تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حداد عادل: با لباس‌فروشی ایتالیایی برخورد شود

غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار برخورد قانونی با فروشگاه‌های بــِنِتون شد.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز وی دلیل اعتراض خود به این فروشگاه‌های لباس را " استفاده نکردن از خط فارسی در تابلوهای آن‌ها" اعلام کرد.

بنا بر همین گزارش پنج تن از نمایندگان مجلس نیز نسبت به این فروشگاه‌ها به وزارت کشور تذکر دادند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای «یونایتد کالرز آو بنتون» یک شرکت جهانی لباس و مد است که مرکز اصلی آن در کشور ایتالیا است.

این نمایندگان مجلس، رئیس این شرکت، لوچیانو بنتون را "صهیونیست میلیاردر" خطاب کردند و خواستار جلوگیری از نفوذ وی در حوزه طراحی مد و لباس زنانه ایران شدند.

آلیا، نماینده تهران، یحیی‌زاده نماینده تفت، و آرینمنش نماینده مشهد، هدایتخواه نماینده بویراحمد و دنا، و طباطبایی‌نژاد نماینده اردستان در تذکری به وزیر کشور خواستار حمایت شهرداری‌ها در برخورد با فروشگاه‌های بنتون شدند.

بنابر گزارش تارنمای اقتصاد پنهان، حدادعادل با قرائت این تذکر در مجلس افزود: بنده نیز تذکری را به این تذکرات اضافه می‌کنم که یکی دو مغازه‌ای که از این سرمایه‌گذار دیدم ظاهراً از استفاده از خط فارسی نیز عار دارد و همه تابلوهایش را با حروف لاتین می‌نویسند که باید از این کار نیز طبق قانون جلوگیری شود.

نظرهای خوانندگان

Fekr konid cheghadr majlese ma bikare ke be jaye ghanun gozari baraye siyasat haye keshvar va hale moshkelat e mardom bayad be fekre barkhord ba maghazeye lebas firushi bashe. man ke kam avordam.
albate ke hamchin majlesi ham dolate inchenini ham dar pey dare.
tiro takhte khub juran baham

-- mani ، Oct 1, 2007 در ساعت 04:34 PM

عجب! می گم چرا مجبورم ساعت 6 از خونه بیرون برم و دو برابر چند ماه پیش کرایه ماشین بدم تا به موقع برسم به دانشگاه. نگو تقصیر فروشگاه های لباسه. مرسی آقا غلامعلی به خاطر این همه تیز بینی و مشکل یابی.

-- پویا ، Oct 1, 2007 در ساعت 04:34 PM

ديگه شورشو دراوردن ..ا!!!!!!

-- shabnam ، Oct 2, 2007 در ساعت 04:34 PM

آدم هاج و واج می مونه! فکر کنم شرکت بنتون سیبیل های آقایون رو خوب چرب نکرده! پس این همه بدبختی و فقر در مملکت کار بنتونه و ما خبر نداشتیم!!!

-- چاوش ، Oct 2, 2007 در ساعت 04:34 PM

سلام:
معلومه که این جناب "بنتون" سهم امام رو پرداخت نکرده،حالا هم دیر نشده و میتونه مثل موضوع قند انگلیس،با پرداختش مشکل رو حل کنه.

-- سیاوش ، Oct 2, 2007 در ساعت 04:34 PM

agar gharar bud bejaee inchiza bemasaele mohemtar fekr konanvaze mamalekat ke in nabud

-- parisa ، Oct 3, 2007 در ساعت 04:34 PM

baba eyval az ghadem ghoftan farse ra pas bedared.

-- بدون نام ، Sep 7, 2008 در ساعت 04:34 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)