تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

رابطه سست ایمانی جوانان و دور شکم آقایان و غیره

Download it Here!

به سلامتی و میمنت، هیات امنای صندوق ذخیره ارزی منحل شد. پس از انحلال سازمان مدیریت و مجموعه دوایر نظارت بر تنظیم بودجه، اخراج وزیر دارایی از دولت و عوض کردن چند مقام اقتصادی که به مشاورین دامپزشک ریاست محترم جمهوری در امور اقتصادی اعتراض کرده بودند، اعضای هیات امنای صندوق ذخیره ارزی پس از اعتراض به اختصاص مازاد درآمد نفتی به توسعه جمکران و ساخت چاه شماره ۳ دریافت نامه‌ها، ریاست محترم جمهوری این افراد را مانع ظهور خواند و هیات را کلا تعطیل کرد.

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای عاشقانه از الهام خواست در دولت باقی بماند. ریاست محترم جمهوری که سال گذشته در دانشگاه کلمبیا اعلام کرده بود که ما در ایران همجنس‌باز نداریم، در این نامه یک جورهایی نوشته که احتمالا امسال از این ادعاها نخواهد کرد. در بخشی از این نامه آمده: " الهام جونم!ٓ من و تو با هم، ما می‌شویم!" و بعد بخشی از آواز قدیمی شماعی زاده را آورده:" دست‌های تو، جای امنه...".

وزیر نفت اعلام کرد، دولت دو میلیارد دلار بیشتر از بودجه مصوب مجلس بنزین وارد کرده و اگر کسی اعتراض کند، احمدی‌نژاد مجلس را هم منحل خواهد کرد. اصولا دولت‌ها موظف هستند بودجه خود را بر اساس قانون بودجه هر سال که در مجلس به تصویب می‌رسد خرج کنند، اما دولت نهم تشخیص داده که این کار اندکی زیادی است و چون ایشان هر کاری دوست داشته باشد می‌کند و کسی هم ایشان را استیضاح نخواهد کرد، و طبق معمول آب از آب تکان نخواهد کرد! البته اگر علی لاریجانی به ریاست مجلس برسد معموم نیست از این خبرها باشد یا نه!

دکتر سروش سست ایمانی جوان‌ها را نتیجه رفتارروحانیون دانست. وی گفت:«جوانان ما کی و کجا گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک از روحانیان حکومتی دیده‌اند تا ایمانشان نیرومند‌تر شود؟ و از روحانیت جز جسمانیت چه دیده‌اند تا روحشان فربه‌تر گردد؟» . بر اساس آمار کلاغستون، در طی ۳۰ سال گذشته، با افزایش دور شکم روحانیون، میزان نمازخوانی و اعتقاد جوانان کمتر شده است. پیشنهاد می‌شود آقایان علما هم رژیم غذایی‌شان را تغییر دهند و هم یک کمی ورزش کنند. البته افزایش شب‌های امور خیر از شب جمعه به همه شب‌های هفته هم امکان نمازخوانی را از خود آقایان علما گرفته چون کمبود آب امسال نمی‌گذارد به موقع غسل کنند طفلکی‌ها

حزب‌الله لبنان آژانس انرژی اتمی را تهدید کرد اگر به فشار روی ایران ادامه دهد، مجبور خواهد شد باز کافه را به هم بزند! اصولا حزب‌الله، یک حزب کنترل از راه دور است که هر وقت نظام مقدس دچار مشکل می‌شود، شهر را شلوغ می‌کند. فعلا هم پول شهروندان تهرانی خرج مصارف ویژه حزب‌الله می‌شود که البته اصلا قابلی هم ندارد.

دکتر عارف اعلام کرد، نظام او را در آب نمک خوابانده است برای ریاست جمهوری. متاسفانه آب نمک فوق یک کمی سرکه داشته و آقای دکتر عارف اندکی ترشیده است که ترشی مقامات هم فقط به درد ریختن توی فاضلاب آشپزخانه می خورد و بس!

مقام‌های ارشاد و وزارت خارجه به کریس دی‌برگ که قرار بود بیاید ایران و آواز بخواند خبر دادند که می‌تواند فقط با زبان اشاره آواز بخواند و کنسرتش را باطل کردند. به ایشان گفته شده می‌تواند از ایران دیدار کند، اما چون صدایش باعث تحریک جوانان می‌شود و عده‌ای از روحانیون هم حالی به حالی می‌شوند، بهتر است اصلا این طرف‌ها پیدایشان نشود.

سردار رادان مژده طرح مبارزه با کج رفتاری را داد، این پروژه با اسم رمز "کی میگه کجه، مادر شوهر" برای مبارزه با تمامی کارهای کج رفتارانه جوانان عزیز آغاز می‌شود. در پروژه مبارزه با مفاسد، سردار زارعی مجری طرح آخر و عاقبتش به خیر شد و با شش زن برهنه مشغول عبادت بود که دستگیرش کردند، امیدواریم در این پروژه، سردار رادان را با شش مرد برهنه دستگیر کنند که خیلی بد می‌شود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

من دانشجوی دکترای مهندسی برق در امریکا هستم و در ایران در کلاس درس آقای دکتر عارف بوده ام . کلاس درس ایشان (کلاس information theory) از بهترین کلاسهایی بوده که در طول دوران تحصیلم داشته ام. ایشان یکی از نخبگان علمی ایران هستند و ترشی ایشان هم از بهترین ترشیها حداقل در دانشگاهها می باشد.

-- جسین ، May 15, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)