تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"بریتینی اسپرز به زودی خواهد مرد"

یک روانشناس برجسته در اقدامی نادر، علنا اعلام کرد که در صورت عدم درمان فوری بریتنی اسپرز، خواننده مشهور پاپ، وی در کمتر از شش ماه خواهد مرد.


بریتنی اسپرز یکی از مشهورترین ستارگان دنیای پاپ است که لقب شاهزاده پاپ را یدک می کشد

به نوشته روزنامه پراودا چاپ روسیه، دکتر لیلان گلاس روز گذشته با اعلام این موضوع خواستار توجه جدی تر به وضعیت وخیم بریتنی اسپرز که با بیماری روانی دست و پنجه نرم می کند، شد.

این روانشناس بالینی مشهور هشدار داد بریتنی اسپرز مستعد خودکشی است و ممکن است حتی قبل از شش ماه به زندگی خود خاتمه دهد و باید هر چه سریع تر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان روانی بستری و تحت درمان قرار گیرد.

در حالی که در هفته های اخیر اخبار بسیاری از وخامت بیماری روانی بریتنی اسپرز در رسانه ها منتشر شده است، پراودا مدعی شده است که آسوشیتدپرس هم اکنون یک زندگی نامه از وی تهیه کرده است تا به محض انتشار خبر مرگ وی آن را منتشر کند.

در همین حال امروز برخی از روانشناسان به انتقاد از لیلان گلاس برای اعلام تشخیص روانی اش پرداختند ولی دکتر گلاس، که رواندرمانگر برخی از ستارگان هالیوود است، می گوید که چاره دیگری برای جلب توجه اسپرز و یا اطرافیانش به وضعیت وخیم این خواننده نداشته است. اظهارات دکتر گلاس دیروز و امروز به طرز گسترده ای در سایت ها و شبکه های رادیویی و تلویزیونی از جمله ام تی وی و سایت انترتینمنت بازتاب یافته است.

دکتر گلاس اظهار داشته است که بریتنی اسپرز مبتلا به اختلال دو قطبی افسردگی/ شیدایی است و هم اکنون بیماری وی رو به وخامت نهاده است.


انتقال بریتنی اسپرز به بیمارستان برای چند روز در صدر اخبار آمریکا قرار گرفت

در چهارم ژانویه بریتنی اسپرز خود و کودک خردسالش را در حمام محبوس کرد و شیر آب وان را باز گذاشت و به مدت سه ساعت حاضر به خروج از آن نشد تا آنکه سرانجام با مداخله پلیس و در حالی که به برانکار بسته شده بود به بخش فوریت های روانپزشکی، بیمارستان انتقال یافت.

رفتارهای دیوانه وار بریتنی اسپرز در هفته گذشته در دادگاه سبب محرومیت او از ملاقات با دو پسر خردسالش که توسط همسر سابقش نگهداری می شوند، شد.

چند روز پیش نیز او با چند عکاس پاپاراتزی درگیر شد و تلاش کرد تا آنها را کتک بزند که این درگیری نیز با مداخله پلیس خاتمه یافت.

امروز برخی از نشریات زرد آمریکا و بریتانیا نیز نوشتند که چند هفته پیش یک پیشگوی مشهور مکزیکی پیشگویی کرده بود که بریتنی اسپرز در سال 2008 خواهد مرد.

بریتنی اسپرز در سالهای اخیر همواره با رفتارهای عجیب خود از جمله تراشیدن ناگهانی موهایش یا ازدواج چندین دقیقه ای خبرنگاران را متعجب کرده است و در کانون توجه رسانه ها قرار داشته است.

نظرهای خوانندگان

salare.

-- britn37 ، Jan 23, 2008 در ساعت 05:21 PM

jازه مي گويند كه داره با يك عكاس عرب مسلمان ازدواج مي كنه در اينصورت در اينده شاهد خواهيم بود كه بريتني مسلمان مي شود
خنده داره بريتني يا مي ميره يا مسلمان ميشه
اين رواني بدون جنجال نمي تونه زندگي كنه

-- مجتبي ، Jan 23, 2008 در ساعت 05:21 PM

این است نتیجه عدم پایبندی به اسلام راستین و التزام عملی به ولایت فقیه. اگر صلاحیت این خانم معلوم الحال رد شده بود، کار به این جا نمی کشید

-- علی ایرانی ، Jan 23, 2008 در ساعت 05:21 PM

دقیقاً من هم در تایید مطالب علمی و فناورانه ی آقای علی باید بگم این موضوع اگر به شورای نگهبان و با مجلس خبرگان به صورت کنتراتی سپرده می شد مسلماً الان کار خانم اسپرز به اینجا کشیده نمی شد و این ها یا نگهبانی از ایشون می کردن و یا با خبره بودنشون چاره ای برای حل این مشکل می اندیشیدن. البته طرح های ابتکاری دکتر احمدی نژاد هم نباید نادیده گرفته شود.

