تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بازجویی آیت‌الله توسلی بعد از مرگ توسط برادر حسین

Download it Here!

ایرنا اعلام کرد بر اساس یک نظرسنجی، ‪ ۸۴‬درصد مردم اعتقاد و التزام به ولايت فقيه‌ را براي نمايندگي مجلس در اولويت مي‌دانند. ایرنا البته اعلام نکرد ۸۴ در صد مردم ذکر شده مال کجا بوده‌اند؟ احتمالا مرکز این نظر سنجی مجلس خبرگان و شورای نگهبان و ستاد انصار حزب‌ا... بوده است وگرنه مردمی که در طول ۲۹ سال پیش نصف بیشترشان نماز خواندن و روزه گرفتن و عادت‌های دینی را فراموش کرده‌اند و دارند از ترکیه بی‌دین‌تر می شوند احتمالا در این نظر سنجی، ۸۴ درصدشان مخالف ولایت از آب در می‌آمدند و کسانی که اانها را نمایندگی می‌کنند همین ترکیب را خواهند داشت..

شورای نگهبان و وزارت کشور، مسوول نظرسنجی ایرنا به ریاست مرکز شمارش آرای انتخابات منصوب کردند. در حکم مشترک آمده، از جنابعالی که مشهور به امانت‌داری رای و نظر مردم هستید، انتظار داریم ۸۴ در صد مردم به اصول‌گرایان رای بدهند، رای هم ندادند، نتیجه‌اش را شما اعلام کنید!

حاج حبیب عسگراولادی تازه مسلمان شده که اندکی عضو انجمن اسلامی کلیمی‌ها بوده است گفت، اینکه آیت الله خمینی گفته نظامی‌ها در سیاست دخالت نکنند، قدیمی شده و تاریخ مصرفش گذشته است. وی ادامه داد البته رای ۹۸ درصد اعلام شده ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ تا وقتی ما در قدرت هستیم هیچ وقت تاریخ مصرفش تمام نخواهد شد. در ایران جماعت انقلابی از دو طرف علاقه شدیدی به حفظ بعضی از پیام‌ها و وصایای آیت‌الله خمینی دارند که به صرفشان است و بخشی را که خیلی به صرف نیست یک جوری ماست‌مالی می‌نمایند.

ذبح تمساح در ایران حلال شد، ولی کشیدن کاریکاتور تمساح از سوی دادستانی هنوز جرم محسوب می‌شود. تا این لحظه این نیک‌آهنگ کوثر ترسو در باره کشیدن کاریکاتور تمساح و کشیدن کاریکاتور ذبح تمساح از هرگونه اظهار نظری شدیدا خودداری کرده است! وی همچنین هرگونه ارتباط با تمساح و غیره را هنوز بعد از ۸ سال بشدت تکذیب می‌کند و فقط پیراهن‌های مارک تمساح می‌پوشد! ریاکار!

حسین شریعتمداری در بهشت زهرا آیت‌الله توسلی را بازجویی کرد. وی از آن مرحوم توضیح خواست که چرا چند روز پیشتر که به نوه آیت‌الله خمینی توهین شده بود نمرد و گذاشت وقتی در این باره سخنرانی می‌کرده سکته کند تا باعث تضعیف انقلاب و ولایت و غیره شود. وی سپس در روزنامه کیهان شدیدا به آن مرحوم حمله کرد. متاسفانه آیت‌الله توسلی به دلیل مرگ موفق نشد توبه‌نامه بنویسد و باعث تکدر نماینده رهبری در موسسه کیهان گردید.

به گزارش مرکز الهیات هسته‌ای، مردم ایران اگر از انرژی هسته‌ای استفاده نکنند و اندکی این استفاده را شل و ول بگیرند، در اسرع وقت سوسک خواهند شد. به گزارش خبرنگار ما از آن دنیا، از مفسرین خواسته شده است از این به بعد تفسیرهای جدید را با توجه به واجب عینی بودن استفاده از انرژی هسته‌ای منتشر کنند. مراجع دینی هم قرار شده احکام ورود به نیروگاه هسته‌ای را به توضیح‌المسائل اضافه کنند که معلوم نیست باید با پای چپ وارد شد یا با پای راست! بها‌الدین خرمشاهی هم که تازگی‌ها عاشق پرو پاچه عبدالکریم سروش شده است دلایل اتمی را به ترجمه خود اضافه کند. شورای نگهبان هم قرار است از تمامی تایید صلاحیت شدگان بیعت هسته‌ای دریافت کند. عدم استفاده از انرژی هسته ای مخالفت با ولایت فقیه اعلام شده است!

