تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ماست، ماست، کنگر ماست...دانش مال حاج آقاست ...

Download it Here!


انقراض نسل اصلاح‌طلبان حکومتی.

در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، بخش دیگری از اصلاح‌طلبان از ورود به مجلس نا امید شدند چون میلیون‌ها شهروند طرفدار اصلاحات حالش را نداشتند که بیایند بیرون و به یاران خاتمی رای بدهند. در روزگار پیشین یک آقایی چوپانی می‌کرد و هر از گاهی فریاد می‌کشید: "آی گرگ"، مردم هم دو بار آمدند به دادش برسند ولی دیدند از گرگ هیچ خبری نیست، اما وقتی بار سوم جیغ و داد کشید که "آی گرگ! کمک! مسلمونا، به فریادم برسید"، مردم عزیز ترجیح دادند گوشت وارداتی بخورند ولی از جناب چوپان که متخصص فرصت‌سوزی بود حمایت ننمایند.

در حال حاضر هم ما نمی‌دانیم چرا نسل جوان کشور که ۷۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند بیخودی به خاتمی و یارانش رای ندادند تا همان نامزدهای تایید صلاحیت شده اصلاح‌طلب هم وارد مجلس شوند. همه‌اش تقصیر این ملت است!


یک خانم در کنار صندوق رای با محمود احمدی‌نژاد روبرو شد ولی بلافاصله از حال رفت. خبرنگار کلاغستون نیز که همانجا حاضر بود از حال رفت. اورژانس تهران علت از حال رفتن را حساسیت به بوی دهان و جوراب بعضی‌ها عنوان کرده.

هاشمی رفسنجانی گفت، این انتخابات نشان داد که قانون انتخابات باید اصلاح شود. وی ادامه داد قدیم‌ندیم‌ها همین قانون انتخابات که باعث می‌شد رفقا و رعایای خاصه ما وارد مجلس شوند خیلی چیز خوبی بود، ولی دیگی که برای ما نمی‌جوشه، باید اصلاح بشه!

انجمن بوقچی‌ها بازنشسته اصلاح‌طلبان خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود. این گروه از روزنامه‌نگاران که موقع هر انتخابات اندکی گلوی مبارک را پاره می‌کنند تا از مردم بخواهند به اصلاح‌طلبان رای بدهند، و مردم هم خیلی خوب به حرف و تحلیل این بازنشستگان عزیز توجه می‌کنند و رای نمی‌دهند، تصمیم گرفتند خود را بازنشسته اعلام کنند تا حد اقل از مزایای بازنشستگی در کشورهای اروپایی استفاده نمایند.

دانش جعفری حکم جدید ریاست نسبتا محترم جمهوری را نپذیرفت و هرگونه ارتباط بعد از این را با احمدی‌نژاد تکذیب کرد، وی گفت آدم بعد از طلاق که صیغه همسر سابقش نمیشود! وی در لحظه خروج از وزارت دارایی عقد‌نامه را هم پاره کرد و گفت مهرم حلال، جونم آزاد! احمدی‌نژاد البته در به در دنبال محلل می‌گردد!

قایق‌های ایرانی با ناو آمریکایی یک سلام وا حوال‌پرسی انجام دادند که تا کنون از تعداد کشته‌ها خبری در دست نیست. این چند وقت اخیر هم تصادفا میزان حمایت مالی ایران از دوستان شلوغ پلوغ کن شبه نظامی عراقی یک کمی زیاد شده که خیلی به نفع ماست. اصولا دولت نهم از هر کاری که بهانه دست برادران متعهد دیک چینی برای حمله به ایران بدهد شدیدا دفاع می‌کند!

وزیر صنایع و معادن ایران اعلام کرد که ایران ۷۰۰۰ واحد مسکونی در ونزنئلا می‌سازد. شرکت بیمه ایران نیز به ۷۰۰۰ خریدار و ساکن آینده این خانه‌ها بیمه فوت و حوادث را مجانا اعطا کرده و وزارت جهاد کشاورزی هم آرد و شکر لازم را برای حلوای متوفیان آینده این واحد‌ها پیشاپیش به کاراکاس خواهد فرستاد.

در سالگرد انقلاب فرهنگی، بیشتر آیات عظام خواستار اسلامی شدن دانشگاه‌ها شدند. هنوز معلوم نیست بعد از ۲۸ سال انقلاب فرهنگی و خراب کردن آموزش عالی بوسیله جماعت حوزه، دیگر چه کاری باید انجام شود؟ فعلا قرار است در اولین اقدام با گذاشتن کاشی‌های حساس در توالت‌های دانشگاه‌ها ببینند دانشجویان ابتدا با کدام پا وارد دستشویی می‌شوند. همچنین واحد شنود خوابگاه‌ متاهلین قرار است تمامی دعاهای شب جمعه دانشجویان را به مقامات دانشگاه برساند و ببیند چند در صد ایشان قبل از امور خیر شب جمعه، حلیت‌المتقلین می‌خوانند و چند درصد هم تکنیک‌های کتاب مستطاب زهر الربیع را مورد استفاده قرار می‌دهند.

