تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

لطفا با "زره"‌ به دانشگاه وارد شوید

Download it Here!


با افزایش میزان تعرض مسوولان به خواهران در محیط‌ها آموزشی، از این پس این مراکز به محیط‌های "آمیزشی" تغییر نام خواهند یافت. وزارت آمیزش و پرورش اعلام کرد برادران و مسوولان عزیز دانشگاهی البته بهتر است برای رفع حاجات لازمه به خانه‌های عفاف در بیرون دانشگاه تشریف ببرند تا حواس دانشجویان زیادی پرت نشود.

وزارت بهداشت درمان و آمیزش پزشکی(آموزش پزشکی سابق) از کلیه مقامات دانشگاه که قصد تعرض به دانشجویان را دارند تقاضا کرد مسائل بهداشتی را رعایت کنند. این وزارت‌خانه قرار است دستورالعمل تعرض بهداشتی در محیط‌های دانشگاهی را به تمامی مدیران ارسال کند.

از خواهران گرامی نیز درخواست می‌شود برای رفع هر گونه سو تفاهم، قبل از رفتن به اتاق مسوولان دانشگاه و غیره، حتما لباس جنگی و کلاه‌خود و سپر و غیره همراه خود داشته باشند!


غلامحسین الهام اعلام کرد قیمت مسکن ۳۰ درصد کاهش یافته است. هنوز معلوم نیست خانم رجبی چه چیزی به خورد آقای الهام داده است؟ چندی پیش هم آقای رئیس جمهوری اعلام کرده بود که تورم دروغ است و قیمت همه چیز حتی قیمت گوجه فرنگی ثابت مانده است. ظاهرا مشکل همان وزارت آمیزش و پرورش است که به جای آموزش، وقت آقایان را صرف آمیزش کرده است!

منصور اسانلو، رئيس هيئت مديره سنديکاي شرکت واحد اتوبوس راني تهران، در بخش ويژه مراقبت هاي قلبي ‌بستري شد.‌ مسوولان زندان رئیس بند را که نتوانسته به جای بیمارستان، اصانلو را روانه بهشت زهرا کند را اخراج کرده‌اند. ظاهرا ماموران زندان این روزها اصلا وجدان کاری ندارند! چند سال پیش نیز مسوولان محترم تلاش کردند که زبان اصانلو را ببرند که کاملا موفق نشدند. فعلا خانواده اصانلو مراقبند کسی تصادفی پایش را روی لوله اکسیژن نگذارد که از برادران مهرورز هیچ چیزی بعید نیست!

نيروي انتظامي از دو روز پيش در اجراي طرح برخورد با بدحجابي بعد از ارشاد زناني که از مانتوهاي کوتاه و چسبان استفاده مي کنند آدرس فروشنده مانتو را در محل دريافت و بلافاصله اقدام به پلمب واحد صنفي نامبرده مي کند. با این حساب هر محلی که به زنان لباس غیر اسلامی پفروشد را می‌بندد. هنوز معلوم نیست اگر بانوان محترمه فقط با زیرپوش بروند بیرون، ماموران پس از پرسیدن آدرس محل فروش زیرپوش کجا را تعطیل خواهند کرد؟ اگر هم آن را نپوشند برادران جایی را برای تعطیل کردن نخواهند یافت. تا این لحظه کلاغ‌های ما همه فروشندگان زیرپوش‌های زنانه را شدیدا زیر نظر گرفته‌اند. البته در تهران از ترس دستگیری، مانکن‌های زیرپوش زنانه مجبورند مانتو به تن کنند و روی مانتو زیرپوش بپوشند تا پاعث تحریک نیروی انتظامی نشوند.

قوه قضاییه اعلام کرد به دلیل نداشتن مدرک کافی سردار زارعی را آزاد کرده است. چند سال پیش وقتی روزنامه‌ها مخفی‌گاه دشمن اعلام شدند، تعدادی زیادی از نشریات لغو امتیاز و بعضی از روزنامه‌نگاران دستگیر شدند اما چون مدرک کافی دست قوه قضاییه نیامد، آب از آب تکان نخورد و روزنامه‌ها دیگر منتشر نشدند. در اوائل انقلاب هم قوه قضاییه اول اعدام می‌کرد، بعد از آنکه مدرک به دست می‌آمد که مرحوم مغفور بیگناه بوده، اجازه می‌داد برایش مجلس ختم بگذارند. اصولا همه چیز ما به همه چیزمان شدیدا می‌آید.


فرقه مصباحیه اعلام کرد، حال فرقه محتشمیه را می‌گیرند. به دنبال انتقاد حجت‌الاسلام محتشمی از آیت‌الله مصباح یزدی، طرفداران معظم له اعلام کردند انتقاد از مصباح یعنی اهانت به اسلام ناب محمدی. طرفداران آقای مصباح هم آمادگی خود را برای زدن به سیم آخر اعلام کرده‌اند. در شهر قم وقتی می‌زنند به سیم آخر حتما یک اتفاق‌هایی می‌افتد، این خط، این هم نشان!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

استفاده از [لباس زیر] آهنی رو یادتون رفت. باید اجباریش کنن و یه کنترل مرکزی هم داشته باشه تا مواقع جدا شدن این - لباس زیر - رو اعلام کنه و ازش لاگ بگیرن. البته ... آهنی هم از طرح های سال ابتکار و نوآوری هستش که میشه روش فکر کرد

-- حسام ، Jun 17, 2008

آقا می گم یه کاری کنن....
بیان واسه هر دانشجوی دختر یه معاون با یه عنوانی بذارن (خدا رو شکر تو این مملکت شغل های با اسم عجیب فت و فراوونه) که آقایون تو زحمت نیفتن و قضیه ی تعدد زوجین هم حل می شه...
گل و بلبل....
حالی به حولی ....
هر دختری قبول نکرد هم مرتد محسوب بشه!

-- laklak ، Jun 17, 2008

داشتم از اینجا رد می شدم یادم اومد که یه حرف هایی اینجا زدم که نباید می زدم. ممنون از اینکه سانسورش کردین بهرحال اولش عصبانی بودم. هنوز هم عصبانی هستم. پس بهتره قبل از اینکه یه چیزی از دهنم در بره ول کنم و برم.

-- حسام ، Jun 17, 2008

وقتی وضع اقتصادی کشور به جایی رسیده که درآمد به ریال و خرج به دلار و یورو و پوند است دیگه چه انتظاری از بقیه ارگانها دارن؟ آمار غیر رسمی اعلام کرده که قیمت بسیاری از اجناس مصرفی در ایران با همین اجناس در کشورهای اروپایی برابری می کند. این یعنی درآمد به ریال و خرج به دلار!!!!

-- بهار ، Jun 17, 2008

اصلا جالب نبود.
فقط بشين اينجا مسخره كن.
حتما به يك جايي ميرسي. اين رسالت يك نويسنده است اونم تو حوزه ايران كه فقط مسخره كند.

-- جعفر ، Jun 18, 2008

بجاي کلاه خود و غيره پيشنهاد ميشود خانمها به لباسهاي زير و رو دزدگير و دست درازگير نصب کنند

-- r ، Jun 19, 2008

ايول

-- دلقك ، Jun 21, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)