و شیلات اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ به تصویب رسید، موجب توقف فعالیت شعبه‌های بانک ملی ایران در لندن، هامبورگ و پاریس خواهد شد، ایران تحریم‌های جدید را محکوم کرده است.

وب‌سایت شبکه خبر تلویزیون ایران نیز در گزارشی از دیدار آقای احمدی‌نژاد با قضات دادگستری‌های کل کشور به نقل از وی نوشت: «ما باید همزمان برای اصلا ح امورکشور و اصلاح جهان تلاش کنیم زیرا اصلاح این دو لازم و ملزوم هم هستند و بدون هریک اصلاح دیگری محال است.»

این در حالی است که پیشتر محمود احمدی‌نژاد در ۲۹ فروردین در جمع مردم قم گفته بود که باید به سرعت مسایل داخل ایران را حل کرده و به ماموریت‌های جهانی انقلاب پرداخته شود.

احمدی‌نژاد در حالی از سیاست‌های دولت خود برای اداره جهان سخن می‌گوید که افزایش نرخ تورم و کالا در ایران باعث اعتراض‌های گسترده‌ای در این کشور شده است.

منتقدان داخلی آقای احمدی‌نژاد می‌گویند وی بهتر است به سامان دادن اوضاع نابسامان اقتصادی در ایران بپردازد تا حل مشکلات مردم جهان.

با این حال وی معتقد است که تمام تحولات و مدیرت جهان برعهده امام دوازدهم شیعیان است و اوست که جهان را اداره می‌کند.


در همین رابطه:
پیش‌بینی احمدی‌نژاد از وقوع شورش‌های جهانی
طرح احمدی‌نژاد برای توزیع عادلانه غذا در جهان
جمهوری اسلامی: اصلاح امور جهان وظیفه دولت نیست
احمدی‌نژاد: امام زمان جهان را مدیریت می‌کند

نظرهای خوانندگان

آقای رئیس جمهور میشه بگید غنی سازی اورانیوم برای تولید برق کدام کشور تولید می شود؟ ما که فعلا در ایران هر روز روزی 2 تا 3 ساعت قطعی برق داریم.....

-- مستانه ، Jun 24, 2008 در ساعت 01:30 PM

70Million tahde pegard gharar girand

-- Nam ، Jun 24, 2008 در ساعت 01:30 PM

آن وعده هایی که ... محمود در مورد محاکمه و مجازات جنایتکاران و مفسدین داخلی می داد بعد از سه سال مگر صورت گرفت که حالا باید به امور جنایتکاران خارجی پرداخت؟؟؟ شاید حالا باید در خارج هم به دنبال چند افتابه بر گردن بعنوان شروروجنایتکار گشت و انها را در ملاء دنیایی به جرثقیل اویخت؟؟ هیهات از این نیرنگ بازی ها که به جای غنی سازی فکری و اخلاقی ملت آنها را دیر یا زود در اعماق هسته زمین جای خواهد داد.

-- بدون نام ، Jun 24, 2008 در ساعت 01:30 PM

محمود ... این روزها خیلی جسور شده است. او باید مراقب باشد که قرار پیگرد بین المللی به جرم یهودی ستیزی علیه او صادر نشود. چون آن وقت دیگر به افغانستان هم نمی تواند سفر کند، چرا که آمریکایی ها آنجا هم هستند و ممکن است محمود را بدزدند و کار دستش بدهند یا تجاوزی صورت بگیرد و کابوسی که او چند روز پیش در مورد ربوده شدن دیده بود، به تحقق بپیوندد.

-- بدون نام ، Jun 25, 2008 در ساعت 01:30 PM

آقای احمدی نژاد
«ما باید همزمان برای اصلاح امور کشور و اصلاح جهان تلاش کنیم زیرا اصلاح این دو لازم و ملزوم هم هستند و بدون هر یک اصلاح دیگری محال است.»
معنی اش چیست؟! کشور دارای اموری نیست که اصلاح گردد! آری اگر این به هم ریختگیهای اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را که ملت با انان دست به یقه هستند، که هر از گاهی هم دولت جنابعالی با پانسمان کردن، به طور موقت از درد آنان می کاهد تا دوباره خدا داند با چه وضع بدتری سر از کجا در بیاورد را امور بخوانیم شما راست می گویيد! اما چگونه درد خود را دوا نکرده همزمان درد دنیا را هم رفع کنیم باید بگویم درست که نمی فرمایيد هیچ ، بسیار هم ... تشریف دارید!
آیا توانسته اید برای مهار افزایش نرخ تورم و کالا که اکنون بار بسیار سنگینی شده بر گرده ملت بویژه طبقات اسیب پذیر جامعه که مهم ترین آنان *بچه ها* هستند کاری انجام دهید؟! بچه هائی که پدران و مادرانشان به تشویق و به سفارش حکومت آنان را بوجود آورده اند ولی اکنون با چشمان اشکبار، خود را می بینند که از تهیه یک غذای ساده برای آنان عاجزند!
بچه هایی که در حسرت داشتن خیلی چیزهای کوچک که انسان از دیدن این همه ثروت بادآورده مملکت مبهوت می ماند که چطور می شود تصور کرد که کودک ایرانی در حسرت داشتن چیزهای کوچکی اه از سینه برکشد که انسان از نام بردن آنان نیز شرمش میاید! بچه هایی که مسلمأ نسل فردای عصیان زده و پرخاشگر و بی رحم کشورمان را تشکیل خواهند داد.
آقای رییس جمهور ، فعلاً برای بچه های مملکت کاری کنید و اصلاحی بیندیشید که برای اصلاح و مرمت جهان همیشه وقت هست

-- داوید ، Jun 25, 2008 در ساعت 01:30 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)