-- پیام ، Jan 24, 2008 در ساعت 05:21 PM

be nazare man ba khanoom Dr ferdosi karshenase barjasteye ravanshenasi irib.ir am mashvarat kone .belakhare az in sootoon be oon sootoon faraje

-- peyman ، Jan 24, 2008 در ساعت 05:21 PM

گذشه از شوخی عدم پایبندی به حد اقل اخلاق نتیجه چنین سرنوشتی است . خوب است هواداران این زن فاسد الاخلاق از سرنوشت وی درس عبرت بگیرند

-- عباس بنی اسدی از مشهد ، Jan 24, 2008 در ساعت 05:21 PM

بنظرم يكي پيدا بشه از پشت صحنه اين تيپ هنرمندان فيلم و گزارش تهيه كنه براي خيلي از جوانهاي ايراني كه فقط ظاهر اينها را مي بينند آموزنده خواهد بود. اين قبيل خواننده ها هنر را به لجن كشيده اند و الگويي جز بدبختي براي ديگران نيستند.

-- علي ، Jan 24, 2008 در ساعت 05:21 PM

خدا رحمتش کنه! به نظرم عزیزان در رادیو هم یک زندگی نامه از ایشون تهیه کنند تا به محض فوت منتشر شود.

-- هادی ، Jan 24, 2008 در ساعت 05:21 PM

man fekr mikonam keh dar iran az in mesalha khaili zyad ast vali poshteh chador ghayem shodeh ast.adamhayeh salem hata be in vazh keshideh mishavand va hichki nemitonad az teroreh shaksiyati farar konad agar sedayash bekhahad dar byad.

-- yeganeh ، Jan 25, 2008 در ساعت 05:21 PM

از صمیم قلب برای ایشون آرزوی سلامتی می کنم چون دردرجه اول اینکه ایشون یک انسان (اون هم به گفته پزشکان بیمار) هست ودوم اینکه بنظر بنده حقیر برخلاف نظر دوستان یک هنرمند صاحب سبک هم هست ومطمئنا با بدست آوردن سلامتیشون به طرفداران خودشون اضافه هم میکنن.

-- امیر نایبی ، Jan 25, 2008 در ساعت 05:21 PM

اين فقط نتيجه يك چيز هست اونم بي جنبه بودن اين آدم و از هيچ به همه چيز رسيدنه آدمي كه از لاي هاي پايين اجتماع باشه و آدمي كه حداقل تربيت خانوادگي رو نداشته باشه و ذهن بيمار و پر عقده اي داشته باشه
در اوج محبوبيت و ثروت هم اون عقده ها ولش نميكنن هميشه كمبود داره
به عنوان يه علاقه مند موسيقي متاسفم كه دنياي موسيقي چه پاپ چه غير اون انقد به گند كشيده شده كه همچين كسي پرنسس اونه.

-- behzad ، Feb 2, 2008 در ساعت 05:21 PM

hame in harfa ke bar zedde in bande khoda zade shod. aya gheibat va bad gooii haram nist? inshallah khoda hameye maro be rahe rast hedayat kone va in bimarie gheibat ke badtar az bimarie in bandeye khoda hast ro darman kone

-- hamzeh ، Feb 3, 2008 در ساعت 05:21 PM

تو ايران خيلي بيشتر از اين كثافت هايي كه شما دارين براي بريتني مي شمرين اتفاق مي افته ولي چون بريتني مورد توجه هست و خيلي ها بهش حسودي مي كنن دارن بزرگش مي كنن در ضمن فرهنگ آمريكا با ايران فرق داره و كاراي بريتني اونجا زياد هم بد محسوب نمي شه(پس چرا يكي در مورد تام كروز نمي گه كه قبل ازدواج بچه دار شد؟ اين كه بد تره) محاله ولي آرزو مي كنم بريتني هر چه زودتر درست بشه و قويتر از قبل بياد...

-- دنيز ، Mar 26, 2008 در ساعت 05:21 PM

من باور نمیکنم که مسلمان میشه

-- بدون نام ، Aug 14, 2008 در ساعت 05:21 PM

وقتی آدم اینگونه نظراتو درباره کسی که بدلیل لیاقتش مشهور شده و تو چشمه می خونه متوجه می شه گه چرا جوانی که هنوز 27 سالشم نشده باید تو تخت بیمارستان باشه واقعا آدمایی که توانایی دیدن موفقیت دیگرانو ندارن ازشون هر چیزی بر می آد وهمیین آدما هستن که باعث می شن تا آدم موفقی چون بریتنی به دام اعتیاد .. بیفته سرنوشت آدمای معروف دیگم می بینیم مثلا مانکن معروفی چون جیا و یا مایکل جکسون واقعا چرا اینهمه حسادت

-- آنیما ، Sep 6, 2008 در ساعت 05:21 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)