تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اصول دین مورد تایید شورای نگهبان

Download it Here!


فیدل کاسترو از قدرت کناره‌گیری کرد. مقامات بالا مالای نظام که همه تشنه خدمتند و نه تشنه قدرت،و دوست دارند تا روز آخر عمر مردم در قدرت بمانند، به فیدل اعتراض کردند که چرا به این زودی کنار کشیده و از خودش ضعف نشان داده؟

شورای نگهبان، دو ماده به مواد اصول دین اضافه کرد. دبیر شورای نگهبان اعلام کرد که از این به بعد هر کسی که در ولایت فقیه ذوب نشده باشد و تحصن هم کرده باشد، حتی اگر پنج اصل قبلی را قبول داشته باشد، از دین خارج شده و مرتد است و التزام عملی لازم برای نمایندگی را نخواهد داشت. در صدر اسلام البته اگر کسی می‌گفت لا‌اله‌الا‌الله و محمد الرسول‌الله پیامبر خدا التزام عملی او را می‌پذیرفت، ولی شورای نگهبان که شامل ۶ حقوق‌دان توی مایه‌های آقای الهام و ۶ مجتهد توی مایه‌های آقای جنتی است، همه را عملا نامسلمان تشخیص داده‌اند به جز کاندیداهای تایید صلاحیت شده.

علی فلاحیان، رئیس سابق سعید امامی که علاقه زیادی به اعضای کانون نویسندگان و میدان میکونوس برلین و دیگر نقاط دارد، اعلام کرد که اگر اصول‌گرایان اسمش را سر لیست نگذارند، مدارک همه آنها را رو خواهد کرد. به گزارش خبرنگار امور وزارت خاکستری کلاغستون، نامبرده با وجود دوری از وزارت‌خانه اطلاعات از سنه ۷۶، هنوز یک جوری که معلوم نیست، شنود تلفنی همه به دستش می‌رسد، با وجود آنکه البته این کار در ایران یک کمی ممنوع است! به نظر می‌رسد سران اصولگرا برای عدم مشاهده برادرانی که به ملاقات پوینده و مختاری و فروهرها و شریف و سعیدی سیرجانی و بختیار و فرخزاد و غیره رفته‌ بودند، بهتر است هر چه زودتر نام آقای فلاحیان را هرجایی که ایشان خواست بگذارند.

انجمن حجتیه آموزش و پرورش را در دست گرفت. به گزارش خبرنگار امور ظهور کلاغستون، علی احمدی که معتقد است برای ظهور باید همه جا فاجعه راه انداخت، با حداقل رای اعتماد، وزیر آموزش و پرورش شد، نامبرده معتقد است که کتاب‌های درسی برادران و خواهران باید متفاوت باشد و آخرین باری که کتاب زیست شناسی سال آخر دبیرستان را دستش گرفت، واجب‌الغسل شد و نتوانست عیالات مربوطه را بعد از دعای کمیل به فیض پیش از ندبه برساند.

ثمره هاشمی مشاور امور زرگنده ریاست جمهوری گفت: خدا را شکر که بزرگ اصلاح‌طلب‌ها یعنی آیت‌الله توسلی مرد.
در گذشته رسم بود که حتی وقتی دشمن هم می‌میرد، یک کمی برایش اظهار ناراحتی کنند و در باره‌اش چیزهای خوبی هم بگویند. اصولا اصول‌گراها چون زیادی به مبادی آداب هستند، ممکن است برای اظهار شادمانی خود یک فروند دستشویی سیار را هم سر قبر کسانی که مورد علاقه‌شان نیستند بگذارند و مرحوم را مورد تفقد قرار دهند.

برنا نیوز اعلام کرد که بر اساس تازه ترين تحقيقات انجام شده، در ۸۵ درصد بازي‌هاي رايانه اي زن يا اصلا حضور ندارد و يا کاملا مورد ظلم و ستم قرار مي گيرد و يا شخصيتي است که فقط براي نشان دادن ويژگي هاي زنانه و جلب توجه و سوء استفاده هاي جنسي نمايش داده مي‌شود. به همین جهت کلاغستون پیشنهاد می‌کند که خانم فاطمه رجبی به عنوان زن بازی‌های رایانه‌ای مورد استفاده قرار گیرد که هیچ مردی به جز آقای الهام حاضر نیست به او نگاه کند و بازی و غیره. فقط آقای الهام موقع بازی یک جوریش می‌شود!

کشور تازه استقلال یافته کوزوو، که تازه همین دیروز پریروز اعلام استقلال کرد، تیم ملی فوتبالش را راه انداخت و مربی هم برایش انتخاب کرد. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به یک سال است که مربی ندارد، وقتی هم که داشت، مربی‌اش دست کمی از مربا نداشت. اصولا فوتبال ما عین سیاست ماست، و سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما هم عین عقل ماست که این یکی را هم سال‌هاست از دست رفته...
حالا برای راه انداختن تیم ملی فوتبال یک موقع کار دست خودتون ندین‌ها!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

kheili bahal bood baradar

-- ali ، Feb 22, 2008

آقا شاهکاری به خدا
البته خدا رو شکر کن که ایرانی شدی
وگرنه اینقدر سوژه بکر و مستعد برات وجود نداشت
;)

-- آیدین ، Feb 22, 2008

واقعا" شاهكاري ...خدا خودش فهميده چي خلق كرده كه دومي برات نياورده!


اعوذ بالله من الشيطان الرجيم!!

-- ميم نقطه ، Feb 22, 2008

میمیرم واست نیک اهنگ کاش نمیرفتی از ایران

-- شیدا ، Mar 16, 2008

khob shod rafti nik va ella be jaye inkeh ma vasat bemirim to ro vasamon mimordan.

-- sina ، May 7, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)