تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ارتباط سفارت انگلیس و پروستات و بواسیر و انرژی هسته‌ای!

Download it Here!

ریاست جمهوری در جلسه مطبوعاتی اعلام کرد که وضع مردم در سه سال گذشته بهتر شده است و قدرت خرید مردم شدیدا بالا رفته، آنقدر زیاد که نمی‌توانند تصمیم بگیرند چه بخرند و چه نخرند، که نهایتا چیزی نمی‌خرند و این تقصیر خودشان است! احمدی نژاد بعدش گفت که من کی و کجا گفتم مشکل اقتصادی تقصیر مافیای اقتصادی است و اصلا مافیا کجا بوده؟ من حرف از مافیا زده باشم؟ عمرا!

وی ادامه داد که در ایران سطح آزادی بسیار بالا است. در این چند ساله مردم آزاد بوده‌اند به هر سازی که دولت می‌زده برقصند و دولت به هیچ وجه مزاحم آنها نشده! همچنین تمامی برادران بسیج و نیروی انتظامی آزادی کامل داشته‌اند. مثالش، سردار زارعی و آن شش زن! او ادامه داد که آزادی مطبوعات آنقدر زیاد بوده که تعدادی از روزنامه‌نگاران زده شده‌اند و اصلا آزادی زده زیر دلشان، و چون توان ادامه در فضای آزاد را نداشتند، به خارج از ایران رفته یا شده‌اند شوفر تاکسی برای افزایش سطح فرهنگی تاکسی‌رانی. کارشناس کلاغستون در تایید سخنان ایشان گفت واقعا در کدام کشور دنیا یک رئیس جمهوری آزاد است اینقدر خالی ببندد و کسی جرات نکند استیضاح یا برکنارش کند؟


رئیس قوه خشکسالیه، ببخشید مجریه سپس ادامه داد که بحران خشک‌سالی ایران مهم نیست و برای بحران خشک‌سالی جهانی برنامه دارد. و چون سیاست‌های ایران توانسته است اثرات خشک‌سالی را بیشتر کند و ما قادر خواهیم بود مثل صادر کردن انقلاب، خشک‌سالی ار هم جهانی کنیم!

محمود هاله همچنین تاکید کرد که سخنانش در باره امام زمان علمی بوده! احمدی‌نژاد چندی پیش گفته بود که امام زمان دارد ایران را مدیریت می‌کند و در دانشگاه کلمبیا هم او مشت محکمی بر دهان رئیس دانشگاه و کسانی زد که ریاست محترم جمهوری را مسخره می‌کردند. لازم به ذکر است که بر اساس احادیث آمدن امام زمان با افزایش عدالت همراه است که البته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته! وی هسته ای شدن ایران را "بالاترین معجزه تاریخ معاصر" خواند که با کمک امام دوازدهم ممکن شده و پیروزی انقلاب اسلامی را نیز به "امام مهدی" نسبت داد.

در همین رابطه آیت‌الله الله بداشتی که پس‌پریروز برنامه کلاغستون را گوش داده بود،اعلام کرد که وقتی دروغگوها و خالی بندها قدرت می‌گیرند، احتمالا به جای امام زمان دجال ظهور می‌کند که بر اساس شواهد ظاهرا این اتفاق در یک جایی از دنیا که اسمش را نمی‌شود آورد افتاده است!

و باز هم آقای احمدی‌نژاد: رئیس جمهوری گفت تعطیلی سفار انگلیس حرف مردم است. گفته می‌شود این حرف در اعتراض به سخنان آقای مهدوی کنی گفته شده که چند روز پیش به سخنان ریاست محترم جمهوری در باره امام زمان اعتراض کرده بود. البته با بسته شدن سفارت انگلیس معلوم نیست نصف علمای اعلام موقع عود بواسیر یا پروستات کجا خواهند رفت! کارشناس ویزای کلاغستون معتقد است که چون بخش عمده ای از آقایان احتمالا پاسپورت انگلیسی هم دارند، خیالی نیست! البته این تحریم باعث خودکفایی صنعت جراحی بواسیر و پروستات علمای قم خواهد شد!

قوه قضاییه اعلام کرد نیروی انتظامی نمی‌تواند وارد شرکت‌های خصوصی شود! نیروی انتظامی هم اعلام کرد، ما قوه قضاییه تعیین می‌کنیم! ما توی دهن این قوه قضاییه می زنیم! اصولا نیروی انتظامی در طول ۲۹ سال گذشته معمولا هر کاری که خواسته کرده، بعدا هم برایش علتی پیدا شده. اصولا در ایران ابتدا می‌کشند، بعدا می‌شمارند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بسیار عالی بود
احمدی چاخانش کم بود

-- مجید ، May 15, 2008

kheili bahal bood damet garm.

-- بدون نام ، May 16, 2008

ashegheeeeeeeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaam **

-- sheida ، May 16, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)