تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شمارش آرا در ساعات خاموشی

Download it Here!

بالاخره هادی ساعی آبروی ایران را خرید و طلا گرفت. البته نامبرده نماینده شورای شهر و از جناح مقابل احمدی‌نژاد است، فعلا آقای علی‌آبادی در بخش پسینش عروسی نیست چون دوست داشتند یک آدم متعهد با قیافه‌ای شبیه احمدی‌نژاد و احتمالا فاطمه رجبی پسند برنده مدال المپیک شود. لازم به ذکر است که تا پیش از المپیک، تمام بامبول‌های ممکن برای اذیت کردن هادی ساعی به کار گرفته شد که احتمالا همان فشارها برای قهرمان ما تمرین به حساب آمده است.

ایران در المپیک پکن با صرف میلیاردها تومان مقامی از کشورهای همسایه خلیج فارس هم پایین‌تر قرار گرفت. اصولا اگر بحرین هنوز جزو ایران بود و از آنجا ورزشکاری به المپیک می‌رفت، سرنوشتش بهتر از الباقی ورزشکاران ایرانی نبود. کلا هنر ما ایرانی‌ها، از بین بردن همه استعداد افرادمان به هر نحو ممکن در کمترین زمان است. چیزی در حد مدیریت دولتی‌مان.

علی‌آبادی، رئیس سازمان بی‌تربیت بدنی هم به دنبال موفقیت‌های درخشان وزرشکاران ایرانی خواستار گرفتن نشان ریاست جمهوری است. هیچ مدیری در طول تاریخ ورزش ایران نتوانسته بود به این خوبی ایران را به رده‌های پایین جدول برساند که این موفقیت حتما باید مورد تقدیر قرار بگیرد. اصولا در دولت کوتوله‌ها، نتیجه خوب، همیشه بد است!

شناگر مرد ایرانی که به بهانه مریضی مقابل حریف اسرائیلی قرار نگرفت، جراحی شد. چون کمیته بین‌المللی المپیک شک کرده بود که نامبرده به بهانه‌ای واهی و سیاسی توی آب نرفته ولی کمیته المپیک ایران علت را عود کردن ناراحتی‌های زنانه خوانده بود. فعلا تخمدان‌های این شناگر مرد را جابجا کرده و دارند رحم او را نیز بررسی می‌کنند. هنوز نتیجه ماموگرافی علیرضایی به دست دکتر نرسیده است.

علی کردان از کسانی که مدرک او را جعلی خوانده بودند شکایت می‌کند. وی مدعی شد در نظام مقدس که همه چیزش جعلی است، و خیلی از طلاب عزیز آیت‌الله محسوب می‌شوند، حالا به مدرک ما گیر می‌دهید؟ وی همچنین از امضا کنندگان مدرکش در انگلستان که حاضر نشده بودند واقعا پای مدرک او امضا کنند به خاطر کوتاهی از امضا با قلم خودنویس شکایت کرد، چون مجبور شد در ایران فتوکپی امضای ایشان را پای مدرک بچسباند که باعث بی ریخت شدن آن شد.

مقام‌های دانشگاه آکسفورد به پیشواز ماه رمضان رفتند. به گزارش خبرنگار ما، چون روزه دار نباید دروغ بگوید و چیزی را جعل کند، آنها دیدند حائز شرایط روزه گرفتن هستند. یک مقام دانشگاه آکسفورد از دولت ایران درخواست راهنمای روزه گیری در ماه رمضان شد، ولی خواهش کرد جعلی‌اش را نفرستند.


غلامحسین الهام، سخنگوی دولت اعلام کرد که بر اساس مدارک موجود، قدرت خرید مردم ایران بیشتر شده است. دانشکده اقتصاد دانشگاه آکسفورد هم هشدار داد که این مدرک احتمالا جعلی است!

به دنبال موفقیت‌های شدید اقتصادی دولت نهم، مقرر شد برای خراب‌تر نشدن اوضاع، قرار شد صفرهای پول ایران اندکی سانسور شود. وزیر ارشاد فعلا مسوول سانسور صفرهاست. گفته می‌شود مشاور اقتصادی رابرت موگابه از زیمپابوه که وضعیت اقتشادی آن کشور را خراب کرده بود به تهران آمده و به تیم اقتصادی احمدی‌نژاد پیوسته است.

دولت نهم اعلام کرد قطع برق روزانه تا زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز ادامه خواهد یافت و در حال تعیین جدول مناطق خاموش سال آینده است. قرار است شمارش آرا در ساعت‌های خاموشی صورت گیرد! آقای کردان که متخصص بررسی صحت مدرک و رای در خاموشی است، پیشاپیش صحت انتخابات را تضمین کرد.

دانشکده جعل اسناد دانشگاه آزاد راه‌اندازی می‌شود. کردان، عضو هیات امنای این دانشکده از کلیه مدیران نظام که اندکی با مدرک جعلی در حال خدمت مقدس هستند خواست تا رزومه های خود را هرچه زودتر به دفتر او بفرستند. تا این لحظه چند هزار درخواست رسیده که معموم نیست چند تایش جعلی است؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیک آهنگ عزیز، میشه این مطالب رو توی سایت‌های دیگه هم بگذاری؟ یا اجازه میدید که اون‌ها رو کپی‌ کرد و جای دیگه با ذکر اسم خودت منتشر کرد؟ به خدا حیفه این‌ها رو خیلی‌‌ها نخونن.

----

حتما می‌توانید با ذکر منبع استفاده کنید.

-- majid ، Aug 24, 2008

با سلام ، كم گوي و گزيده گوي چون در !

-- بدون نام ، Aug 24, 2008

هوشمندانه و عالی بود

-- مهران حیاتی ، Aug 24, 2008

بسیار عالی بود.میشه توروز هم بنویسی.

-- کرد سرگردان ، Aug 24, 2008

نيك آهنگ جان دمت گرم هر چند اين آدمها اگر خواهر و مادر شان را هم پيوند بزني خم به ابرو نمي آورند پاينده باشي
خرمگس مرده

-- خرمگس مرده ، Aug 27, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)