تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"پیروزی 70درصد محافظه‌کاران در انتخابات"

مصطفی پورمحمدی، وزیر‌کشور ایران اعلام کرد، بر اساس نتایج اولیه انتخابات، محافظه‌کاران 71 درصد از کرسی‌های مجلس را از آن خود کرده‌اند.

به‌ گزارش خبرگزاری مهر، پورمحمدی به خبرنگاران گفت: "بیش از 25 میلیون نفر یعنی حدود 60 درصد واجدین شرایط در انتخابات مجلس هشتم شرکت کرده اند که این عددی فوق العاده ارزشمند و معنادار است."

وی در اولین نشست مطبوعاتی خود پس از برگزاری انتخابات، مشخص نکرد که نتایج اولیه براساس چند درصد از آراء شمارش شده، اعلام شده است.

ترکیب شهرستان‌های تهران
"صفر‌علی براتلو"، رییس ستاد انتخابات استان تهران هم، امروز در یک نشست خبری میزان مشارکت مردم در شهر تهران را 40 درصد اعلام کرد.

وزارت کشور ایران، هنوز تعداد واجدین شرایط شهر تهران در انتخابات روز گذشته را اعلام نکرده است. اما براساس برخی گزارش‌ها، در شهر تهران بیش 9 میلیون‌نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

"براتلو" در این نشست خبری همچنین اعلام کرد، تمام نامزد‌های راه‌یافته به مجلس هشتم از شهرستان‌های تهران، وابسته به جریان محافظه‌کار هستند.

متن کامل گزارش را بخوانید

نظرهای خوانندگان

از آنجا که اصلاحطلبی مارکی ست که بر پيکر سنگ ين ( مخصوصا سنگ ين را اينگونه نوشتم تا فقط تداعی وزن نکند) اين نظام اصلاح ناپذير چسباند اند بنا بر اين اين اسلاميون محمد نابند که پيروزی صددرصد بدست آورده اند. و ما هم با اينهمه غصه در کنج ميدان شوش شده ايم ميرزا بنويس مفت برای اين سايت زمانه و در زمانه ای سياه تر کهربا و تلختر از زهر. و اما اين را برای خنده نمی گويم در کوچه ی ما که نزديک ميدان شوش است يک پسر بچه شايد هفت هشت ساله همين دوساعت پيش با گچ که شايد از دبستانش کش رفته بود به ديوار چيزی می نوشت به او نزديک شدم به او گفتم آقا پسر خوب رو ديوار چی مينويسی؟ گفت مادر بزرگ من به ديوار ميگه ديفار. گفتم تو نگفتی چی می نويسی! گفت دارم اسم ميدون شوشو عوض ميکنم. او روی ديوار نوشته بود ميدون شيشکی! درست روی دیوار و زير يه تابلو انتخاباتی حکومت زير سايه امام زمان. گفتم دم اين بچه پر از هوای آزاد که اقلا چيزی می نويسه! اونم رو ديوار اونم زير تراکت امامان ولايت، گفتم اقلا تو بنويس شايد تو داری تمرين می کنی تا سوار پاهات شوی و به راهی دور بروی. و ما را با خودت.

-- بدون نام ، Mar 15, 2008 در ساعت 06:10 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)