تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

میدان صادقیه یا تگزاس

Download it Here!


دستور نبش قبر زهرا بنی‌یعقوب صادر شد. زهر بنی‌یعقوب یک پزشک ۲۷ ساله بود که ماموران نسبتا محترم امر به معروف و نهی از منکر ایشان را دستگیر کردند و همان شب بازداشت، تصادفا خودکشی شد. اصولا بعید بود این اتفاق بیافتد چون وزارت اطلاعات از خانواده یک جوان دانشجوی که در زندان سنندج تصادفا خودکشی شده بود به خاطر تلاش برای عمل ضد اسلامی نبش قبر شکایت کردند. اصولا نبش قبر عملی شدیدا ضد دینی است و باعث از بین رفتن ارزش‌هایی مورد نظر برادران اصولگرا از جمله قتل‌های زنجیره‌ای و یا زدن جسم سخت بر سر خانم‌های زندانی مثل ماجرای خانم زهرا کاظمی می‌شود.

به دنبال فوت خبرنگار جوان ایرنا، یک نفر دیگر به قطعه روزنامه‌نگاران بهشت زهرا اضافه شد. لازم به ذکر است که بعد از فوت مهران قاسمی ۳۰ ساله، احمدبورقانی ۴۸ ساله و بعدش هم لیلا صمدی ۳۲ ساله به این قطعه اضافه شده‌اند. دادستانی تهران و وزارت ارشاد قول داد‌ه‌اند هر چه زودتر این قطعه پر شود و از هیچ تلاشی برای جذب مرده از میان روزنامه‌نگاران کوتاهی نخواهند کرد! فعلا یعقوب مهرنهاد روزنامه‌نگار سیستان و بلوچستانی در نوبت است که با دستگیری برادر دبیرستانی‌اش، شاید برادران به فکر قطعه دبیرستانی‌ها هم بیافتند دور از جان.
در حال حاضر مهرنهاد محکوم به اعدام شده است که احتمالا دادگاه تجدید نظر او را به چهار بار اعدام و پنج بار پرتاب از کوه و ۶ بار سنگسار محکوم خواهد کرد.

دادگاه تجدیدنظر استان کهگیلویه و بویراحمد، حکم دادگاه بدوی یعقوب یادعلی را تشدید و مجازات تعلیقی او را به مجازات تعزیری تبدیل کرد. اتهام این نویسنده لر، اهانت به قوم لر می‌باشد! به گزارش خبرنگار ما، معمولا دادگاه تجدید نظر، یا حکم را تایید می‌کند یا کمتر، ولی در دادگاه‌های تجدید نظر نظام مقدس، معمولا برعکسش انجام می‌شود، عین دهه شصت که طرف حکمش دو ماه زندان بود، ولی تصادفا در سال ۶۷ حکمش تجدید نظر شد و اعدامش کردند، به همین راحتی و گفتند دستور آیت‌الله خمینی بوده است.

مدیر سایت توهین کننده به نوه آیت‌الله خمینی بازداشت شد. اتهام وی، زدن حرف‌های ناجور در مورد لپ‌های گل‌انداخته حاج حسن خمینی بوده است که از سوی بعضی‌ها اندکی تحریک کننده تلقی شده است. هنوز نوع انحراف جنسی مدیر سایت نوسازی معلوم نگردیده است.

میدان صادقیه تهران اندکی شلوغ پلوغ شد. به دنبال اقدام کاملا قانونی ماموران محترم نیروی انتظامی در ارتکاب رفتار کاملا اسلامی نسبت به یک دختر کم حجاب مامور تهاجم فرهنگی و تضعیف کننده ارزش‌های دینی، مشتی خودفروخته با برنامه‌ریزی قبلی ماموران خدوم و بی‌پناه را مورد ضرب و شتم قرار داده و در برابر اقدام ماموران قانون اصلا سکوت نکرده‌اند. با توجه به غیرتی برخورد کردن گروهی از مردم نسبت به حرکت ماموران نیروی انتظامی، انتظار می‌رود کار، کار نفوذی‌های خارجی و غیر ایرانی باشد چون ما از این کارها به یاد نداریم که از هموطنان ما سرزده باشد! شما دارید؟

قیمت اس‌ام‌اس زیاد شد. وزارت ارتباطات و گل‌پری جون و غیره اعلام کرد، به دلیل رشد شدید اس‌ام‌اس‌های مهرورزانه در مورد ریاست محترم جمهوری و خانواده محترم ایشان، آقای احمدی‌نژاد شدیدا عصبانی شده و برای قطع این کار، هزینه‌ها را بالا برده است. به گزارش منابع ما از مرکز شنود و تجسس وزارت ارتباطات و غیره، ظاهرا خواهر و مادر و دیگر اعضای خانواده ایشان شدیدا مورد علاقه استفاده کنندگان بوده و یاد کردن از خواهر و مادر و گاهی هم پدر ایشان سبب استقبال مردم از فناوری اس‌ام‌اس گردیده است!

یک انفجار گنده شهر تبریز را اندکی لرزاند که منابع دولتی هرگونه ارتباط آنرا به آزمایش مواد منفجره مورد استفاده در موشک ظاهرا فضایی که قرار است کارهای صلح‌آمیز انجام بدهد را تکذیب کرده‌اند. چندی قبل هم در شرق تهران یک انفجار خیلی کوچولو اتفاق افتاد که فقط جنبه صلح آمیز داشت و اصلا ربطی به کلاهک منفجر شده یکی از موشک‌های صلح‌آمیز شهاب ۳ نداشته است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

kako soraghe bachehoye shahr ham boro ne

-- همشهری ، Feb 27, 2008

در اون مورد اس ام اس ها هم اعلام شد: جوانان غیور وطن مواظب باشند که عده‌ای پیرزن سوء استفاده جو، این روزها خودشون رو جای مادر آقای احمدی‌نژاد جا زدن.!!

-- مو ، Feb 27, 2008

من و این تلخی بی نهایت سر چشمه اش کجاست؟
آب دریاها سخت تلخ است آقا.

-- شیخ شرزین ، Mar 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)