تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

محمود قصه‌گو

Download it Here!

محمود احمدی‌نژاد به خبرنگاران گفت که به وقتش داستان ربوده شدنش را خواهد گفت. در حال حاضر گروهی از نویسندگان روزنامه کیهان در حال نوشتن این قصه جنایی-جاسوسی-تخیلی هستند و قرار است محمود نقش جیمز باند را در آن بازی کند. نقش زن مقابل او را نیز فاطمه رجبی بازی خواهد کرد. فیلمنامه مذکور را هم جواد شمقدری بعد از خاک‌بازی با خاکبازان خواهد نوشت.

احمدی‌نژاد گفت داستان برنامه ربوده شدنش به این دلیل درست است که آمریکا آنرا تکذیب نکرده است. اصولا هر چیزی که آمریکا تکذیب نکند درست است.به عنوان مثال آمریکا اختلالات مغزی رئیس جمهوری ایران را تکذیب نکرده، که احتمالا درست است. آمریکا احتمال حمله نظامی به ایران را تکذیب نکرده، که آن هم درست است. وی همچنین ادامه داد کسانی که این ماجرا را دروغ خوانده‌اند مامور آمریکای جنایتکار بوده‌اند چون خود آمریکا رویش نشده تکذیب کند، کوچولوها را فرستاده جلو. ظاهر آقای احمدی‌نژاد این چند روز را روزه گرفته، وگرنه تا وقتی روزه نبود، قرص‌هایش را به موقع می خورد.

خانم فاطمه رجبی قالیباف را صهیونیست و خادم اسرائیل خواند. فاطمه رجبی چند روزی است قرص‌هایش را نخورده و دارو‌هایش را استعمال نکرده است! خانم رجبی در اعتراض به مطالب روزنامه لغو شده تهران امروز نوشت که قالیباف، سردار تازه به دوران رسیده تازه سیاستمدار شده از آن ور بام آفتاده. وی نگفت معجزه هزاره سوم پیش از انتخابات ریاست جمهوری چقدر سابقه سیاسی داشته است؟

وزارت علوم اعلام کرد، تا زمانی که دانشجوی دانشگاه زنجان که معاون دانشگاه می‌خواست به او تعرض کند، خودکشی ننماید، از قوه قضاییه خواهد خواست او را خودکشی بنماید. مقام‌های وزارت علوم از همه دانشجویان خواسته اند اگر اعتراضی دارند، فقط خودکشی کنند. اصولا پاک شدن صورت مساله به نفع نظام است. در طول چند سال گذشته، خودکشی مهم‌ترین عامل مرگ دانشجویان بوده که نشان‌دهنده موفقیت‌های وزیر علوم فعلی است.

آیت‌الله خزعلی اعلام کرد هیچ چیزی جز یک آپارتمان نقلی به اسمش نیست ندارد. وی البته نگفت چه چیزهایی را به اسم پسرانش کرده! چندی پیش یکی از آقا زاده‌هایی ایشان در ایالت اریزونای آمریکا در اطراف تلوزیزیون ... مشاهده شده بود و قبل از آن هم گفته می‌شد با محسن هاشمی رفسنجانی یک معاملات کوچولوی چند میلیون دلاری کرده، که ما اصلا خبر نداریم! اصولا روحانیون محترم نظام همه‌شان مستضعفند، نوکران‌شان هم مستضعفند، خدمتکاران نوکران‌شان هم مستضعفند و دشمنان نظام این حرف‌ها را برای‌شان در می‌آورند تا بدنام‌شان کنند.

سپاه پاسداران، "اس‌ام‌اس"، "وبلاگ"، و "اینترنت" را خطرناک‌تر از اعتیاد به مواد مخدر خواند. از نوجوانان و جوانان عزیز درخواست می‌شود هرچه زودتر اینترنت را ول کنند و برگردند به دامان اعتیاد که معتاد‌ها هیچوقت به نظام مقدس اعتراض نمی‌کنند چون حال اعتراض را ندارند.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران لغو امتیاز شد. اعضای هیات مدیره بشدت نگران رجبعلی مزروعی هستند چون همه ارث و میراث روزنامه‌نگاران متعلق به ایشان بوده است. کریم ارغنده‌پور اعلام کرد رزومه آقای مزروعی را همه جا فرستاده‌اند تا بلکه کاری برایش پیدا شود ولی چون او هر جا رفته کنگر خورده و لنگر انداخته و قصد بلند شدن سر موقع را نداشته، کسی به او کار نمی دهد.

Share

نظرهای خوانندگان

چندتا مطلب آخری کیفیت افت کرده بود .
ولی این مطلب جدیدت خیلی خدا بود نیک آقو .
علی الخصوص جیمز باند و نقش مقابلش ! البته معمولا توی فیلمهای جیمزباند دوتا زن هست ! اون یکی رو چکار کنیم !! لول !

-- Him ، Jun 26, 2008

در ایران واقعیت همیشه طنز است و طنز ها همیشه همان حقیقت هستند .....شایعه ها متن کامل خبر و تکذیبیه ها هم همان پیوست خبری یا خبر تکمیلی محسوب میشوند

-- بی نام ، Jun 26, 2008

من فکر میکنم این محمود تو یک اکس پارتی بوده که اینجوری ترکونده و توهم زا گشته است. خادم ملت، مارادونا را ولش کن گرسنگان ایرانو بچسب که فردا حال داشته باشند به شما رای بدهند. با این حرفا نمیتونی گرانی و تورم و فساد آقایان را به انحراف بکشونی. در ایران یا مردم از گرسنگی میمیرند یا از خودکشی (روشی برای جلوگیری از فرار مغزها)و یا از اعتیاد، پس فردا آمریکا حمله کنه دیگهکسی نمی مونه از این مردم تا برای نظام مقدس ایران شهید بشه.

-- اکس ، Jun 26, 2008

ماه بود نیک آقا خان.
ندزدنت!

-- اسمال آقا ، Jun 26, 2008

راستش كار از اين حرفا گذشته حكومت مارو با سرعت به سمت كره شمالي مي بره اول دارند مقدمه چيني مي كنند اينها 30سال دست گرمي بود كم كم دارند وارد بازي اصلي مي شن كه اولين مسير رو به كره شماليه يعني چيزهاي كه طبق برنامه اينها بايد از زندگي ما حذف بشه يعني ماهواره اينترنت ارتباطات تلفني در سطح فعلي ممنوعيت استفاده از برق تا دير وقت ممنوعيت تردد بعد از ساعت 9 شب و....

-- م.م ، Jun 26, 2008

Update sho va hamchin ye Haali be in X-Ray Story bede ....

Hiva

-- him ، Jul 1, 2008

سلام. جالب بود ولی کیفیت مطالب افت کرده است. به جز قسمت ابتدایی. طنز باید با حفظ ظرافت باشد تا شبیه به حجو نشود.

-- حسین ، Jul 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)