تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

یوم‌الله ۸ مارس

Download it Here!

همزمان با روز جهانی زن، مرغ در تبریز نایاب شد! انجمن دفاع از حقوق مرغ‌ها اعلام کرد، تا وقتی برابری جنیستی برقرار نشود، و تعداد مرغ‌ها و خروس‌های اعزامی به کشتارگاه‌ها مساوی نشود، از ران و سینه مرغ، هیچ خبری نیست و کسی تخم مارا هم نمی‌تواند بخورد! خبرنگار ما از مرغداری‌ها خبر می‌دهد که مرغ‌ها گفته‌اند از این به بعد باید بروید ران و مرغ و تخم خروس بخورید! کلاغستون در این باره هیچ اظهار نظری نمی‌کند!

نظام مقدس با طرح تنظیم جنسیتی رشته‌های دانشگاهی، مژده داد که از آینده نزدیک، تعداد زنان ورودی به دانشگاه بشدت کاهش یافته تا جامعه بتواند تعداد زیادی فاطی ارّه و فاطمه رجبی پرورش بدهد. به خانم‌ها هم توصیه شده به جای اتلاف وقت برای قبول در کنکور سراسری، بخش آداب جماع و شب جمعه از کتاب مستطاب حلیة المتقین مرحوم مجلسی را بخوانند تا آقایان محترم بتوانند با خیال راحت و دل آسوده، استفاده ابزاری لازم را بنمایند.

فرمانده نیروی انتظامی استان تهران بدون تنبان با ۶ زن فاقد زیرپوش دستگیر شد. وی گفت در حال ارشاد این خانم‌ها بوده و هیچ قصد سویی هم نداشته است! احتمالا این فرمانده عزیز خانم‌ها را باتهدید دستگیر و سپس مورد ملاطفت اسلامی و مهرورزی قرار می‌داده است. خبرنگار ما گزارش داد که البته امثال این آقا که از خانم‌ها استفاه ابزاری با گرفتن حق‌اسلکوت می‌نمایند زیاد است، ولی به لطف مقامات بالاتر نظام، لو نمی‌رود.


انجمن مدافعین حقوق بشر آمریکای شمالی و اروپا هم گزارش رفتار نظام مقدس را در قبال زنان منتشر کرد:

خلاصه بخشی از موارد نقض حقوق زنان:
ـ احضار فعالین جنبش زنان به دادگاهها 38 نفر

ـ بازجویی فعالین جنبش زنان: 16 نفر

ـ محاکمه فعالین جنبش زنان: 23 نفر

ـ بازداشت فعالین جنبش زنان: 63 نفر

ـ صدور حکم زندان برای فعالین جنبش زنان: 14 نفر

ـ فیلتر کردن سایتها ، جلوگیری از فعالیت نهادهای مدنی ،

توقیف فیلم و لغو سخنرانی: 12 مورد

ـ ممنوع الخروج شدن فعالین جنبش زنان: 7 نفر

ـ بازداشت دانشجویان دختر : 15 نفر

ـ احضار دانشجویان دختر: 24 نفر

ـ بازجویی دانشجویان دختر: 13 نفر

ـ محاکمه دانشجویان دختر: 10 نفر

ـ احکام صادر شده برای دانشجویان دختر: 114 نفر

محاکمه و بازجویی مدیران مسئول و خبرنگاران زن : 3 مورد

صدور حکم در رابطه با روزنامه نگاران زن: 3 مورد

احضار روزنامه نگاران زن: 2 مورد

ـ بازداشت روزنامه نگاران زن: 2 مورد

ـ بازداشت فعالین سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی زن: 58 نفر

ـ صدور حکم زندان برای زنان : 5 نفر

احضار و بازجویی زن: 6 نفر

ـ مرگ مشکوک زنان در زندان و دانشگاه: 2 مورد

ـ قتل زنان توسط نیروی انتظامی: 1 مورد

ـ زنانی که به اعدام و سنگسار محکوم شده اند: 37 نفر

زنانی که به دار آویخته شدند: 6 نفر

خانم فاطمه رجبی، زن نمونه نظام مقدس هم اعلام کرد این آمار یا دروغی است یا خیلی کم است و باعث شرمندگی است که برای همه فعالان جنبش یک میلیون امضا حکم اعدام صادر نشده!

آسوشیتدپرس به نقل از یک مرکز معتبر مطالعاتی در سویس گزارش داده است که اتباع ایرانی - پس از اتباع افغانستان - در زمینه بدست آوردن اجازه سفر به دیگر کشورهای جهان بی اعتبارترین ملت جهان شناخته می شوند، یعنی به زبان خودمونی، اگه مردم خیلی از کشورها برای رفتن به هر جایی که بخواهند بروند، احتیاج به ویزا ندارند، اما ما ایرانی‌ها حتی برای رفتن به افغانستان هم احتیاج به ویزا داریم، کارشناسان سیاست‌های درخشان نظام مقدس و علاقه زیاد دولت فخیمه به اعزام ماموران محترم که میکونوس و غیره را خیلی دوست دارند عامل این مشکل دانسته‌اند!

