تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

بخشودگی علی کریمی با وساطت احمدی‌نژاد

به دنبال اعتراض شدید هواداران فوتبال در ایران و با میانجی‌گری حسن خمینی نوه آیت‌الله خمینی و محمود احمدی‌نژاد، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که از تنبیه انضباطی علی کریمی ستاره تیم ملی صرف‌نظر می‌کند.

به‌گزارش ایرنا، مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران با تائید این خبر گفت: «علی کریمی ملی‌پوش فوتبال ایران بخشیده شد.»

پس از آن‌که کریمی در گفتگویی اعلام کرده بود که فدراسیون کنونی فوتبال ضعیف‌ترین فدراسیون در ده سال اخیر است و به جای پیشرفت باعث پسرفت فوتبال ایران شده، فدراسیون فوتبال حضور او را در تیم ملی به حال تعلیق درآورد.

فدراسیون فوتبال ایران حتی بدون مطلع کردن علی دایی سرمربی تیم ملی، علی کریمی را از حضور در اردوی آمادگی تیم ملی منع کرده بود.

تاج پیشتر در برنامه‌ای تلویزیونی که دو شنبه هفته گذشته انجام شد، تنبیه انضباطی کریمی را توجیه کرد و گفت که کریمی باید از اظهارنظر درباره مسائلی که به یک بازیکن ربطی ندارد، خودداری کند و او حق ندارد از فدراسیون فوتبال انتقاد کند.

کریمی پس از محرومیت از تیم ملی اعلام کرد که تنها یک هشدار داده بود و اظهاراتش را پس نخواهد گرفت.
به هرحال هنوز معلوم نیست که کریمی به تیم ملی باز خواهد گشت یا خیر.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم امارات صدرنشین گروه پنجم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی۲۰۱۰‬ است.

لغو سفر احمدی‌نژاد به المپیک
محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری ایران هم روز جمعه اعلام کرد برای شرکت در مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک به پکن سفر نخواهد کرد.

احمدی‌نژاد در گفت وگو با شبکه دوم تلویزیون دولتی ایران گفت که در مراسم افتتاحیه المپیک شرکت نخواهد کرد، اما در مراسم بازی‌های پارالمپیک حضور خواهد یافت.

دولت چین پیشتر دعوت‌نامه‌ای رسمی را برای حضور رییس‌جمهوری ایران در مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک پکن ارسال کرده بود.

نظرهای خوانندگان

حقا که اگرحضوردلیرانه نوه خمینی! در عرصه فوتبال مملکت نبود وهوش و درایت رییس جمهور مهرورزوفریفته فوتبال ودیگر ورزشهای دیگربرای سرگرم کردن انها در کار خود نبود اب خوش از گلوی" ملت ایران" پایین نمی رفت! اکنون حداقل جماعت انبوه محروم مملکت می توانند سررا راحتتربر روی زمین بی بالش خود گذاشته و با شکمهای گرسنه به یک خواب عمیق سی ساله دیگر فرو روند!

-- بدون نام ، May 31, 2008 در ساعت 01:02 PM

haminja ast ke Ali Karimi mitone bege na! be nafe Azadi bian va andishe

-- barbod ، May 31, 2008 در ساعت 01:02 PM

به نظرم علی کریمی باید درخواست غرامت کنه.. یعنی چی که همینطوری بهش توهین کردن و حالا هم بخشیدنش؟ مخصوصا باید از اینکه رییس جمهور ازش حمایت کرده باید شکایت کنه.. مگه یه بازیکن چند بار می تونه محبوبیتشو از دست بده و دوباره به دست بیاره؟ رییس جمهور محبوبمون با محبوبیت علی کریمی بازی کرده... والا نظر ما که این بود دیگه علی کریمی خود داند..

-- ساغر ، May 31, 2008 در ساعت 01:02 PM

من وساطت فرزند خلف امام زمان عج روح له فدا احمدی نژاد را برای عفو علی کریمی اعلا الله مقامک تبریک می گویم. آقای علی کریمی تو دیگر از اوتاد هستی روحت شاد. چه افتخاری از این بالاتر که تو از فرزند امام عج طلب مغفرت کنی.

-- بدون نام ، May 31, 2008 در ساعت 01:02 PM

اسلام پیروز است !!!

-- چپ ، May 31, 2008 در ساعت 01:02 PM

یادش به خیر سریال هزار دستان وقتی مامور انتظامیه مردم ایران را اینطور توصیف کرد:
جامعه خواب جماعت چرتی

حالا حکایت ما هم این است
جامعه اپوزوسیون جماعت غرغرو

هر کار بشه یه عده فقط با منفی بافی و غر زدن گویا انرژی می گیرند

-- مانی ، Jun 1, 2008 در ساعت 01:02 PM

علي كريمي ميدونه كه انتقاد از فدراسيون فوتبال چه عواقبي داره ولي آنقدر آش شلغم شوربائي در اثر مديريت بسيجي وار امام زماني درست شده كه همه جونشون به لبشون رسيده . راستي مگر تيم ملي فوتبال پسرفت نداشته ؟
خداوند دست مديريت امام زمان را در فوتبال كشورمان محكمتر كناد باشد تا قهرماني جهان نصيبمان گردد .الهي آمين.

-- راميني ، Jun 1, 2008 در ساعت 01:02 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)