تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جشنواره فیلم تکفیر

Download it Here!

سازمان ملل خواستار برخورد جدی با معتادان معروف شد. این سازمان البته اشاره‌ای به نظام مقدس ایران نکرد که معلوم نیست چند نفر از آدم‌های معروفش معتاد نیستند؟ کلاغ‌های ما از محدوده خیابان پاستور گزارش دادند که تا کنون تعداد زیادی از پرندگان که بالای سر محدوده حکومتی پرواز کرده‌اند، بعد از استشمام دود تریاک، قیلی ویلی رفته و سقوط کرده‌اند. علت مرگ و میر پرندگان در محدوده خیابان پاستور و فلسطین هیچ ربطی به آنفولانزای مرغی ندارد! قرار است مجلس شورای اسلامی نیز آقای باهنر را که مسوول بررسی اعتیاد نمایندگان نماید!

یکی از نمایندگان فعلی مجلس که برای نمایندگی دوره ی بعد مجلس رد صلاحیت شده است علت رد صلاحیت خود را هم‌بستر شدن با همسر در شب عاشورا اعلام کرد. گفته می‌شود همسایگان نماینده مجلس به شورای نگهبان گزارش داده‌اند که از خانه ایشان در شب عاشورا صداهای ناجوری می‌آید که موجب تحریک همه همسایه‌ها شده و همه در محله مانده‌اند تا آن صداها را بشنوند و کسی برای عزاداری به تکایا نرفته. به نمایندگان عزیز توصیه می‌شود شب‌های شهادت حتما کافور و لیمو عمانی میل نموده و شدیدا از خوردن پیاز و ویاگرا و غیره خودداری نمایند. از این به بعد نیز قرار شده زیر تخت همه کاندیداها یک دستگاه شنود کارگزاری شود تا گزارش کامل عملیاتی به مقامات نظارتی بدون فوت وقت ارائه گردد. فقط اشکال کار اینجاست که مامورین شنود دیگر دلشان نمی‌آید محل کار خود را ترک و به عزاداری عاشورا و غیره بروند و احتمالا مسوولان شورای نگهبان هم بشدت مشغول همین امور شده و از حضور در اکثر مراسم عزاداری محروم خواهند شد.

یکی از نمایندگان دیگر مجلس نیز به خاطر خیلی ببخشید "شاشیدن ایستاده" رد صلاحیت شده است. البته از جنسیت این نماینده اطلاعی در دست نیست. قرار است از این به بعد اولا، یک دستگاه حساس قدم سنج، مشخص کند نماینده‌های مجلس با کدام پا اول وارد دست‌شویی می شوند، سپس با نشانگر قدسنج لیزری مشخص کنند که ایشان در دست‌شویی نشسته‌اند یا ایستاده‌اند؟ ظاهرا مشکلات کشور در صورت دفع ادرار به صورت نشسته در توالت ایرانی حل خواهد شد. استفاده از آفتابه هم برای رفع سو تفاهم الزامی است.

دانشجویای دانشگوی شیراز علیه رئیس تحمیلی این دانشگاه راهپیمویی و تحصن کردن. بنا به گزارش‌هوی رسیده از شهر، اکثر این دانشجویان اهل شیراز نیستن چون اصولا بچه‌هوی شهر حال تحصن و راهپیمویی ندارن که کاکوجونی! به هر حال حراست دانشگوی شیراز چن تویی رو دستگیر کرده که البته اعضوی حراست هم شیرازی نیستن چون شیرازیا حال دستگیر کردن ندارن. از اهالی شهروی دیگه‌ که اومدن شیراز تقاضا میشه مشکلاشونو جوی دیگه حل کنن، چیکار دارن شهرو به هم بیریزن؟

حماس تایید کرد که نیروهایش در تهران آموزش نظامی می‌بینند. ایران از شونصد سال پیش هرگونه کمک نظامی و اموزشی و غیره را به نیروهای فلسطینی بشدت تکذیب کرده بود. در عین حال نظام مقدس هم کمک نظامی به حزب‌الله لبنان و سوریه را تکذیب کرده بود. کلاغستون در حال بررسی کلیه تکذیبیه‌های چند سال اخیر است و احتمالا با اعترافات الباقی شرکا، قطع‌نامه‌های بعدی سازمان ملل علیه ایران یکی یکی صادر خواهد شد.

شیخ مهدی ۵۰ هزارتومانی، دوزاری سابق، معروف به کروبی ادعا کرد که ال گور ایران است. پس از انتشار خبر توسط نیوزویک، ال‌گور، برنده جایزه صلح نوبل و معاون سابق ریاست‌جمهوری آمریکا از شدت خنده اندکی محیط زیست خانه را آلوده کرد که خانمش او را کروبی آمریکا خواند.

جهانگیری وزیر اسبق و کاندیدای فعلی مجلس گفت:تفکیک جنسیتی جامعه خروج از خط فکری امام است. وی البته توضیح نداد که سهمیه‌بندی رشته‌های دانشگاهی برای زنان و مردان و تفکیک جنسیتی اتوبوس‌های شرکت واحد و دیگر امور در دوران ستمشاهی آغاز شد یا در دوران آیت‌الله خمینی. از مسوولان محترم تقاضا می‌شود هارد دیسک آقای جهانگیری را فرمت کنند تا ویروس‌های موجود باعث خرابی بیش از حد حافظه ایشان نگردد!

انجمن فیلم‌سازان مسلمان اعلام کرد، در سال آینده تنها به کسانی مجوز فیلم‌سازی و اجازه شرکت در جشنواره فیلم فجر داده می‌شود که تا پایان وقت اداری اسفند ماه جاری، عبدالکریم سروش را تکفیر کنند. از کلیه برادران و خواهران تقاضا می‌شود نسخه ویدیویی این تکفیر را برای جشنواره تکفیر که در اوائل سال آینده برگزار می‌شود به دبیرخانه این جشنواره واقع در روزنامه کیهان ارسال کنند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بابا ایول به این کلاغا از همه چی که خبر دارن اینا

-- sorush ، Mar 11, 2008

داشتم تو وبلاگ خودم متنی می نوشتم جواب این مردک رو بدم، دیدم متن تو کافیه!
چه وام ها و اعتبارهایی که امثال مجیدی با این برچسب زدن هاشون نمی گیرین... این ها معطلن که ثابت کنن قرآن ناموس شون هستش...

-- بدون نام ، Mar 12, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)