تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

زلزله و فقدان مومن در دارالعباده لندن!

Download it Here!

محمود احمدی‌‌نژاد به خاطر سیاست‌های هسته‌ای‌اش مورد تایید مقامات معظم قرار گرفت. از این به بعد هر کس از سیاست‌های هسته‌ای نظام بد بگوید، حتما به چهار بار اعدام و ۳ بار سنگسار محکوم خواهد شد، اگر هم پارتی داشته باشد، حداکثر رد صلاحیتش می‌کنند.

محمود احمدی‌نژاد گفت:موشك تحقيقاتي ايران كه اخيرا به فضا پرتاب شد، بدون استفاده از مدل‌هاي خارجي و تنها در مدت 9 ماه ساخته و به فضا پرتاب شد. وی که بنا به گزارش‌های رسیده پدر این موشک است هنوز اسم مادر این موشک را بیان نکرده است. از نوع رابطه این دو نیز هنوز اطلاعی در دست نیست!

حسن روحانی که انگاری گوشش سنگین شده و سخنان رهبری در تایید احمدی‌نژاد نشنیده شدیدا به احمدی‌نژاد حمله کرد. وی گفت تکنولوژی هسته‌ای و موشکی که همه‌اش وارداتی باشد و تقلبی به درد عمه‌مان می‌خورد. احتمالا امروز و فردا کیهان نیمه پنهان روحانی و رابطه نامشروعش با موسویان را رو خواهد کرد و خانم رجبی هم که خودتان می‌دانید چه کار می‌کند. البته چون ایشان فعلا وبسایتش تعطیل شده، رادیو زمانه حاضر است به ایشان یک صفحه بدهد(البته با رئیس بزرگ هنوز صلاح مشورت نکرده​ايم!)

به گزارش خبرنگار تکنولوژی ما، موشک تحقيقاتي ايران یک کمی شبیه موشک‌های کره‌ای هم هست و شاید دو تا پدر داشته باشد. بعضی‌ها به دلیل شکل غیر اسلامی موشک هرگونه رابطه با آنرا تکذیب می‌کنند. گفته می‌شود فرق موشک اخیر با موشک کره‌ای‌ها مسلمان شدن آن بوده است که مورد تایید معاونت ختنه وزارت کشور، خانم فاطمه رجبی هم قرار گرفته و احتمالا برای مجلس بعدی تایید صلاحیت هم می‌شود...این خط..این هم نشان ...

سید محمد خاتمی گفت ما لیست یا نمی‌دهیم، اگر هم بدهیم کامل می‌دهیم. چون قرار است حضور اصلاح‌طلبان در مجلس آینده کاملا نمایشی باشد و عملا هسته‌ مبارک‌شان کنده شده و هیچ خاصیتی نداشته باشند، پس فهرستی که مورد تایید خاتمی هم باشد قاعدتا نمایشی است تا وی مورد تایید مقام معظم باقی بماند. چون اصلاح‌طلبان هسته لازم را برای مقابله با جناح مقابل ندارند، و باید به مقامات معظم هم نشان دهند که کاملا در خط ولایت هستند سر از اردوی دشمن هم در نیاورده‌اند(مثل عبدلله نوری) پس خیلی قشنگ در انتخاباتی که سهمی به جز یک چهارم مجلس سهم‌شان نخواهد شد شرکت خواهند کرد که بی‌هسته‌ترین اقلیت تاریخ ایران را تشکیل دهند.

شیخ مهدی دوزاری معروف به پنجاه‌هزار تومانی یا همان کروبی گفت: شرکت نکردن در انتخابات مشکلات را بیشتر می‌کند. وی نگفت مشکلات مردم یا مشکلات خودش را؟ گفته می‌شود عدم شرکت او و حزب چک پولی پنجاه‌هزار‌تومانی‌اش، هم در روزنامه‌اش را خواهد بست، هم منافع و معاملات ایشان را گل خواهند ماليد.

با افزایش قیمت نفت، میزان پولی که قرار بود سر سفره مردم برود گم شد و خط فقر بالاتر رفت. اگر کمتر از ۶۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید، دهان مبارک‌تان شدیدا صاف است. فعلا که پول نفتی که باید می‌رفت سر سفره مردم احتمالا خرج انتصاب نمایندگان و تبلیغات رایحه خوش خدمت شده.... ما که نتوانستیم ردش را بگیریم! البته مقداری از آن در لبنان سر سفره سید حسن نصرالله رفته که کماکان دعاگو است.

وزیر آموزش پرورش گفت نمره انضباط را از کارنامه‌ها حذف می‌کند. وی افزود اگر ملاک نمره انضباط بود، ریاست محترم جمهوری هیچ جا کار پیدا نمی‌کرد.

کنکور دوره بعد کاملا تفکیک جنسیتی می‌شود تا خانم‌ها کمتر وارد دانشگاه شوند. سازمان سنجش اعلام کرد همه خان‌های بازجویی شده و زندانی کمپین یک میلیون امضا، با سواد و دانشگاه رفته هستند و هر چه خانم‌ها باسوادتر شوند، مقامات نظام حال‌شان بیشتر گرفته خواهد شد.

به دنبال وقوع زلزله در انگلیس، احمدی‌نژاد تعداد زیادی از روحانیون حوزه علمیه را شدیدا به بی‌دینی متهم کرد. احمدی‌نژاد گفته بود که زلزله در جایی می‌آید که مومن نداشته باشد. گفته می‌شود بعد از زلزله سال گذشته قم، تعدادی از علما که نصف سال در لندن به عبادت و عشق و حال پیش از ارتحال مشغول بودند، به ایران بازنگشتند و همانجا ماندگار شدند اما بعد از زلزله اخیر معلوم نیست بیت‌المسلمین به کجا منتقل خواهد شد؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام. وبلاگ خوبی داری. موفق باشی. به من هم سر بزن خوشحال میشم. اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده. خدانگهدار.
-----------------
کلاغستون: کاکوجونی! به وبلاگت سر زدیم، دیدیم فقط راست کار خانوم رجبی، رئیس آقوی الهامه. به ایشون سفارش شمو رو می‌کنیم حتما!...

-- omid ، Feb 28, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)