تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

واکنش علاالدین بروجردی به نامه کروبی و تخریب حسینیه گنابادیه

علاالدين بروجردی رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس نسبت به نامه مهدی کروبی درباره برخورد با دراویش بروجرد واکنش نشان داد.

به گزارش سایت آفتاب، وی با بیان اینکه "اتفاقات بروجرد در حال بررسی است ولی هنوز گزارش آن ارائه نشده است"، در باره اتفاقات بروجرد و نامه کروبی گفت: "من با آقای کروبی صحبت کردم و توضيح دادم واقعيت قضيه به آن صورت که ايشان شنيده‌اند نيست."

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی هفته گذشته با انتشار نامه‌ای خطاب به مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور، نسبت به برخورد با دروایش بروجردی و تخریب حسینیه آنان با بولدوزر اعتراض کرده بود.

در بخشی از نامه مهدی کروبی آمده است: "بنده از ایجاد چنین حوادثی احساس خطر می‌نمایم و انتظار دارم ریشه و عوامل حوادث اخیر را کشف و با کسانی که کمترین حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند و خارج از قانون و خودسرانه باعث چنین حوادثی می‌شوند، برخورد جدی نموده تا شاهد حوادث تلخ مشابهی در کشور نباشیم."

با این حال علاالدین بروجردی بدون اشاره با برخوردهای مشابهی که در قم، بیدخت، کرج و تهران با دروایش گنابادی صورت گرفته در واکنش به نامه کروبی گفته است: "در روز حادثه فرماندار در منطقه حمله حاضر شد و صحنه‌هايی که افراد زير ساختمان ها مورد حمله قرار گرفتند را ديدند و خوشبختانه تدابير لازم صورت گرفت."

علاالدین بروجردی نماینده بروجرد در پاسخ به اين سئوال که "چرا دراويش چنين اقدامی کردند؟"، گفت: "اين موضوعی است که دنبال می‌کنيم تا علل اين مسئله مشخص شود ولی هنوز گزارش آن را نديده‌ام."

شنبه‌شب هفته گذشته، حسینیه طریقت گنابادیه در بروجرد در حمله بسیج این شهر تخریب شد.

اعتراض کروبی به برخورد با دراویش گنابادی

نظرهای خوانندگان

عجبا ؟اقای بروجردی می گوید در جلو چشم فرماندار با افراد داخل ساختمان ها برخورد شدید شده وما به دنبال پی گیری حوادث هستیم ؟خاک بر سر فرمانداری که عرضه نگهداری وحفاظت از مردم شهری که فرمان بر ان میراند را ندارد.اینجا هم چون لر ها پایشان درگیر است اقای کروبی به شال قبایشان برخورد کرده ولی همه تان سر وته یک کرباسید.در یک چیر متفقید وان پدر ملت ایران را در اوردن .

-- pejman ، Nov 20, 2007 در ساعت 04:53 PM

یه چیز جمهوری اسلامی خیلی جالبه . مثلا وقتی میگه که میخواد مسکن رو ارزون کنه ، قیمت مسکن 200درصد افزایش پیدامیکنه یا اقلام دیگه . امسال هم سال وحدت ملی و انسجام اسلامی اعلام شده . وحدت ملی رو که تو تیتر روزنامه ها هم میبینیم : .... این اصلاح طلب ها رو باید مث دستمال توالت پرت کرد بیرون ( نطق شیخ احمد تهرانی ، مشاور احمدی نژاد ) ، اعلام شدن موسویان بعنوان جاسوس ، دستگیری و نسق کشی از فعالان دانشجویی ، کارگری ، معلمان ، اساتید دانشگاه و... ضرب و شتم جوانان ، دختران و زنان در خیابانها به بهانه بد حجابی و بد لباسی ، و گرفتن و به زندان انداختن فعالین زن ، ... واینهم انسجام اسلامی : تخریب حسینیه دراویش شیعه مسلک ، گرفتن و اعدام فعالین ِ استانهای سنی نشین ، دخالت در عراق ، لبنان ، فلسطین و .....

-- سعید ، Nov 20, 2007 در ساعت 04:53 PM

کسی که نمی دانست خواجه حافظ شیرازی بود و او هم فهمید باز این به اصطلاح نماینده بگوید من که نفهمیدم:
از کران تا به کران لشکر ظلم است ولی
از ازل تا به ابد فرصت درویشان است

-- سامان باربد ، Nov 21, 2007 در ساعت 04:53 PM

امیدوارم پس از اینکه آقای کروبی متوجه قضایا شدند موضع خودشان را عوض نمایند

-- ناصر ، Nov 22, 2007 در ساعت 04:53 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)