تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

یکی دیگر از فعالان کمپین یک میلیون امضا بازداشت شد

جلوه جواهری، یکی دیگر از اعضای فعال کمپین یک میلیون امضا و از نویسندگان وب سایت "تغییر برای برابری"، روز شنبه پس از احضار به دادگاه انقلاب بازداشت شد.

به گزارش سایت تغییر برای برابری، "این فعال جنبش زنان، صبح روز شنبه در پی احضار کتبی به دادگاه انقلاب مراجعه کرده و پس از چند ساعت بازجویی در دادسرای ویژه امنیت، به اتهام تشویش اذهان عمومی، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب از طریق انتشار اخبار کذب در سایت «تغییر برای برابری» بازداشت و به زندان اوین منتقل شد."

بازداشت خانم جواهری کمتر از دو هفته پس از بازداشت مریم حسین خواه یکی دیگر از اعضای کمپین "یک میلیون امضا برای تغییر قوانین نابرابر" صورت گرفته است که او نیز با اتهاماتی مشابه هم اکنون در زندان اوین به‌سر می‌برد.

احضار و بازداشت جلوه جواهری در حالی صورت گرفت که جواهری در ادامه پرونده‌ای که در اسفند ماه سال گذشته برای او و شمار دیگری از فعالان جنبش زنان تشکیل شد، قرار بود روز 27 آذر ماه در دادگاه حاضر شود.

پرونده مذکور در پی بازداشت 33 تن از فعالان جنبش زنان در 13 اسفند سال گذشته در تجمع آرام‌شان درمقابل دادگاه انقلاب تشکیل شد، اما در احضاریه اخیر جواهري هیچ توضیحی در مورد علت احضار داده نشده بود.

نظرهای خوانندگان

با امید رهایی برای تمام پویندگان راه آزادی

-- امیر ، Jan 29, 2008 در ساعت 11:18 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)