تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

همسر مامور پیشین اف بی آی نتوانست در ایران خبر تازه‌ای کسب کند

همسر یک مامور پیشین اف بی ای که واشنگتن می‌گوید در ماه مارس در جزیره کیش ناپدید شده است، روز شنبه در تهران گفت که نتوانسته است درباره سرنوشت رابرت لوینسن اطلاع تازه‌ای کسب کند.

به گزارش رویترز، کریستین لوینسن که به همراه پسرش در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود گفت: "سفر ما تقریبا به پایان رسیده است و معجزه‌ای که ما به آن امید بسته بودیم، رخ نداد."

همسر این مامور پیشین اف بی ای سه‌شنبه شب به ایران آمد. رابرت لوینسن که نزدیک به یک دهه پیش بازنشست شده بود به گفته خانواده وی در ماه مارس برای تجارت به کیش آمد و در همان روز ناپدید شد. تهران می‌گوید ورود این شخص در مرزهای ایران ثبت نیست و خبری از وی ندارد.

همسر آمریکایی ناپدید شده وارد تهران شد

نظرهای خوانندگان

اگه قرار بود پیداش کنه که باید در وزارت اطلاعات رو گل می گرفتن !!

-- بدون نام ، Dec 24, 2007 در ساعت 11:56 PM

از اول معلوم بود كه مسئول مفقود شدن ايشان وزارت اطلاعات ايران است .اما بيچاره همسر ايشان از سيستم اطلاعاتي ايران كاملا بي اطلاع بوده و فكر مي كردند كه مسئولين ايران با وي همكاري مي نمايند و به همين دليل نيز به ايران آمدند.من كاملا متاسفم كه اطلاعات مردم و دولت امريكا در باره اين رژيم آخوندي به واقعيات نزديك نمي باشند!

-- بدون نام ، Dec 25, 2007 در ساعت 11:56 PM

اگر خانواده ايشان كمي باهوش بودند و اخبارهاي ايران اسلامي را دنبال مي كردند مي دانستند كه مفقود شدن ايشان خيلي هم بي ربط به مفقود شدن معاون اسبق وزارت دفاع ايران در استانبول تركيه نمي باشد!!به خانواده ايشان بفرمائيد كه رد وي را در وزارت اطلاعات ايران اسلامي دنبال كنند!!

-- [email protected] ، Dec 25, 2007 در ساعت 11:56 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)