تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

جنگ جنگ تا پیروزی، یا، انرژی هسته‌ای حق مسلم ما بود

Download it Here!

ایران اعلام کرد، ۳۰۰ هزار قبر را برای سربازان دشمن می‌کند تا وقتی دشمنان عزیز بعد از شکست مقابل لشگر میلیونی قتل عام شدند، جسدی روی زمین نماند. بر اساس نظر یکی از وبلاگ‌نویس‌ها، حالا ما که اینقدر قدرت داریم جلوی آمریکا قرار بگیریم، چرا هنوز قدرت نداشته‌ایم جلوی گروه جندلله که یکی یکی سربازان وظیفه یک پاسگاه مرزی که به اسارت گرفته و می‌کشد را بگیریم. ظاهرا زور جندالله از ناوگان دریایی و بمب‌افکن‌ها و نیروی زمینی آمریکا یک کمی بیشتر است. مقام‌های سپاه هنوز تعداد قبرهای کنده شده برای اعضای جندالله را اعلام نکرده‌اند!

دولت بدجنس احمدی‌نژاد با آبگیری سد سلمان فارسی مناطق باستانی را زیر آب می‌برد. به گزارش خبرنگار ما این سد یکهو از آسمان آمده و تصادفا در دوران آقای به طور خودسرانه توسط عوامل اصولگرایان ساخته شده و همه‌اش تقصیر احمدی‌نژاد است. همین مساله هم در مورد سد سیوند وجود داشت که در دوران خاتمی و هاشمی توسط عوامل غیبی ساخته شده بود.

روزنامه اعتماد ملی به خاطر زیر سوال بردن امور امام‌زمانی ریاست جمهوری در معرض توقیف قرار گرفت. این روزنامه در مطلبی که تصادفا و بدون تبانی از سایت آقای منتجب‌نیا برداشته بود، به اموری اشاره کرده بود که فقط نسبتا محرمانه محسوب می‌شده است. از مدیران مسوولی که دنده‌شان دچار خارش نیست تقاضا می‌شود دور جمکران و هاله نور و گذاشتن بشقاب خالی برای امام زمان سر سفره احمدی‌نژاد و ... را خط بکشند.

وبلاگ‌نویس‌هایی که امنیت آدم‌های روانی، ببخشید از اول، وبلاگ‌نویسانی که مخل امنیت روانی دولت نهم باشند به اعدام محکوم می‌شوند. بر اساس پیشنویس یک طرح که در مجلس مطرح شده، چون وبلاگ‌نویس‌ها با مطالب خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، باید به سزای اعمال ننگین خود برسند. لازم به ذکر است که این طرح اولش برای کنترل وبسایت‌های س.ک.س.ی بود، اما چون مطالبی که در مورد احمدی‌نژاد و فاطمه رجبی منتشر می‌شود شدیدا تحریک کننده است، وبلاگ نویسان سیاسی هم شامل این قانون احتمالی خواهند شد چون روزه مسوولان را شدیدا باطل می‌کنند!

در بیستمین سالگرد بالا کشیدن جام زهر و پذیرش قطع‌نامه ۵۹۸ آتش‌بس با عراق، ولایتی اعلام کرد که آماده نوشیدن جام زهر ۵+۱ هستیم. فعلا قرار است شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست به زودی تغییر کند. بیست سال پیش هم جنگ جنگ تا پیروزی بعد از پذیرش قطع‌نامه ماست‌مالی شد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

کلاغ جون خواستم بگم که کارت همچنان بیسته بیسته.

-- حسام ، Jul 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)