تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

گنجی مرتد و ناپاک؛ یا چگونه با داروی نظافت پاک شویم!

Download it Here!

قیمت نفت شدیدا کاهش یافت. استکبار جهانی بعد از آنکه متوجه شد احمدی‌نژاد می‌خواهد بالاخره پول نفت را بعد از سه سال بیاورد سر سفره مردم در یک اقدام غیر قانونی مانع اجرای برنامه‌های ریاست محترم جمهوری گردید. حالا فعلا ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد مانده است پول تبلیغات سال آینده را از کجا تامین کند؟

به گفته صاحب‌نظران، ایران فعلا ۱۹۷ میلیارد دلار پول نفت گم شده و معلوم نیست کجا رفته. در دوران استانداری آقای احمدی‌نژاد در اردبیل هم پول مقداری بنزین که به آذربایجان قاچاق شده بود گم شد که تصادفا خرج تبلیغات آقای ناطق نوری گردید. اصولا آقای احمدی‌نژاد نمی‌تواند از پول مواد نفتی خیلی خوب مراقبت کند.

بدنبال عدم راهیابی ایران به شورای امنیت، فضای داخل امنیتی شد. آقای کردان در جمع امامان جمعه و شب جمعه گفت که حتما باید در نمازهای جمعه مردم را کماکان بترسانند. اصولا نظام مقدس با همین ترس‌هاست که زنده است. گفته می‌شود ۱۴۰۰ سال پیش هم هم از همین طریق ترساندن ایرانیان را مسلمان کردند.

آیت الله مکارم شیرازی، اکبر گنجی را مرتد خواند. به گزارش شیعه نیوز، وی در پاسخ به استفتا یکی از برادران پاریس رفته در باره مطالب اخیر گنجی گفت که از نظر علمای اسلام اکبر گنجی پاک نمی‌باشد. به گزارش خبرنگار ما از شیطان برزگ، گنجی فعلا برای رفع شبهه از دیشب تا حالا در ماشین رخشتویی بسط نشسته و هنوز بیرون نیامده و گویا مقداری هم کف کرده است.
کلاغستون از اکبر گنجی می‌خواهد به هیچ وجه برای پاک کردن خود از داروی نظافت استفاده نکند!


آیت‌الله صافی گلپایگانی استفاده خانم‌ها از رنگ‌های مختلف را بسیار تحریک کننده خواند و فرمود همه زن‌ها باید مشکی بپوشند. و روی هم چیز مشکی، چادر سیاه. با توجه به نظر پیامبر اسلام که گفته بود بدترین رنگ سیاه است و مکروه، مخالفت بعضی از علما با سخنان پیامبر جایز است مگر اینکه اکبر گنجی مخالفت کرده باشد. گنجی هنوز هم در حال پاک شدن در ماشین رخشتویی است.

خاتمی گفت: مردم بخواهند کاندیدا می‌شوم. هنوز معلوم نیست مردم کی هستند. در ایران مردم چند نوع هستند. مردم مورد نظر صدا و سیما، مردم مورد نظر کیهان، مردم مورد نظر علما، مردم مورد نظر اصلاح‌طلبان و مردم مورد نظر تحریمی‌ها. معمولا هر گروه، مردم طرف دیگر را آدم نمی‌داند.

خاتمی گفت هر کس اختیارات فعلی رئیس جمهور را کافی می داند وارد صحنه شود. خاتمی در دوران ریاست جمهوری‌اش گفته بود که اختیارات ریاست جمهوری کافی نیست و رئیس جمهوری فقط یک تدارکاتچی است. احتمال می‌رود آقای کاتمی در روزهای اخیر اور دوز شده‌اند که یادشان رفته قدیم چه می‌گفته‌اند. اصولا رهبران ایرانی وقتی سنشان بالا می‌رود اندکی آلزایمر سیاسی می‌گیرند.

اکبر اعلمی هم خودش را کاندیدای ریاست جمهوری کرد. وی گفت می‌خواهد وضعیت را تغییر دهد، نه اینکه اول همه چیز تغییر کند تا او بیاید. اعلمی این متلک را خطاب به سید محمد خاتمی انداخت که برای آمدن هزار و یک شرط و شروط گذاشته.

با توجه به نامزدی کروبی، از بقیه اصلاح‌طلبان هم درخواست می‌شود کاندیدا شوند تا مردم عزیز به خاطر گیجی بابت تعدد کاندیدا، با خیال راحت یا رای ندهند یا تصادفا بار دیگر اصولگراها پیروز شوند.

ایرانی‌ها رکورد بلندترین ساندویچ دنیا را شکستند. مسوولان سازمان بهداشت آثار ویاگرا در این سانویچ را مشاهده کرده‌اند و گفته اند این مساله شدیدا قابل لمس است. کلاغستون از هرگونه اظهار نظری قویا خودداری مىٰ‌کند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

گفته میشود 1400سال پیش هم.....عجب بچه مسلمون محافظه کاری؟

-- بدون نام ، Oct 19, 2008

احتمالاً آقای کروبی ایندفعه 100 هزار تومن تقدیم ملت می کنند!

-- هادی ، Oct 19, 2008

آیت "الله" !!!!!!
زهی خیال باطل!

-- احسان ، Oct 19, 2008

اتفاقا بهترین گزینه ای که حرف و عملش یکی است و می تواند اوضاع را متحول سازد همین آقای اعلمی است و عملکرد و موضعگیری های او در گذشته هم این امر را ثابت کرده است و بنظر می رسد که در بین اصلاح طلبان موجود تنها فرد شجاعی است که می توان به او اعتماد کرد.شاید به همین سبب هم با مطرح شدن زمزمه کاندیداتوری وی اینگونه در افکار عمومی با استقبال مواجه شده است (حداقل در فضای اینترنتی و رسانه ای)

-- عمید ، Oct 20, 2008

in akhond ... ka ganjy ra az den bargeshta goftah ast,magar khodash masalman ast ! akhond ha az rahey den faroshy kaseb kary khod ra me konand. khoda danad chand dar-sad shan masalman bashand.? radiozamaneh ka zad ganji in meghalah ra chap kerdah ast in nawashtah ra ham bayad chap konad

-- Golshan ، Oct 20, 2008

سلام خدمت آقای نیک آقو!
دیشب داشتم فیلم catch me if u can رو میدیدم، یاد آقای کردان خودشون! افتادم. لابد اون هم این فیلمه رو دیده بوده!

راستی نیدونم چرا هرچی به ممد آقا ابطحی میگم که خو جواب سوالهای نیک آقو رو بده ، اصلا کامنتهام رو پابلیش نمیکنه!

-- بابک ، Oct 20, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)