تحصن برای اعتراض به شورای نگهبان، گناه کبیره و فعل حرام اعلام گردید. به طور کلی تحصن از لواط و تجاوز و غیره بدتر است و متحصنین را باید سنگسار کرد!

يک کودک 4 ساله روز جمعه در سمنان بر اثر گلوله ماموران نيروي انتظامي کشته شد. از ماموران عزیز تقاضا می‌شود برای تمرین تیراندازی فعلا از اهداف انسانی استفاده نکنند. بنا به اظهار فرمانده نیروی انتظامی سمنان، این کودک خودش را برای بدنام کردن نیروی انتظامی در مسیر گلوله قرار داده است. در چند ماه گذشته چند نفری به قصد بدنام کردن عزیزان یا خودشان را هنگام بازداشت دار زده‌اند یا خودکشی شده‌اند یا محکم خودشان را کوبیده‌اند به باتوم ماموران.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

age shoma torkhayeh torkieh ro b bidini motaham mikoni motassefam barat javan na torkieh ra khabar dari na az vazeh dindari to iran ba ettelah hasti . cheghadar khoobeh k internet hast har kass harchi delesh mikhad minevisseh . ham man ham shoma

-- [email protected] ، Feb 18, 2008

آقاي شرييعتمداري ببخشيد كه ايشان با تاخير مردند.

-- بدون نام ، Feb 19, 2008

ترکها بی دین نیستن
حکومتی هایسان تمایل به سوکولاریست شدن کل ملت دارن، چیزی که هنوز به وقوع نپیوسته.

-- وفا ، Feb 19, 2008

اون بابا بزرگی که اون اول نظر داده بدونه که طبق اماری که به تازگی اعلام شده کسانی که به نماز جماعت و جمعه میروند در ترکیه چندین برابر ایران هستند
اگر اینجا روزی 7 میلیون به نماز جمعه میرند اونجا روی 20 میلیوم میروند
هر دو جمعیتشون 70 میلیون هست
اکر اینجا 2 مییلیون روزانه به مسجد میرند اونجا روزانه 7 میلیون میرند به مسجد
اقای نیک اهنگ متشکرم
بابا بزرگ شما هم عوض این حافا برو یکم بیشتر تو نت بگرد نترس مرتکب گناه نمیشی

-- علیرضا ، Feb 19, 2008

کاکو جان، این یارو خیلی شکل اون داستان سرای معتاد به ویسکی روسی که بیماری تن خارش داره نیست؟ اما خر هم خودشه!
عجب جونورایی پیدا میشن!
کلاغه

-- بدون نام ، Feb 19, 2008

متاسفانه هنوز عده ای اعتقاد دارند که بهتر است هم اش نزنیم که بویش بیشتر در می آید!
منظور از((هم اش)) نزنید:آن را بهم نزنید!

-- بزدل میرزا ، Feb 19, 2008

بعد از چند سال زندگی اجباری در ترکیه,خواندن,نوشتن,حرف زدن اجباری,آشنائی کامل با زندگی و متن جامعه ترکیه,چیزهائی که دیدم و میبینم که باور آنها غیر ممکنه...ایران واقعی و بزرگ چی هست و این ترکیه ساختگی چی... مامردم ایران قدر ایران رو نمیدونیم...ماو شروع آن از خود من,ایران رو زخم زدیم, ایران رو ناتوان کردیم,اجازه دادیم ایران به حالت مرده متحرک بیفته,اجازه دادیم بزرگ واقعی لال بشه.کوچکها باد کنند...مردم,ایران ما بزرگ دنیاست هنوز,ما همه نیکیها رو یکجا داریم,ما نیاز به یادآوری داریم,نیاز به برگردوندن ایران بزرگ به زندگی واقعی...ایران همیشه ایران...ایرانی همیشه ایرانی...

-- alen ، Feb 20, 2008

اون کاریکاتور استاد تمساح که مجله ایران جوان رو تعطیل کرد، خیلی باحال بود. دمت گرم.

-- بدون نام ، May 15, 2008

آخه بی دینی که عیب نیست.
مشکل موج سواریه.

-- زیادی خل ، Jul 16, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)