حداد عادل اعلام کرد، برای درست شدن وضع اقتصاد و ارزان شدن قیمت‌ها مردم باید به اصولگرایان رای بدهند. وی نگفت چرا در این چهار سال گذشته که اصولگرایان مجلس را داشتند و در این دو سال که رئیس جمهوری مال اینها بوده، قیمت‌ها چند برابر شده است؟

آقای حداد عادل همچنین اعلام کرد که تضعیف دولت حرام است، حتی اگر این دولت باعث تضعیف مردم و کشور شود.

سید محمد خاتمی نسبت به بازگشت استبداد هشدار داد. وی نگفت که این همه سال که همه جنبش‌های مردمی سرکوب شده، جوان‌های مردم را با حکم آیت‌اللهن خمینی اعدام کرده‌اند، روزنامه‌ها تعطیل شده، آزادی برگزاری تجمع‌های قانونی سلب شده، نویسندگان را اندکی قتل زنجیره‌ای کرده‌اند، برابری جنسیتی از بین رفته و غیره، استبداد کجا بوده است؟ اگر منظور ایشان این است که وضع از سال‌های اولیه دولت اول ایشان بدتر شده، احتمالا مقصرش یک آدم بی‌خاصیت بوده که نتوانست ماجرای قتل‌ها زنجیره‌ای را درست و حسابی پیگیری کند، نخواست در ماجرای ۱۸ تیر از دانشجویان حمایت کند، اجازه داد خلاف قانون اساسی روزنامه‌ها را ببندند آن‌هم بدون محاکمه قانونی، در مقابل دستگیری دانشجویان و فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران فقط کمرش درد گرفت و همه‌اش نگران بود مبادا حاکمیت عزیز به آقا رضا، داداش کوچیکه گیر بدهد...به طور کلی حافظه آقای خاتمی این روزها آلزایمریک شده که شدیدا باعث نگرانی است. به ایشان توصیه می‌شود روزنامه‌های آن سال‌ها را مقدمتا ورق بزنند تا یادشان بیاید چه کسی عامل به قدرت رسیدن اصولگرایان ناقض قانون اساسی شده!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

زيبا وخوب نوشتيد

-- بدون نام ، Mar 9, 2008

میگم اگه این طنز شما ها نباشه ما وقتی اخبارو میخوندیم به خاطر بالا رفتن فشار و احتمالا ترکیدن دریچه های قلبمون خیلی زود میمردیم ولی به لطف شما مجبوریم بیشتر زنده بمونیم.مرسی

-- pouria ، Mar 9, 2008

حداد عادل با اين صحبتاش نشون داد ...ش هرزه ست

-- سر ريچارد ، Mar 10, 2008

کلاغستون مردونه خنده دار تر بود

-- آریو ، Mar 10, 2008

میگم ، شوموی عزیز کرده کاکوی شیرازی غیر از ایکه البته کلی خندوندینمون ! بد جوریم ای شو و روز عیدی یاد شیراز انداختینمون که حالو دیگه یی ۲۹ سالی میشه که »» دس ما کوتاه و خرما بر نخیل اونجو «« منظورمه که ایشاللو میفمین؟! خب معلومه که بوادم فهمیده ئي طرفیم ! از اولم معلوم بود !.
میگم تورو به شاچراغ ، حالو که شومو بو ای رادیو زمانه ئيا که دسشون تو کار سیاسته ! نشس و برخاس میکنی از اوضوی دنیا چیچی میگن ؟ میگنم که همی روزان که شاه برمیگرده و البته ( گل به روتون ) ! خشتک ایناره در میاره و اوزینشون میکنه رو بندو که رو پشت بونه که همه ی دنیا بیبینن که اینا از دم چه رنگین ؟!؟!.
داوید از دم کل .

-- داوید. ، Mar 11, 2008

یک سناریوی بی نقص . حماقتی که ممد رضا پهلوی کرد دیگه از اینها سر نمیزنه . بابت روزهای خوش تر از این ! که در پیشه به همه تبریک میگم .

-- پوتین ، Mar 11, 2008

فرمانده ی نیروی انتظامی استان تهران هم با اون حرکت افتخار آمیزش جدا باعث حصول اطمینان مردم از عدم وجود فساد اخلاقی در...محترمش شد!! وقتی مسئول مستقیم اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش و یکی از مسئولین اصلی اجرای طرح امنیت اجتماعی بیاد خوباشو از تو ون ها دستچین کنه ببره خصوصی ارشادشون کنه خب حتمآ کارش خیلی درسته دیگه! ببینیم حالا نظرشون در مورد سنگسار چیه!!

-- wmaster ، Mar 13, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)