یک موسسه اسپانیایی قرار است ۱۰۰۰ توالت ایرانی را در اسپانیا بسازد، سازمان میراث فرهنگی هم اعلام کرد اصوال فرهنگی استفاده از دستشویی ایرانی را از قبیل گفتن "اهم" قبل از ورود و یا کوبیدن روی در دستشویی، و روش لعنت و نفین نوشتن در دستشویی‌های ایرانی بین راهی و نحوه نصب سیفون خراب و آفتابه سوراخ را به اسپانیایی‌ها یاد دهد.

نظرهای خوانندگان

Nikahang jan madaret tanz nanevis,baba mage majboori,hamoon karikatoret ro bekesh.
---------------------------
کلاغستون: سلامنعلیکم امین آقو. آقوی نیک‌آهنگ سلام رسوندن، گفتن واسه دیدن کاریکاتور، اشتباهی اومدی اینجو جونم. برو بگرد جوی دیگه پیداش کن عزیز!

-- amin ، Apr 27, 2008 در ساعت 11:23 PM

انتخابات در ايران قصه اي جدا از همه ي كشورها دارد.انتخابات در ايران نه تنها ربطي به حوزه ي عقلا ني ندارد بلكه با شناخت و حتي حيطه ي عاطفي فرد بيگانه است !
در حقيقت در بيشتر موارد انتخاب به اسم يا چهره و يا حتي حال و روز فرد در لحظه ي تصميم گيري و ... بستگي دارد.
مثلا در انتخابات رياست جمهوري چهره ي فلاكت بار محمود احمدي نژاد به او در مظلوم نما يي كمك كرد !
در ايران شعار هاي انتخاباتي نيز مضحك است
چون بر مبناي عقلا نيت و يا باور به برون رفت از
وضع موجود شكل نگرفته است .
بر همين اساس محمود احمدي نژاد با شعار
عدالت اجتماعي و خاتمي با شعار آزادي راي
مي آورد اما حتي كسي نمي گويد اين دو مقوله در حقيقت مكمل يكديگرند !!
و زمان ثابت كرده است وقتي در جمهوري اسلامي به مردم براي رسيدن به چيزي وعده داده شود در حقيقت تمام تلاش خود را انجام ميد هند كه ذره اي از آن در جامعه باقي نماند.
آزادي در دوره خاتمي و عدالت در دوره ي محمود احمدي نژاد به نابودي كشيده شد !!!
انتخابات در ايران فقط يك نمايش مضحك است
آنقدر خنده دار كه اشك در چشمانت حلقه مي زند .
مسيح علي نژاد در دلفينها يش اين مضحكه را به خوبي تصوير كرده است !!!

-- مازيار محمودي ، Apr 27, 2008 در ساعت 11:23 PM

gosh varedati shoma Ahmadinejade, albate shoma az canada bahaneye khahid dasht ke bekhandid va tafrih konid. khatami khande dar nabod mifahmam.

-- ali ، Apr 27, 2008 در ساعت 11:23 PM

ترک شیرازی خوب بود لر شیرازی هم اومد دیگه عالی شد.

همیشه کلاغستون رو دنبال می کنم. لطفاً همین جوری ادامه بدین. البته هیچ کمکی هم از دستم بر نمی یاد، فقط اینکه بیام اینجا و فایل ها رو دانلود کنم و به بچه ها توصیه.

-- حسام ، Apr 28, 2008 در ساعت 11:23 PM

با عرض پوزش از تمام زنان و مردان آزاده . ميخواستم بگم مردم ما بيشتر از احمدي نزاد لايقشون نيست . خدا پدرش را بيامورزد كه گفت خلايق هر چه لايق.يك روز نامه اي نوشته بود مشتي مردم گرسنه در شهرستانها دنبال احمدي نزاد ميدويدند "بعضيها اينقدر اعتراض كردند تا عذر خواهي كرد "نه بابا همه دانشمند بودند!!!

-- امير از تهران ، Apr 28, 2008 در ساعت 11:23 PM

آقا هر از گاهی که میان توی وب شما کلی به شما قبطه میخورم.
دل و ضمیر روشنی دارید که هنوز میخندید و میخندانید.

زیاد هم گیر بهش نده حرف کیهان هم ...
شما کاره خودت رو بکن دارید حسابی جا باز میکنید.

-- جواد ، Apr 28, 2008 در ساعت 11:23 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)