تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دستگیری ۳۱ دختر و ۳۶ پسر در جشن شبانه

۳۱ دختر و ۳۶ پسر در جشنی در شمال شهر تهران توسط کلانتری ولنجک شبانه بازداشت شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، این دختران و پسران در "مجلس پارتی لهو و لعب" در خیابان مقدس اردبیلی شرکت کرده بودند.

به گفته این پایگاه، ماموران پلیس بر اساس اطلاع "مخبران محلی" از این مهمانی با خبر شدند.

در این عملیات شبانه که از سوی "ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی" تهران انجام شد، گفته می‌شود "مقداری مشروب الکلی" نیز کشف و ضبط شده است.

این دستگیری در حالی صورت می‌گیرد که پلیس ایران از سال گذشته تاکنون با اجرای طرح‌های "امنیت اخلاق" و"امنیت اجتماعی"(برخورد با اراذل و اوباش) بسیاری از دختران و پسران جوان را به اتهام اخلال در "نظم عمومی و امنیت اخلاقی" دستگیر کرده است.

پیشتر در ۲۱ شهریور سال گذشته، ۳۵ دختر و پسر جوان به علت آن‌چه که از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری، "عروسی صوری" عنوان شده بود، در جریان طرح "امنیت اخلاق" در این شهر شمالی ایران، دستگیر و روانه بازداشتگاه شده بودند.

"اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده پلیس ایران هم در سوم فرودین ماه سال‌جاری اعلام کرد، سال ‪ ۸۷‬ سال تثبیت "امنیت اخلاقی و اجتماعی" در این کشور خواهد بود.

نظرهای خوانندگان

salam.be hame dostan. migam masole in web sait... dare che kasi ro hemayat mikoone. chera .khabari ke mizarin to websaite khodeton ro tasih nemikoonid.va esme in akhondharooooo..chera kotah nemigin. chera neminevisid. parti chera . esme parti ro bad minevisid... hadaf shoma az in kare chi modiriyat radio zamaneh

-- heirboud ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

تعداد دختران و پسران در اين شب نشینی با هم برابر بوده. ناصرالدوله تختت الگاز برادر خواهر زن آقا فن فنزاده که خود در آنجا حضور داشته به من گزارش داد که ۳۶ دختر و ۳۶ پسر در این جشن در شمال شهر تهران
شرکت داشتند که توسط کلانتری ولنجک شبانه بازداشت شدند. پنج نفر از اين دختران برای اجرای نماز جماع ت شبانه به منزل رييس نیروهای انتظامی تهران که نماینده ولایت مطلقه فقیه هم هست فرستاده شده اند تا فريضه ی نماز جــــــماعــــــــــــت را با اخـــــــــــــــلاص به جا آورند و صبح به خانه ها برگردند. برای همین هم شما رقم دختران را پنج نفر کمتر گزارش داده اید که بدین وسیله من من آنرا تصحیح می کنم. شاداب از تهران

-- بدون نام ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

this is a disaster,all of this young kids were borne after the religious and cultural so called revolution,we have to look for root cause of the problems.

-- ghazanfar ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

جناب شاداب از تهران! اطلاعات شما دقيق نيست. تعداد خواهراني كه جهت اداي فريضه نماز جماعت به محل استقرار رياست محترم پليس تهران اعزام شده اند، شش نفر بوده است. ضمناً خواهران مذكور از دستگير شدگان پارتي ياد شده نبوده بلكه از خواهران عفيفه اي بوده اند كه با مساعي سربازان گمنام امام زمان در يك خانه ی عفاف شناسايی شده و به حكم دادستان و قاضی رشيد اسلام برادر مرتضوی توسط پرسنل مخ لس و جان در كف نيروی انتظامی جهت ارشادات لازم به محل استقرار فرمانده ی رشيد پليس تهران انتقال داده شدند. گزارش منابع آگاه از ارتقاء امنيت اجتماعي بوسيله ی اداي فريضه نماز جماعت توسط خواهران ياد شده و فرمانده ی رشيد پليس تهران قبلاً به اطلاع امت شهيد پرور رسيده است.

-- فريد ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

کدخدای ده که مرغابی بود وه که دران ده چه رسوایی بود
کاشکی اینها هم مثل سردار زارعی مورد حمایت مرتضوی و بیت رهبری بودند

-- alireza ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

به نظر من كه آقايون خودشون از اين پارتي ها زياد دارن. مشروبات رو هم كه ضبط مي‌كنن براي مراسم لهو لعب خودشون. اگه يه ذره مجال پيدا كنن مثل طالبان پاي گوسفند و خر هم شلوار مي‌كنن. اسمش رو هم مي‌ذارن اسلام ناب محمدي كه فقط اسم خدا و دين رو بده كنن.واقعا خجالت‌آوره.

-- بدون نام ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

بنده یک پرسش دارم و آن اینکه آیا شما که در خارجه زندگی می کنید هرگز فکر کرده اید یک سایتی درست کنید که هر هجوی در آن ممکن باشد. هرنوشته ای که ضد انسانی نباشد در آن امکان خودنمایی داشته باشد! ما با اين زمانه همش باید مثل بندباز مواظب باشیم به کسی بر نخورد و... شما را بخدا اگر سایتی اینچنین می شناسید در همین جا آدرسش را بدهید. من امیداورم سایت زمانه عیاری کند و آدرس رقیبش را هم به ما برساند.

-- بدون نام ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

خبرهای روز را ایمیل کنید

---------------------------
دوست گرامی
فرم اشتراک ایمیلی مطالب سایت در صفحه نخست موجود است
برای اشتراک، کافی است که آدرس ایمیل خود را وارد کنید
زمانه

-- m ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

سردار زارعی در این پارتی حضور نداشتند؟

-- مجید ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

سلام جوانان ما در اين پارتي ها به شادي هاي افراطي مي پردازند و قطعا در اين گونه مجالس بي حرمتي وجود دارد ولي جاي سئوال دارد که آيا پس از آزادي باز هم اين جوانان به اين مراسم بر مي گردند.يعني راه هدايت چيست ؟

-- بدون نام ، Apr 13, 2008 در ساعت 01:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)