تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سوء قصد به شش کارمند سفارت ایران در عراق

شش کارمند سفارت ایران در عراق از سوی افراد مسلح ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفتند.

یک منبع آگاه در وزارت‌خارجه ایران با اعلام این خبر به رادیو زمانه گفت که این حادثه در حالی اتفاق افتاده است که این این شش‌‌نفر بعد از ظهر پنج شنبه برای انجام ماموریتی عازم شهر کاظمین بودند.

در این حادثه تروریستی مجید جابری، مجتبی خدابنده و محمد رمضان‌پور از کارمندان سفارت ایران در بغداد از ناحیه دست، شکم و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شدند.

به‌گفته این مقام آگاه، یک کارمند محلی به نام محمد هاشمی نیز از ناحیه پا زخمی شده است. مجروحان این حادثه به بیمارستان کرخ منتقل شده‌اند.

در این حمله به ابوالفضل زوار محمدی و اکبر قاسمی دو تن دیگر از کارمندان سفارت ایران در بغداد که همراه این گروه بودند، آسیبی نرسیده است.

نظرهای خوانندگان

جمهوری اسلامی جهان را برای همه ناامن کرده بود. مست بود، مست بود که انگاری دیگران نمی توانند به اندازه او ناامن کن باشند و حالا خودش دارد میبیند که جهان دارد برایش هر روز ناامن تر می شود و امروز تازه شروع کار است. جهان چنان شود که حتا دربانهای سفارت هم امنیت نداشته باشند. و خواهش می کنم که شما این نوشته ی مرا بخاطر بسپارید. از این به بعد جهان برای مردان فرهیخته ی نظام مقدس جمهوری اسلام ناب ناامن و ناامن تر خواهد شد.

-- بدون نام ، May 15, 2008 در ساعت 04:21 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)