تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

امام جمعه مشهد: بی حجاب جاسوس است و شوهرش بی ناموس

Download it Here!

سپاه پاسداران برای اثبات قدرت موشکی ایران، عکس موشکی که کار نکرده بود را دستمالی کرد و موشک‌ها را اندکی چند افزایش داد تا اسرائیل به خودش اندکی از ترس خرابی کند. احتمالا در دفعات قبلی نیز موشک‌ها را با فتوشاپ بزرگ و کوچک کرده بودند و شاید اصولا تعداد موشک‌های ایران آنقدرها زیاد نباشد.

بعد از این ماجرای تقلب تصویری نیز محمد البرادعی اعلام کرد که شاید ایران واقعا ۶ هزار سانتریفوژ نداشته باشد و همه اش چند تا باشد و با فتوشاپ زیادش کرده باشند.

کارشناسان نیز معتقدند که از همان اول مقام‌های ایران بلد بودند همه چیز را با فتوشاپ بزرگ کنند. احتمالا هم ارتش بیست میلیونی از اول انقلاب هم با فتوشاپ چند برابر شده است.

متکی وزیر خارجه ایران اعلام کرد پاسخ ایران به حمله خارجی، ویرانگر خواهد بود. وی گفت که ما با کمک روتوش هم اسرائیل را با فتوشاپ از روی نقشه پاک می‌کنیم، هم خط خطی‌اش می‌کنیم تا حالشان گرفته شود.

شرکت توتال فرانسه بار و بندیلش را از ایران برداشت و رفت. غلامحسین الهام هم طبق معمول این خبر را تکذیب کرد و خانم فاطمه رجبی آنرا گردن قالیباف انداخت. به لطف سیاست‌های موفقیت آمیز ایران در جلب سرمایه گزار خارجی، اکثر شرکت‌های خارجی یواش یواش از ایران دارند می‌روند و در عوض ما داریم در بورکینافاسو، ونزوئلا، زیمبابوه و نیکاراگوئه سرمایه‌گزاری می‌کنیم تا چشم امپریالیسم جهانی در بیاید.

امام جمعه مشهد، آقای علم‌الهدی که به حسنی تحت ویندوز معروف است اعلام کرد بی حجاب جاسوس است و شوهرش بی ناموس است! اصولا در کشوری ۷۰ درصد مردمش نمی‌توانند قرآن را درست از رو بخوانند، دروغ زیاد گفته می‌شود، رباخواری حرف اول را می‌زند، فساد دولتی از همه جای دنیا بیشتر است، خب بی‌ناموسی که ایرادی ندارد!

امام جمعه مشهد ادامه داد، بي‌حجابي تنها گناه و فعل حرام نيست، امروز يک جنايت وحشتناک است. وی گفت حتی در دانشگاه زنجان، آقای معاون رئیس دانشگاه که قصد تجاوز داشته انشالله به دختر مردم، گناهی مرتکب نشده و گناه دانشجوی دختر بی‌حجاب از زنای محصنه هم بدتر است!

دادگاه، متهمین به قتل دکتر زهرا بنی‌یعقوب را تبرئه کرد و گفت خود آن مرحوم متهم به مقتول شدن خودش بوده است و بس. آن مرحوم تصادفا همینطور دستگیر شد و در زندان همدان خودکشی شد و آثار ضرب و جرح هم روی بدنش یافت شد اما انگار خودش را هی در سلول زندان کتک زد و دار زد تا برادران محترم تامین کننده امنیت اجتماعی را بیخود و بی جهت بدنام کنند و منافع اسرائیل و آمریکا و دشمنان نظام مقدس را تامین کند.

۵ سال از مرگ زهرا کاظمی در زندان اوین گذشت ولی هنوز قاتل نامبرده پیدا نشده که نشده. بازجویان معتقدند که جسم سختی که به سر زهرا کاظمی برخورد کرده مقصر اصلی است و یک جای زندان اوین از چشم‌های تیزبین مسوولان وقت نظام یعنی سید محمد خاتمی و غیره پنهان مانده و تا کنون هم همان‌جا پنهان شده است. اصولا زندان اوین جسم سخت زیاد دارد که در طول ۲۹ سال گذشته بی دلیل موقع بازجویی خورده‌اند توی کله بندگان خدا و همینطوری باعث مرگ ایشان شده‌اند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ایرج میرزا می گوید:
از آن گروه چه خواهی که از هزار نفر،
اقّل، دویست نفر روضه خوان خر دارد؟!
دویست دیگر جن گیر و شاعر و رمّال،
دویست واعظ از روضه خوان بتر دارد.
و چه راست هم گفته است.
 

-- Mirza ، Jul 13, 2008

hasani emam jome oromiyast baradar
------------
کلاغستون: برادرجان! معلوم است که "حسنی" امام جمعه اروميه است. امام جمعه مشهد، ورژن تحت ويندوز ايکس - پی ايشان است. افتاد؟

-- بدون نام ، Jul 13, 2008

راستي ميشه با فتوشاپ اسراييل رو از روي نقشه محوش كرد. چرا از اول اينكارو نكردن كه حالا نيازي به موشك و ... نباشه!

-- jafar ، Jul 14, 2008

از شما دوستان عزیز خواهشمندم که این قدر اب به اسیاب دشمن نریزند .انشاالاه تا چندی دیگر ما بابرادران اسرائیلی نمازجمه رادربیت ایت الاه حسنی برگزارخواهیم کرد.ومشت محکمی بردهان شیطان بزرگ خواهیم زد.

-- بدون نام ، Jul 16, 2008


آقا خسته نباشید. عجب ابتکار انعطافی جالبی.
رادیو زمانه است دیگه! مواظب خودتون هم باشید.

لطفا پخش نکنید
بخصوص انزجار خانم کلاغه از تعصب مزورانه یِ وحشتناک 3× زمانه خیلی قشنگ بود.

-- بدون نام ، Jul 18, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)