تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

بی‌سوادی اقتصادی ...

Download it Here!

وزیر سابق اقتصاد و دارایی بی‌سوادی اقتصادی ریاست جمهوری را در روز خداحافظی افشا کرد. دانش جعفری گفت احمدی‌نژاد فاقد دانش لازم برای اداره یک نانوایی است، چه برسد به یک مملکت. تصادفا، آیت‌الله خمینی ۲۷ سال پیش چنین حرفی را در باره موتلفه‌ای‌ها زده بود که احتمال می‌رود ریشه‌های مشترک حجتیه‌ای احمدی‌نژاد و موتلفه مربوط به همین مساله باشد!

معلوم نیست چرا وزیر وزرا وقتی برکنار می‌شوند دست به افشاگری می‌زنند و ترمز می‌برند؟ کلا این ترمز بریدن چیز خطرناکی است و گویا دست وزارت [...] است، درست مثل ترمز اتوبوس نویسندگان را که در سال ۱۳۷۵ بریده بود...

دانش جعفری گفت رئیس دولت، بودجه کشور و درآمد نفت را تبدیل به [...] کرده است. هنوز معلوم نیست میان بخور-بخور بودجه چه میزان بوده است!

وزیر سابق دارایی گفت که مسوول تیم بازرسی اقتصادی ریاست جمهوری هر روز فقط به یک سبزی فروشی محله سابق ایشان سر می‌زند تا ببیند قیمت گوجه فرنگی بالاتر رفته یا نه؟ لازم به ذکر است که آن آقای سبزی فروش سالانه ۱۰ میلیون تومان سوبسید گوجه فرنگی از همان بازرسی می‌گیرد تا قیمت گوجه فرنگی بالاترنرود و هنگام بازدید سرزده ماهانه آقای ریاست جمهوری قیمت همان باشد که از سال ۸۴ بوده.

به گزارش واحد اقتصادی کلاغستون ریاست محترم جمهور هنوز نمی‌دانند با پول نفت چه کار کنند و بیشترین در آمد نفتی تاریخ ایران را تا این لحظه تبدیل به فاضلاب کرده‌اند. قرار است از این به بعد با اصلاح کابینه، وزارت نفت به وزارت فاضلاب و غیره تغییر نام یابد. در حال حاضر با رسیدن قیمت نفت به ۱۱۸ دلار که تقریبا ۶۰ دلار بیشتر از زمان آمدن دولت نهم است، معلوم نیست در نبود مافیای نفتی چه بلایی سر پول نفت آمده. فعلا که سر سفره مردم نرفته!

در پایان نیز وزیر سابق اقتصاد عنوان کرد که ریاست محترم جمهوری و تیمش دروغ زیاد می‌گویند که شاید عامل دراز شدن دماغ دولت نهمی‌ها همین باشد، اگر دقت کرده باشید، یک دماغ سالم در کابینه ریاست محترم جمهوری وجود ندارد! در این کابینه، همه وزرا دماغ‌شان مورد دارد!

هیلاری کلینتون ادعا کرد که اگر ایران بخواهد اسرائیل را محو کند، آمریکا ایران را محو خواهد کرد. فعلا که این آمریکایی‌های نامرد دارند از طریق گوگل "خلیج فارس" را محو می‌کنند و مردم ایران هم هی امضا جمع می‌کنند که این اتفاق نیافتد. معمول نیست برای جلوگیری از محو نظامی ایران مردم حاضر باشند برای کنار رفتن احمدی‌نژاد هم امضا جمع کنند یا نه؟

وزیر دفاع آمریکا هم اعلام کرد که ایران شوخی شوخی دارد برای تولید سلاح هسته‌ای جدی می شود و آمریکا هم که مدت‌ها دنبال بهانه برای زدن ایران است از این مساله بسیار راضی است! وی ادامه داد حیف نیست حال که عراق و افغانستان دست ما افتاده، این وسط ایران که دارد به این خوبی بهانه درست می‌کند از دست ما در برود؟ کلا جمهوری‌خواهان می‌گویند که اگر تا پایان دوره بوش به ایران حمله نکنند پس کی حمله می‌کنند؟

مسیح علی‌نژاد اعتراف کرد که دلفین است! بعد از دردسر انتشار مطلب آواز دلفین‌ها و تشبیه کسانی که در دیدار با احمدی‌نژاد بالا و پایین می‌پرند، در نخستین بازجویی اعتراف کرد که ریاست محترم جمهوری خاصیتی دارد که آدم هنگام دیدنش بالا و پایین می‌پرد!

ریاست محترم جمهوری که همین چند وقت پیش هالوکاست را زیر سوال برد، و الان هم وقوع ۱۱ سپتامبر را، معلوم نیست چطوری پارسال می‌خواست برای قربانیان ۱۱ سپتامبر گل ببرد و در محل سابق برج‌ها دسته گل بگذارد؟ این البته از کشفیات آرش سیگارچی وبلاگ‌نویس است. کلاّغستون احتمال می‌دهد آقای رئیس جمهوری هر جا که نگذارند ایشان وارد شود چند وقت بعد کل ماجرا را زیر سوال می‌برد. فعلا روانکاوان مشغول بررسی این عقده خود کم تکذیب بینی ایشان هستند که البته یک کمی هم خطرناک است و در بی اعتبارتر شدن پاسپورت ایرانی‌ها شدیدا موثر است!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خودمونیم این چه صدای احمقانه و غیر قابل تحملی دارین ! در ضمن این حرفها رو تون بابا نزده شما هم که مثل بقیه دروغگو هستید ! خوبه بدونید متن کامل سخنرانی در اینترنت پیدا میشه نمیدونم این ژن دروعگویی توی وجود ما ایرانیها چیه !
------------------------------------
کلاغستون: شنونده خیلی عزیز. ما کلاغ‌ها فقط اخبار جعلی می‌گوییم، صدای کلاغ هم از این بهتر نمی‌شود. امیدوارم رادیو‌های دیگر بلبلستان راه بیاندازند که گوش شما را نوازش دهد!

-- بدون نام ، Apr 24, 2008

آفرین نیکی خوب حالشو گرفتی . کلاغستون معتبرترین خبر گذاری دنیاست نباید شک کرد .

-- alireza ، Apr 25, 2008

منبع جمله "اقتصاد برای خر است" آیت الله خمینی

آن هایی که دم از اقتصاد می زنند و زیربنای همه چیز را اقتصاد میدانند از باب اینکه انسان را نمیدانند یعنی چه، خیال میکنند انسان یک حیوانی است که همان خورد و خوراک است. منتها خورد و خوراک این حیوان با حیوانات دیگر یک فرقی دارد. این چلوکباب میخورد، او کاه میخورد.اما هر دو حیوانند، اینهایی که زیربنای همه چیز را اقتصاد میدانند، اینها انسان را حیوان میدانند. حیوان هم همه چیزش فدای اقتصادش است.زیر بنای همه چیزش، الاغ هم زیر بنای همه چیزش اقتصادش است."
سخنرانی در جمع کارکنان پخش رادیو، 17 شهریور 1358،قم، صحیفه نور،جلد 9، صفحه 450

-- منبع جمله ، Apr 25, 2008

جالب بود عزیزم
این جناب بدون نام هم احتمالاً مریخی بوده

-- ;کاوه ، Apr 27, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)