تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کناره‌گیری افشین قطبی از پرسپولیس

افشین قطبی به طور رسمی اعلام کرد که در ایران نخواهد ماند و از عقد قرارداد تازه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس سرباز زد.

در حالی که قرار بود مسئولان پرسپولیس ظهر جمعه (۱۰ خرداد) در آخرین جلسه خود با افشین قطبی وی را برای امضای قرارداد مجاب کنند، اما وی در این جسله که در منزلش برگزار می‎شد اعلام کرد که به طور قطعی از ایران خواهد رفت.

افشین قطبی پیش از این به رادیو زمانه گفته بود: «پرسپولیس باشگاه من است و در قلبم جا دارد و اگر با پرسپولیس به توافق نرسم با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاکره نخواهم نکرد.»

مقامات باشگاه پرسپولیس، کناره‌گیری قطبی را به دلیل خستگی مفرط و شرایط خانوادگی‎‌اش می‌دانند و به نوشته خبرگزاری فارس وی یکشنبه ایران را به همراه همسرش کره‏ای‌اش به مقصد سئول ترک خواهد کرد.

در همین حال به گزارش ایسنا هر چند كه قرارداد يكساله‌ قطبی به پايان رسيده اما او مبلغ ۲۶۲ هزار دلار از باشگاه پرسپوليس طلبكار است و هنوز اين مبلغ به او پرداخت نشده است.

همچنین مشكلات مالی باشگاه پرسپوليس مانع از آن شده كه تاكنون اين تيم بتواند در جذب بازيكنان جديد و تمديد قرارداد بازيكنان فعلی اقدامی مؤثر انجام دهد.

پرسپولیس در حال حاضر مبلغ ۲۰۰ ميليون تومان، برای پرداخت قسط آخر به بازيكنان بدهكار است.

خبرگزاری‌های ایران، از حمید استیلی و محمد خاکپور به عنوان گزینه‌های اختمالی برای جانشینی افشین قطبی نام می‏برند.

افشین قطبی که سابقه مربیگری در تیم ملی زنان آمریکا و تیم ملی کره جنوبی دارد توانست باردیگر پس از ۶ سال پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر ایران کند و به یک مربی محبوب تبدیل شود.

در نظرسنجی که هفته گذشته در برنامه تلویزیونی ۹۰ انجام گرفت، بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان اخلاق و رفتار حرفه‏ای را عامل موفقیت قطبی دانستند.

نظرهای خوانندگان

az shoma va radioye shoma taghaza darim ke khabarhaye vaghei ra bazgo konid va az pardakhtan be masaele janebi va kezb va hamchenin hashiye sazi beparhizid

-- ا.م ، May 30, 2008 در ساعت 10:37 AM

این حرکت قطبی یک بار اجتماعی منفی برای جمهوری اسلامی خواهد داشت بزودی شروع به سانسور قطبی می کنند.

-- rezar ، May 30, 2008 در ساعت 10:37 AM

Dar Iran ke aksare Afrad ba dorogh va Raftare hgyre herfeyei bar sare karand va ya dar warsesh niz shahede an hastim Raftare Aghaye Ghotbi waghean ghabele setayesh ast ey kash ke anha ke dar Iran hastand faragir bashand va raftare khod ra taghyr dehand

-- بدون نام ، May 30, 2008 در ساعت 10:37 AM

مشكلي نيست. استيلي و مرزبان رو ميذارن سرمربي و مربي،شيث و نيكبخت و ماماني رو هم كه داريم، انصاريان و كاويانپور و اسدي و ... رو هم ميارند دوباره ميشه همون آش و همون كاسه!!!!

-- كيوان 1 ، May 31, 2008 در ساعت 10:37 AM

افشين قطبي بهترين و حرفه ائي ترين تصميم را گرفت. در اين فوتبال فيلم فارسي فوتبالي كه فرهنگ لمپنيسم و دلاليسم بر آن حاكم است جائي براي قطبي و قطبي ها نيست.

-- تماشاچي ، May 31, 2008 در ساعت 10:37 AM

من اهل فوتبال نیستم ولی بخاطر چند تا ویدویی که اتفاقی تو یوتیوب دیدم از شخصیت قطبی و نوع حرف زدن و مواجهش با موضوعات خیلی خوشم اومد. مخصوصا تاکیدش روی نظم و برنامه ریزی و کار علمی .
شاید قهرمانی پرسپولیس و اینکه همونطور که تو خبر شما هم بود درک نقش و اهمیت نظم و برنامه ریزی در قهرمانی پرسپولیس از سوی تماشاچیان و طرفداران فوتبال باعث یک تاثیر مثبت نسبی حداقل در بین فوتبال دوست هامون بشه که هر روز بیشتر به این موضوعات یعنی نظم ،برنامه ریزی و کار علمی در چیزهای دیگر هم اهمیت بدهند.
به هر حال برای آقای قطبی آرزوی موفقیت بیشتر دارم.

-- حسین مدنی ، May 31, 2008 در ساعت 10:37 AM

با درود
افشین قطبی پدیده ای بود برای بالا بردن فرهنگ ورزش ایران. حیف است که در ایران کار کند قدر افشین را حکومت آخوندی هرگز نخواهد دانست

-- بهزاد jj ، May 31, 2008 در ساعت 10:37 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)