تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

اعلام زمان‌بندی خاموشی‌ها در تهران

خبرگزاری‌های ایران امروز جمعه جدول زمانی خاموشی‌های هفته اول تیرماه در تهران و حومه آن را منتشر کردند.

به گزارش مهر، برنامه زمانبندی خاموشی‌های برق احتمالی و محدوده جغرافیای آن برای هفته اول تیرماه به صورت ثابت طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اعلام این خبر افزوده است که این برنامه از اول تیر ماه در تهران اجرا می‌شود و برنامه زمان‌بندی خاموشی‌ها برای استان‌های دیگر نیز به صورت جداگانه تهیه شده و توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای به اطلاع مردم خواهد رسید.

وحدتی تأکید کرد: اعلام برنامه زمان‌بندی خاموشی‌ها بنا به درخواست مردم صورت گرفته تا مردم با توجه به جدول خاموشی‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسب را انجام دهند.

دولت ایران مدعی است که به دلیل کم آبی و خشکسالی مجبور به جیره‌بندی برق شده، حال آنکه بر اساس گزارش سازمان توانیر که در بهمن ماه سال ٨٦ تهیه شده، سهم واحدهای آبی در تولید برق تنها ۱۰.۳ درصد است و واحدهای حرارتی ۸۹.۷ درصد باقیمانده را تأمین می‌کنند.

همچنین اعلام شده که میزان مصرف برق خانگی تنها ٣٤ درصد مصرف برق در ایران است.


در همین رابطه:
احتمال تغییر ساعت کار اصناف برای مقابله با خاموشی
پیش‌بینی خاموشی‌های گسترده در ایران
بحران قطع گاز و برق در ایران
کمبود آب و برق در استان تهران

نظرهای خوانندگان

خب برق و آب و گرونی و مسکن و بنزین و ساخت پالایشگاه و ... مهم نیست، "سلاح هسته‌یی حق مسلم ماست" آخ ببخشید اشتباهی اصلِ شعار رو دادم!

-- خاطره‌ها ، Jun 20, 2008 در ساعت 01:20 PM

مالکی هستم مردم آزاری کارخوبی نیست بیشتر منطقه بلوار ابوذر در روز 2بار خاموشی دارند اگرشما دوستان خالی بندمن اعلام میکنیدباصرف جویی مشکل حل میشود روزهای جمعه ونصف شبها تمام کارخانها وادارهای تعطیل مصرف برق ندارند قطعی برق چیست خواهش مکنم فکر اساسی کنید به مسیله صداسیما روزنامها برای مردم جواب سمبل نکنید

-- مالکی هستم مردم آزاری کارخوبی نیست بیشتر منطقه بلوار ا� ، Jul 21, 2008 در ساعت 01:20 PM

زمستون گاز نداریم، تابستون هم برق نداریم،
پائینترین سرعت اینترنت جهان را هم داریم، تو تورم هم که شماره یکیم.خدا را شکر منابع نفت و گاز هم که کم نداریم. پس اکنون ما در مملکت گل و بلبل زندگی میکنیم. نه بچه ها!

-- علی ، Jul 24, 2008 در ساعت 01:20 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)