تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

هاله منو ندیدی؟

Download it Here!

مقام ریاست جمهوری طی سخنانی به کسانی که هاله ایشان را ‫زیارت نکرده‌اند حمله کرد و آنها را مزدور بیگانه و یا عامل هاشمی رفسنجانی خواند. وی گفت چطور هاله نور را نمی‌بینند. به قول حضرت حاجی واشنگتن، آقای رئیس جمهوری مشکل پادشاه داستان هانس کریستین اندرسن را دارد که کسانی که هاله را نمی‌بینند از نظر پادشاه حرامزاده هستند.

مشکل بزرگ این است که ۷۰ میلیون ایرانی، تنها تایید شدگان شورای نگهبان و خانم رجبی و آقای الهام هاله نور را دیده‌اند و احتمالا بقیه ۷۰ میلیون، جسارتا حلال‌زاده نیستند و اصلا به دایی گرامی خود نرفته‌اند و باید شناسنامه‌شان عوض شود چون نام پدرشان کشکی است!

قرار است سازمان ثبت احوال از این بعد موقع شناسنامه دادن به نوزادها، عکس آقای ریاست جمهوری را نشان این اطفال معصوم داده و اگر بچه‌های چند روزه نمایی از هاله را نبییند، اسم همسایه یا هر کس را بگذارند جای اسم پدر.

سازمان بین‌المللی روانپزشکان نیز نام یک بیماری جدید که بیمار بالای سر خود هاله می‌بیند را "هاله محمود" یا "Mahmoud's Halo" نامید. این بیماری دوا ندارد!

سردار زارعی که به "شیش تایی‌هاش" معروف شده با وثیقه ۵۰ میلیونی آزاد شد. لازم به یادآوری است که نامبرده در حال عبادت با ۶ خانم محترمه کاملا برهنه دستگیر شد و ادعا کرد داشته آنها را غسل تعمید می‌داده که البته ظاهرا آداب غسل جنابت را را به جا می آورد(همونی که توی فیلم گفت!). در حال حاضر برخورد با ایشان بسیار عادلانه است چون روزنامه‌نگاران و سیاسی‌ها و فعالان کارگری اگر دستگیر شوند، وثیقه‌های چند صد میلیون تومانی که جد آبای‌شان توان پرداختش را ندارند از آنان خواسته می‌شود اما به سردار زارعی عزیز که قدرت داشتن رابطه همزمان با ۶ زن را در یک لحظه دارد همه‌اش ۵۰ میلیون تومان خواسته شده. البته گفته می‌شود کمیته بررسی گونه‌های عجیب این هزینه را داده چون فقط چنین کاری از دست اختاپوس بر می‌آید که هشت تا دست دارد و معلوم نیست آقای زارعی چند تا [...] داشته است؟

خاویر سولانا که قول داده بود شب جمعه به تهران بیاید، جمعه آمد و باعث رنجش لاریجانی شد. لاریجانی به سولانا پیغام داده که شب جمعه برای ما شب بسیار مهمی است که اگر از دستش دادی، باید تا شب جمعه بعدی صبر کنی! ظاهرا لاریجانی یک هفته نرمش کرده بود!

کشورهای ۵+۱ به ایران گفتند که حالا انرژی هسته‌ای می‌خواهد، بهش می‌دهیم، اما بی زحمت اورانیوم را غنی سازی نکند. دفتر ریاست جمهوری هم خیلی زود واکنش نشان داد و گفت ما خودمان می‌خواهیم انرژی صلح آمیز هسته‌ای برای مقابله با اسرائیل تولید کنیم!

ایران به بسته پیشنهادی ۵+۱ جواب مثبت نداد و اعلام کرد چون بقای نظام مقدس با جنگ عراق تضمین شد، ما شدیدا دنبال بقای بیشتر آن بعد از حمله نظامی امپریالیسم شرق و غرب هستیم. اصولا نظام مقدس با بحران زنده است. جرج بوش هم شدیدا با دم خود گردو شکست و اعلام کرد ما هم برای بقای حزب جمهوری‌خواه در قدرت شدیدا به جنگ احتیاج داریم. جمهوری اسلامی ایران یک جوری با حزب جمهوری‌خواه ارتباط دارد و در سال ۱۹۸۰ باعث پیروزی ریگان بر دموکرات‌ها شد. شايد اينطوری مک​کين هم به رياست جمهوری رسيد.

چند نماینده منتخب زمام زمان به خاطر داشتن روابط نامشروع احضار شدند. ریاست پیشین مجل خبرگان گفته بود که نمایندگان مجلس هفتم منتخب امام زمان هستند و هشتمی‌ها هم ظاهرا خود جنس بوده‌اند

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ایول

-- ابریشمکار ، Jun 16, 2008

ای بابادیگه خسته شدم از بس همجا از این[...] دارن حرف میزنن.
خوب بابا ما که همه می دونیم این بابا [...] و تو توهمه. پس چرا به کاراش عادت نمیکنیم ؟ هر روز منتظریم ببینیم چی میخواد بگه که جوکش رو بسازیم. انگار میخواهیم فیلم برره رو ببینیم.

حال ندارم به این [...] آدم نما فکر کنم. [...]

کاش بدزدنش ببرنش [...] از دستش راحت بشیم ، هم اون به آرزوش میرسه هم ما به آرزومون میرسیم. فقط تورو خدا هرکی دزدیدش اون هاله نورش رو هم ببره که طفلکی از تاریکی میترسه ها

بی خیال

-- Anti AhmaGHI Nejad ، Jun 23, 2008

ای بابادیگه خسته شدم از بس همجا از این ... دارن حرف می زنن.
خوب بابا ما که همه می دونیم این بابا ... و تو توهمه. پس چرا به کاراش عادت نمی کنیم؟ هر روز من تظریم ببینیم چی می خواد بگه که جوکش رو بسازیم. انگار می خواهیم فیلم برره رو ببینیم.

حال ندارم به این ... فکر کنم. ...

کاش بدزدنش ببرنش ... از دستش راحت بشیم ، هم اون به آرزوش می رسه هم ما به آرزومون می رسیم. فقط تو رو خدا هر کی دزدیدش اون هاله نورش رو هم ببره که طفلکی ...

بی خیال

-- Anti ... ، Jun 23, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)