تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مخالفين اعدام، اعدام بايد گردند!

Download it Here!

پاکستان موقتا از وجود ديکتاتور پاک شد! لازم به ذکر است که مقام​های محترم سپاه سال​هاست از پاکستان کپی برداری کرده و خواهان قدرت گرفتن ژنرال​ها بوده​اند، که اين ژنرال​ها هم اکثرا پاسخگو نيستند.

احزاب پاکستان که بر خلاف احزاب ايران، واقعی هستند و مثل مشارکت و کارگزاران، ساخته دولت​های وقت نيستند، نسبتا حال اقای مشرف را گرفتند و اعلام کردند اگر ايشان مثل بچه ادم کنار نرود، استيضاح خواهد شد.

با عنايت به اينکه مدل پاکستانی جواب می​دهد، به احزاب ايران پيشنهاد می​شود اندکي از پاکستانی​ها ياد بگيرند. که البته به نظر می​رسد عقب​افتاده​های ذهنی اداره احزاب ما را بر عهده دارند.

سخنگوی کارگزاران اعلام کرد:"خاتمی برگ برنده انتخابات است". کارشناس پاسور و حکم و پوکر کلاغستون ضمن رد اين فرضيه گفت:" اولا، حکم حکومتي گيشنيز است و خاتمی خشت. ظاهرا خشت​مالی خاتمی در دوران اصلاحات که گفته بود چنين می​کند و چنان عامل اين ماجرا است. در ثاني، ظاهرا خاتمي، بی​بی خشت است، نه آس و شاه، که آنهم چندان کمکی به حال وی نمی​کند. ثالثا، خاتمی حتی اگر تصادفا برگ برنده باشد، بايد از حاکم اجازه بگيرد که برنده باشد و اگر حاکم قبول نکرد، بازنده است، و رابعا، مگر سخنگوی کارگزاران نمی​داند که ورق بازی کردن حرام است که در باره برگ برنده بودن اصلا اظهار نظر می​کند؟...يک​کاره...!!!

سيد محمد خاتمی سابق گفت: می​توان هم دموکرات بود و هم مسلمان. وی گفت ما می​توانيم جامعه مدنی مدل ۱۴۰۰ سال پيش مدينه​النبی داشته باشيم. نامبرده اضافه کرد بايد اصلاحات را تعريف کنيم. در ضمن هر چه خبرنگار ما از آقای خاتمی سوال کرد که نظرش در باره ارتباط دموکراسی و اسلام و اعدام​های سال ۶۷ و دستگيری​های دهه ۶۰ در روزنامه کيهان که تحت مديريت ايشان بود، نامبرده فقط با خور و پف جواب داد. از اقای ابطحی و مسوولان بنياد باران تقاضا می​شود هرچه سريعتر اقای خاتمی را از خواب بيدار کنند!

پرويز پرستويي، عزت​الله انتظامی و کیومرث پوراحمد به خاطر تلاش برای نجات جان بهنود شجاعی از طريق جمع​آوری ديه، متهم به تلاش برای تلطيف فضا شدند. اصولا تلطيف فضا در نظام اسلامی چيزی توی مايه​های براندازی و جاسوسی و تجاوز به عنف محسوب می​شود. در نظام مقدس که از اول انقلاب، بچه​های مردم با شعار`اعدام بايد گردد`برزگ شده​اند، چه جای تلاش برای بخشش يک قاتل نوجوان است؟ در عین حال سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد کیومرث پوراحمد موظف است یک قسمت اضافی به قصه​های مجید اضافه کند که در آن، مجید اعدام می​شود!

آقای کردان از کسانی که او را متهم به جعل سند کرده بودند شکایت کرد. دانشگاه آکسفورد نیز از ایشان خواست قبل از فرستادن شکایت، چند واحد زبان انگلیسی مقدماتی برای محصلین راهنمایی بگذراند تا بدون غلط املایی متن شکایتش را بنویسد، چون اگر همان غلط​های املایی مدرک جعلی را بخواهد تکرار کند، از پذیرش شکایت​نامه معذور است و نامه را مرجوع خواهد کرد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

salam
kheyli ghashang bood makhsoosan edaame majid!

-- mohammad ali ، Aug 21, 2008

حالا دیدین؟ دیگه آقا مدیرتون آماده رسیدگی به شکایاته. حواستون رو جمع کنین! اگه شده از همه بچه مدرسه ایها تون امضا جمع میکنیم که شوما همش از ما بچه خیابونیا بیگاری میکشین. حتما همکاسیاتون هم دل پر خونی دارن. سیبیل کلفت و مبصرین؟ باشین. بما چه؟ تمام انرژی ها و پولها ی باد آورده با همه طلا ها و اکثریت چار دیواری مال خودتون. سگ خورد. شکلات و خرناسه خاتم الانبیاء هم مال شوکولات دوستاتون.
گدائی و کارتن خوابی و خیابون گردی حق مسلم ماست!!

-- بدون نام ، Aug 22, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)