تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احضار سخنگوی ائتلاف اصلاح‌طلبان به دادگاه

عبد‌الله ناصری، سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم با شکایت دفتر حقوقی وزارت کشور به دادگاه احضار و برای وی قرار التزام صادر شد.

شکایت وزارت کشور بر اساس درخواست کتبی علیرضا افشار، رییس ستاد انتخابات صورت گرفته است.

این شکایت مربوط به فعالیت سایت بهارستان ایران (ارگان اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم) است.

عبد‌الله ناصری که امروز یکشنبه به شعبه‌ ۱۲ دادسرای کارکنان دولت و رسانه احضار شده، در این باره به خبرگزاری ایسنا گفت که در این پرونده، سایت بهارستان متهم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شده است.

به گفته آقای ناصری شکایت دفتر حقوقی وزارت کشور مربوط به خبری تخت عنوان «شایعه‌ جدی در جامعه در مورد حضور بسیجیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات به جای فرهنگیان» است که از سوی سایت بهارستان ایران در ایام انتخابات منتشر شده است.

اصلاح‌طلبان ایران در انتخابات ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۸۶ با رد صلاحیت بخشی از نامزد‌های انتخاباتی خود، تنها توانستند ۱۷ درصد کرسی‌های مجلس را به خود اختصاص بدهند.

هیأت‌های اجرای و نظارت بر انتخابات در ایران، صلاحیت بسیاری ا نامزد‌های این جریان میانه‌رو را به دلایل متعدد برای شرکت در انتخابات تأیید نکرد و آن‌ها نتوانستند هم‌چون دوره قبل این انتخابات حضور فعالی داشته باشند.

عبد‌الله ناصری یکی از نامزد‌های اصلاح‌طلبی است که صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم تأیید نشد. وی پیش‌تر در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را به عهده داشته است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)