تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وزیر ارشاد: نادانی حق مردم است!

Download it Here!

تعدادی از وبلاگ‌های برانداز زنانه که کامنت‌های خوانندگان را جای امضا جعل کرده بودند سر کمپین یک میلیون امضا، فیل-تر شدند. به گزارش کلاغ‌های ما واحد نگاه‌داری فیل در مخابرات، تا پیش از این برخورد با وبلاگ‌های زنانه در حد "پاپ-کورن" یا همان "چسِ فیل" بود، ولی ترکمان زدن فیل‌های وزارت ارتباطات به این وبلاگ‌ها دیگر گندش را در آورده.

وزیر ارتباطات و فیل-تر زدن گفت سرعت اینترنت در ایران بالاست و از این بالاتر را کسی نمی‌خواهد! وی گفت در فیل‌-تر آباد، ما به همان آفتابه راضی هستیم و مردم متعهد ما راضی به سرعت بالای سیفونی نیستند! البته لازم به ذکر است که خرابکاری‌های فیل‌های تر زننده وزارت ارتباطات را با آفتابه نمی‌شود به این سادگی‌ها پاک کرد!

وزیر ارشاد گفت، حیف است مردم با دانستن اذیت شوند و نادانی حق مردم است. اصولا کیهانی‌ها علاقه زیادی به پایین آوردن شعور مردم در حد خود و خانواده‌های نابغه‌پرورشان داشته اند ولی تا این لحظه چندان موفق عمل نکره‌اند، اما با وزیر شدن سردبیر کیهان و رئیس خبرگزاری ایرنا شدن خبرنگار "باج"دوست این روزنامه، ممکن است به موفقیت‌هایی در محل کار خود دست یابند. در همین رابطه نیز ریاست جمهوری با تشکر از زحمات کیهان و مسوولان کیهانی اظهار امیدواری کرد با افزایش ندانستن، بخت آبادگران برای انتخاب مجدد بالاتر هم برود.

وزارت بهداشت با نصب دستگاه‌های خودپرداز کاندوم مخالفت کرد. این وزارت خانه گفت بدون گسترش فرهنگ نمی‌شود همینجوری از این کارهای بدبد کرد و ممکن است جوانان پای همان دستگاه‌ها هوس کنند ببینند نحوه استفاده از کاندوم چگونه است و مراسم سنتی شب جمعه را وسط خیابان انجام دهند که دور از شان نظام اسلامی است. البته لازم به ذکر است که بعضی از مقامات محترم نظام در طول ۳۰ سال گذشته برای آنکه شان نظام پایین نیاید، در محل کار و روی میز اداره از این کارها کرده‌اند و سردار زارعی هم که آره اینا! البته معلوم نیست سردار زارعی از خودپرداز استفاده کرده یا نه؟

گزارش سالانه کانون مدافعان حقوق بشر خانم عبادی منتشر شد و ایشان لابد انتظار دارند دولت از برادران گمنام که ایشان را تهدید به مرگ کرده‌اند بخواهد دست نگه دارند! زرشک! این کانون با دروغ‌پردازی‌های خود مرگ طبیعی تحت مهرورزی یک دانشجو را تقصیر اطلاعاتی‌ها انداخت و کتک خوردن دانشجوها را شکنجه نامید! اصولا این حقو‌ق‌بشری‌ها هنوز تفاوت مهرورزی و شکنجه را ندانسته و باعث وهن نظام می‌شوند تا بروند خارج از کشور هی زرت و زرت جایزه بگیرند و سخنرانی کنند. در ضمن نظام مقدس هر کاری دلش بخواهد سر بهایی‌ها خواهد آورد و به خانم عبادی و کانون مدافعان هیچ ربطی ندارد، اهل سنت و ارامنه و کلیمی‌ها هم شهروند درجه دو محسوب شده، اگر می‌خواهند شهروند درجه یک شوند، از خانواده عسگر اولادی‌مسلمان سابقا کلیمی یاد بگیرند!

وزارت نیرو مژده داد در تابستان آتی، هم بی‌آبی خواهیم داشت و هم بی‌برقی و مردم عزیز تهران لطفا به اندازه کافی شمع و چراغ زنبوری و آفتابه و دستمال کاغذی نرم(از کیهان استفاده نشود که خط می‌اندازد چون خشن است!) در خانه‌های خود نگه‌داری کنند که غفلت موجب مشیمانی خود و همسایه است.

طبق معمول در هنگام جلسه خداحافظی یک وزیر برکنار شده دیگر، طرف فیل-تر زد به مقام ریاست جمهوری و اداره کشور را کشکی و الله بختکی و بدون کارشناسی دانست. پورمحمدی وزیر سابق کشور در مراسم ختم خودش گفت که که "تزلزل در تصميم‌گيري «سمی مهلك» براي كشور است و نهاد مديريت را سست و پوك مي‌كند". دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد هم تصمیم‌گیری‌های اقتصادی را اندکی خل مشنگانه توصیف کرده بود و گفت که هنر ریاست جمهوری، تبدیل پول رسمی کشور به فاضلاب است.

هاشمی رفسنجانی دولت را گداپرور خواند و یکهو از دهانش در رفت که هر وقت رئیس جمهوری جایی می‌رود، مردم عین دلفین می‌خواهند از دستش ماهی بگیرند و هی برای رئیس جمهوری معلق می‌زنند. معلوم شد آقای هاشمی وبلاگ مسیح علی‌نژاد را می‌خواند و به همین دلیل، وزارت ارتباطات وبلاگ مسیح را نیز به فیل‌های تر زننده سپرد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

nikahang kheii duset daram
-----------------
کلاغستون: فرمودند ما بیشتر!

-- amir ، May 20, 2008

وزیر ارشاد: نادانی حق مردم است!
بنا بر گفته اقای سید ابراهیم نبوی که در اشاره به شعار » حق مسلم ماست « که در جمهوری اسلامی گفتن ان بسیار رایج است فرموده بودند » خلیج فارس اسفالت باید گردد ««، بی مناسبت نیست که در مورد اقای الهام ، گفته شود »» دهن این اقا نیز اسفالت باید گردد ««.
داوید

-- داوید ، May 22, 2008

حالا این گفته نادونید اون که گفته اینترنت نمی خوان چی، فکر کنم الگوشون شده آقا فیدل.

کم کم هم دیگه نفس نکشیم و از این صحبتا.

-- حسام ، May 23, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)